Daar heb je zeker een punt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Men lijkt het werkelijk vreemder te vinden dat iemand ergens over durft te klagen, dan dat een heel gemeentekantoor alles overhoop haalt om maar aan zo'n idiote klacht tegemoet te komen.
[..]
Het woord moslim roept hier op fok vaak een hele horde bekende users op.. al dan niet terecht... Het is ook wel apart als een gemeente na 1 klacht zulke drastische actie onderneemt. Dat zou wat te maken kunnen hebben met het gemeenteraadslid dat ook gequote wordt en zelf moslim is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:49 schreef kLowJow het volgende:
Eén klacht, één persoon dus, maar in het artikel, net als in deze topic gaat het over de moslims en wat ze allemaal wel niet teweeg brengen. Men lijkt het werkelijk vreemder te vinden dat iemand ergens over durft te klagen, dan dat een heel gemeentekantoor alles overhoop haalt om maar aan zo'n idiote klacht tegemoet te komen. Dan vraag ik me wel eens af... leest iemand het artikel nu wel, of is het enige relevante hieraan het feit dat het woord moslim erin voorkomt?
Daarbij lijkt de klacht slechts te gaan over één voorval vlak voor de ramadan... het gemeentekantoor laat vervolgens alles wat met varkens te maken heeft verwijderen.
Lijkt me sterk. Die quote lijkt me er eerder bij geplaatst voor 'effect'. Een gemeenteraadslid heeft, zeker als individu, niets te zeggen over dergelijke zaken binnen een gemeentekantoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:56 schreef nixxx het volgende:
Dat zou wat te maken kunnen hebben met het gemeenteraadslid dat ook gequote wordt en zelf moslim is.
ja.. dat adres etcvan die man gaat wat te ver... het is een zaak voor zijn gemeente en/of de britse overheid.. niet van fok usertjesquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Godlasteraar is niet echt fijn bezig om het maar zacht uit te drukken.²
Misschien officieel niet, maar informeel heeft zo iemand toch wel een aardige macht.. Daar zou ik verder nog bij willen aantekenen dat een zo duidelijk religieus georienteerde uitspraak niet echt past bij een politicus in een staat met scheiding tussen kerk en staat (ja, dat vind ik ookvan sjors bos en zijn god hier god daar)quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:00 schreef kLowJow het volgende:
Lijkt me sterk. Die quote lijkt me er eerder bij geplaatst voor 'effect'. Een gemeenteraadslid heeft, zeker als individu, niets te zeggen over dergelijke zaken binnen een gemeentekantoor.
Ik hoop dat het de goede isquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. dat adres etcvan die man gaat wat te ver... het is een zaak voor zijn gemeente en/of de britse overheid.. niet van fok usertjes
Bansheeboy, geboren te Rotterdam. Waar moet hij heen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:06 schreef McCarthy het volgende:
knorretje onrein. Idioot gewoon.
het zou lachen zijn als het niet zo triest was.
Je hoeft niet in de westerse samenleving te wonen. Je kan remirgeren naar waar je vandaan komt.
Daar ben ik het zeker mee eens. Feit blijft dat hij hier niets over te zeggen heeft. Hij zou natuurlijk achter de schermen gelobbied kunnen hebben. Het blijft echter een beslissing van "de bosses" van het gemeentekantoor, zoals het bericht stelt. Wat zoiets zal zijn als onze gemeentesecretaris denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Misschien officieel niet, maar informeel heeft zo iemand toch wel een aardige macht.. Daar zou ik verder nog bij willen aantekenen dat een zo duidelijk religieus georienteerde uitspraak niet echt past bij een politicus in een staat met scheiding tussen kerk en staat (ja, dat vind ik ookvan sjors bos en zijn god hier god daar)
Blijf daar dan maar...quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Bansheeboy, geboren te Rotterdam. Waar moet hij heen?²
naar waar je papie en mamie vandaan komen. Waarschijnlijk het riff of anatoliequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bansheeboy, geboren te Rotterdam. Waar moet hij heen?²
35 jaar non-beleid van de overheid kun je niet in een paar jaar tijd goed maken. En als je vervolgens moslims ook nog eens gaat behandelen als kinderen, zoals in deze kwestie, schiet het ook niet op. Men had de klager in kwestie gewoon in z'n gezicht moeten vertellen dat hij, als ie het er zo moeilijk mee heeft, het vriendelijk aan zijn collega's moet vragen, nee heb je, ja kun je krijgen. En anders moet ie maar een andere baan zoeken. Verder moet je dergelijke onzin géén tijd en belastinggeld verspillen. Ze hadden hem natuurlijk ook gewoon kunnen uitlachen en verder negeren, lijkt me eigenlijk nog beter.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:17 schreef McCarthy het volgende:
Het is toch zo overduidelijk dat het met het toelaten van moslims tot onze westerse maatschappij helemaal uit de hand aan het lopen is
- terrorisme
- oververtegenwoordigt in de uitkerings en crimi stats.
- remigratie van moslims die wel succesvol zijn
- intollerantie jegens de oorspronkelijke bewoners.
en dan nu een onreine knorretje.![]()
Justumquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:54 schreef Ds.E.Gremdaat het volgende:
...... Daarbij moeten we echter niet uit het oog verliezen dat dit de keuze van mensen voor zichzelf betreft en niet de keuze van deze mensen voor andere mensen. .............
Arme knorretjequote:Ik wens u nog een prettig etensmaal, met spekjes of iets dergelijks.
Al Jazeera mag wel oppassen dan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alle afbeeldingen van levende wezens zijn verboden in de Islam.
Verbodt geldt overigens niet voor videomateriaal.quote:
kortom: inconsequent religietje.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verbodt geldt overigens niet voor videomateriaal.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |