Doe dat ff in MUZ.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:24 schreef Fwnk het volgende:
Fwnk Draait: Double Nation - Im Gonna Get You @ 192kbps - 5s of 3m9s (952/3468)
\o/
WTF???quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:25 schreef brainster het volgende:
fwnk, ik dacht dat jij op maryse aan het jagen was
Ik jaag niