Nee, das gewoon posten waar je naar luistert.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:18 schreef the_legend_killer het volgende:
ja die ! postoprkikken
Yildiz topiquequote:Op zondag 2 oktober 2005 02:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, das gewoon posten waar je naar luistert.
En even lokale promotie: Post hier Yildiz Funny Pictures
Nee.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:22 schreef saaw het volgende:
ben ik de enige hier die bert en ernie tof vindt?
ik vind ze ook tovquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:22 schreef saaw het volgende:
Neequote:Op zondag 2 oktober 2005 02:22 schreef saaw het volgende:
Frans B en Mariane Weber ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:24 schreef saaw het volgende:
ik zie een regenboog
een grote regenboog
alle kleuren op een rij wat is dat mooi
quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:28 schreef saaw het volgende:
hey ernie zie je dat
die boterham met pindakaas?
nee, er is helemaal geen boterham met pindakaas
jawel, hij is er niet. je kijkt naar een boterham met pindakaas die weg is
ja maar je kan er toch alleen naar kijken als hij er wel was, maar er was helemaal geen boterham met pindakaas
wehequote:Op zondag 2 oktober 2005 02:36 schreef Jaguarized het volgende:
Nog 1:
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/81fd2fd81e.gif]afbeelding][/url]
Ok doeiquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:51 schreef saaw het volgende:
oeh we gaan naar buiten geloof ikmisschien totzo, anders weltrusten alvast
dag
Ik was nog bezig met typen op msn.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:51 schreef saaw het volgende:
oeh we gaan naar buiten geloof ikmisschien totzo, anders weltrusten alvast
dag
gister stond ik er ook inquote:Op zondag 2 oktober 2005 09:21 schreef B_BOY het volgende:
1. Jaguarized 563
2. Dr_Flash 525
3. dolle_hond 434
4. Fwnk 349
5. muizemeis 318
6. scanman01 312
7. Bupatih 259
8. B_BOY 257
9. Svensational 255
9. Floripas 255
3 mensen van de toptien komen uit PUB jeuh
ik had toch voorspelt dat de jeugd omhoog ging komen qua postaantal (de jeugd heeft de toekomst)
en?wast leuks/romantisch/geil???quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:34 schreef Talena het volgende:
Wehehe. gister was wel leuk
Ik had gemeet met scorp[AM]
kun je er niet beter ffheen gaan dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:36 schreef MaRySe het volgende:
vriendin van me ging gister helemaal nokkie en iedereen wou weg en we hadden ons buitengesloten en nu is ze alleen thuis wie weet met een alcohol vergiftiging
heb haar sinds 3 uur tot 6 uur constant lopen bellen maar ze neemt niet op
das fijnquote:
te voet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:43 schreef TehRockstar het volgende:
Pfft, nu bedenken hoe ik morgen naar school ga. Ik ben ook nog blut
15 km, denk niet dat ik bij iemand achterop kan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:44 schreef B_BOY het volgende:
[..]
te voet.
andere fiets jatten
ouders lief aankijke voro geld
achterop bij iemand
iemand vragen of je brengt
(opties genoeg dacht ik zo)
as diegene scooter heeft wrom niet:Pquote:Op zondag 2 oktober 2005 09:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
15 km, denk niet dat ik bij iemand achterop kan.
Morgen maar fietsje stelen/lenen.
Ik kan m'n semi *kuch* ex-vriendje bellen, en vragen of hij me op komt halen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:47 schreef B_BOY het volgende:
[..]
as diegene scooter heeft wrom niet:P
@ maryse gelukkig is alles weer goed
dat kan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kan m'n semi *kuch* ex-vriendje bellen, en vragen of hij me op komt halen.
waarvoor??quote:
smakelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:55 schreef MaRySe het volgende:
ben eten
Ja. Hij komt me morgen ophalen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
waarvoor??
of bedoel je dat je erin bent geslaagd iemand te regelen die je naar school brengt??
das weer geluk hebben, maarre leg uit in je profiel staat dat je man bent en je hebt een semi-ex-vriend. wat betekend dit allemaal? tis wel rustig hier trouwens.quote:
explain it man. maarre ik ga nog ff wat meer eten dan ga ik me haren laten knippen denk ik. tenminste kapper zal zo wel komen.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:04 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, euhm. Ik ben dus biseksueel.Yay.
betekend bi-seksueel zijn gelijk dat je lief bent?quote:
Nee, ik vind 't alleen geweldigquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
betekend bi-seksueel zijn gelijk dat je lief bent?
enne verlaat je me nu al talena je was toch me groupie geworde?
in principe klopt je bewering van jongens zijn geil en meisjes zijn geilquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:14 schreef Talena het volgende:
[..]
Nee, ik vind 't alleen geweldig
Jongens zijn geilMeisjes zijn geil
B, Ik zou je nooit verlaten Dat weet je toch
Neh, twas alleen ff mijn meningquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
in principe klopt je bewering van jongens zijn geil en meisjes zijn geil
want er komt de eerste PUB orgie??
Wat?quote:
Neuh. Het is nog een beetje half aan. Maar 't is erg ingewikkeld.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:10 schreef B_BOY het volgende:
ja mijn kapper komt rond half elf geloof ik. nog een vraagje dan :p
wat valt onder semi-ex? het is je ex maar tgaat weer beter of zo dus tis maar semi of wat?
Hmm.. bij mij stond dat ook benedenquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:49 schreef Fwnk het volgende:
omg omg staat er een compleet ontbijt beneden
Daar heb ik helemaal geen zin in
Mijne ook maar heb al gegetenquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja maar me ouders gaan huilen als ik het meeneem
'quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:53 schreef brainster het volgende:
[..]
Die lijkt verdacht veel op een uitspraak van Talena gister
Ik was de enige die niet had gedronkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
'
t werd laat gister:
4. Fwnk 349
Verder niets geloof ik.
owja, maryse is kapot omdat ze veel gezopen heeft en haar vriendinnen ook
dat las ik net effe vlug
Is het nu wel weer goed met haarquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik was de enige die niet had gedronkenAlleen een glaasje baileys voor de lekker en 1 vriendin daar viel 't niet zo goed die was bewusteloos en zo.
Van 1 glas Baileys ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik was de enige die niet had gedronkenAlleen een glaasje baileys voor de lekker en 1 vriendin daar viel 't niet zo goed die was bewusteloos en zo.
Baileys en bier is toch zown brok in je maag ofzow?quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:01 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik 1 glaasje baileys
die vriendin 2 biertjes, baileys, pastis 2 glaasjes en mijn deel pastis.
Neenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:02 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Baileys en bier is toch zown brok in je maag ofzow?![]()
Ik merk wel weeer dat ik eigelijk alleen maar bier drinkquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Neen
Pastis met water wordt wel wit is door de anijsolie
Verstandig.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:04 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik merk wel weeer dat ik eigelijk alleen maar bier drink
Maar ze is nu toch weer oki?quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:04 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hij was online Fwnk ook maar die zei niks
En ik zat dik in de stress
Wowquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:09 schreef k-Rin het volgende:
Ik ben trots op mezelf.
Ik heb daarnet m'n huiswerk gemaakt.
Wat goed van jequote:Op zondag 2 oktober 2005 11:09 schreef k-Rin het volgende:
Ik ben trots op mezelf.
Ik heb daarnet m'n huiswerk gemaakt.
Ja ze leeft weerquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:05 schreef brainster het volgende:
[..]
Maar ze is nu toch weer oki?
Was het snowqueen?
Gelukkig!quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja ze leeft weer
ik dacht straks stikt ze in haar eigen kots
nee 't was niet snowqueen die is nog zwaarder en groter die kregen we helemaal niet naar boven
Wat heb je gedaan dan ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:12 schreef B_BOY het volgende:
kzal zo eens een pic posten ik zie er gaar uit maarja ben net wakker en tis zondag hè:P
me haar is trouwens ook veel te kort eigenlijk willen jullie weten waarom? B_BOY is namelijk niet zo slim geweest.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:13 schreef B_BOY het volgende:
[[url=http://img159.imageshack.us/img159/2716/korthaar5jx.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik dacht namelijk toen de kapper weg was ff voor de grap stukje haar wegscheren nouja werd dus iets meer en toen moest dus me haar een heel stuk korter overal maarja dit is het:P te kort om iets mee te kunnen dus:P maarja over een weekje is het goede lengte dus ik overleef het wel.
Ik dacht dat je er heel anders uit zou zienquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:13 schreef B_BOY het volgende:
[[url=http://img159.imageshack.us/img159/2716/korthaar5jx.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik dacht namelijk toen de kapper weg was ff voor de grap stukje haar wegscheren nouja werd dus iets meer en toen moest dus me haar een heel stuk korter overal maarja dit is het:P te kort om iets mee te kunnen dus:P maarja over een weekje is het goede lengte dus ik overleef het wel.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
niet dus, maarja tis maar haar groeit wel weer aan.
hoezo? je kan fotows toch kijken in het wedstrijd-topic.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er heel anders uit zou zien![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
of verwachte jij dat ik zo;'n halve neger was omdat ik B_BOy als nick heb.
daar heb ik nog niet gekeken..quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoezo? je kan fotows toch kijken in het wedstrijd-topic.
of verwachte jij dat ik zo;'n halve neger was omdat ik B_BOy als nick heb.
\nee hoor ik ben 100% nederlands. miss ben ik na me vakantie wel wat bruiner maar daar houd het oko mee op.quote:
Ik zie er nog meer neger uitquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
\nee hoor ik ben 100% nederlands. miss ben ik na me vakantie wel wat bruiner maar daar houd het oko mee op.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:04 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hij was online Fwnk ook maar die zei niks
En ik zat dik in de stress
lekkerquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:20 schreef Fwnk het volgende:
Ow ik had chocoladebroodjes gehad
Hoi K-Rin
Geef mij wat chocoladebroodjesquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:20 schreef Fwnk het volgende:
Ow ik had chocoladebroodjes gehad
Hoi K-Rin
Doe dat ff in MUZ.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:24 schreef Fwnk het volgende:
Fwnk Draait: Double Nation - Im Gonna Get You @ 192kbps - 5s of 3m9s (952/3468)
\o/
WTF???quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:25 schreef brainster het volgende:
fwnk, ik dacht dat jij op maryse aan het jagen was
Ik jaag niet hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:26 schreef B_BOY het volgende:
Heel Pub sc lijkt wel een jachtveld.
scholieren.comquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:27 schreef Talena het volgende:
Ik heb geen zin meer in dat tyfus boek verslag
C.Op het eerste gezicht leek het boek me het zoveelste “pubermeisje probeert drugs en gaat tippelen” boek. Maar het was eigenlijk wel interessant, ik had zelfs moeite om het weg te leggen. Het boek is shockerend, ontroerend en humoristisch. Ik vond het zo zielig toen ze haar pleegvader verloor en weer terug moest naar het internaat. Ze had een erg goede band met haar pleegvader en dit komt de hele tijd in het boek terug. Wat ik echt afschuwelijk vond was dat ze werd verkracht door Gerard, de details en de gevoelens zijn zo voelbaar geschreven dat ik echt even misselijk werd. Ik vind Yvonne Keuls niet echt een heel goede schrijfster, het verhaal is duidelijk en goed maar haar schrijfstijl staat mij absoluut niet aan.
Hoezo? moet je nog meer woorden ofzo?quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:27 schreef Talena het volgende:
Ik heb geen zin meer in dat tyfus boek verslag
C.Op het eerste gezicht leek het boek me het zoveelste “pubermeisje probeert drugs en gaat tippelen” boek. Maar het was eigenlijk wel interessant, ik had zelfs moeite om het weg te leggen. Het boek is shockerend, ontroerend en humoristisch. Ik vond het zo zielig toen ze haar pleegvader verloor en weer terug moest naar het internaat. Ze had een erg goede band met haar pleegvader en dit komt de hele tijd in het boek terug. Wat ik echt afschuwelijk vond was dat ze werd verkracht door Gerard, de details en de gevoelens zijn zo voelbaar geschreven dat ik echt even misselijk werd. Ik vind Yvonne Keuls niet echt een heel goede schrijfster, het verhaal is duidelijk en goed maar haar schrijfstijl staat mij absoluut niet aan.
Misschien welquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:27 schreef brainster het volgende:
[..]
Nou ja.... alleen op... saaw... en misschien ook wel op maryse
Wie so das?quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:29 schreef B_BOY het volgende:
jaag jaag jaag,
jammer dat K-rin niet meer te bejagen valt.
Kansloosquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:29 schreef B_BOY het volgende:
jaag jaag jaag,
jammer dat K-rin niet meer te bejagen valt.
Op dat kleur ding klikken.. en dan gewoon op de kleur in het plaatje klikkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:30 schreef B_BOY het volgende:
weet iemand als ik in photoshop een plaatje heb en ik wil daar een kleur van bepalen hoe ik dat doe. dus ik heb een plaatje en ik wil weten welk blauw het is dus welke code??
Jajaquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:34 schreef B_BOY het volgende:
neej dat staat voor BAD-BOY's was vroeger een merk dat ik koel vond (in groep 6 ofzo)
Blijven hangen in groep 6?quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:34 schreef B_BOY het volgende:
neej dat staat voor BAD-BOY's was vroeger een merk dat ik koel vond (in groep 6 ofzo)
Je lult je er niet meer onderuit.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:34 schreef B_BOY het volgende:
moet=met? anders begrijp ik het nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:35 schreef MaRySe het volgende:
maar ik ging alleen even gedag zeggen hoor
[11:30:52] Mellenberg zegt:
ja dat is vlakbij het centraal station
11:34:35] Mellenberg zegt:
ben je wel is over de wallen gelopen?
[11:34:48] Maryse zegt:
moet koninginnedag met jou
[11:34:51] Maryse zegt:
niet echt behoefte aan verder![]()
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:40 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Oh.
Dacht je dat die vraag van mij kwam dan.
tis toch echt zo.... daarom is mijn mailadres ook nog steeds bboythomasAThotmailDOTcomquote:
Ja, offeuh:quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja moet=met
vooral
ik ging alleen maar gedag zeggen![]()
![]()
!
Kansloos. Moeten we je nu gaan toevoegen ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
tis toch echt zo.... daarom is mijn mailadres ook nog steeds bboythomasAThotmailDOTcom
Jaquote:
verkapte dit-is-mijn-msn-dus-voeg-mij-toe postquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
tis toch echt zo.... daarom is mijn mailadres ook nog steeds bboythomasAThotmailDOTcom
Ik stuurde dat smsje om 5 uurquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:43 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja.
Hij vraagt ook waarom je je zorgen maakte om vijf voor negen in de ochtend.
Niet? Okee.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:43 schreef B_BOY het volgende:
neej eigenlijk niet ik wilde alleen laten zien dat dat B_BOY een oude oorsprong heeft, maar ok. zulle we het niet over iets anders gaan hebben.
Dan gaan we een feestje bouwenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:45 schreef TehRockstar het volgende:
Ik snap het niet meer.
Hij kreeg hem zo laat, terwijl zijn telefoon aanstond.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik stuurde dat smsje om 5 uur
om die vriendin![]()
Dats wel vaagquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:45 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Hij kreeg hem zo laat, terwijl zijn telefoon aanstond.
Zeker. Maar hij vraagt hoe het is afgelopen en wat er eigenlijk aan de hand was.quote:
doei enzoquote:
niet weer een zwaaitopique he?quote:
Eet smakelijkquote:
eenschquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:49 schreef B_BOY het volgende:
tis hier echt weer tering druk. iedereen wil vandaag zeker veel posts halen?
nieuwe doelstelling de top 10 van meest aantal posts van vandaag moet behaald worden door alleen maar pubers??
is goed... waarheen eig?quote:
eenschquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
naar de top10. en elke berichtje is er dan weer 1 he:P
Dan moet iedereen over de 400 posts hebben om boven d_h uit te komenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:49 schreef B_BOY het volgende:
tis hier echt weer tering druk. iedereen wil vandaag zeker veel posts halen?
nieuwe doelstelling de top 10 van meest aantal posts van vandaag moet behaald worden door alleen maar pubers??
owja. zieke shit :Squote:Op zondag 2 oktober 2005 11:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan moet iedereen over de 400 posts hebben om boven d_h uit te komen
Dat wel, maar je haalt dat echt alleen als je een paar verschilende SC topics tegelijk doetquote:
En laat ik daar nou net geen zin in hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel, maar je haalt dat echt alleen als je een paar verschilende SC topics tegelijk doet
of continu baggert:P maarja ligt eraan hoe veel uur je per dag ook fok!t he. ik heb er nu al weer een tijdje opzitten maarre veel meer als 60 posts per uur zijn er niet te halen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel, maar je haalt dat echt alleen als je een paar verschilende SC topics tegelijk doet
goede morgen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:55 schreef Jaguarized het volgende:
heeey goedenmorgen
Niet? Dat is makkelijk te doen hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
of continu baggert:P maarja ligt eraan hoe veel uur je per dag ook fok!t he. ik heb er nu al weer een tijdje opzitten maarre veel meer als 60 posts per uur zijn er niet te halen.
Mogguhquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:55 schreef Jaguarized het volgende:
heeey goedenmorgen
[14.gif]quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:57 schreef Jaguarized het volgende:
eeey BBOY, mooie score gister.
eeey gizmore, zet msn even aan, ik wil je wat sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |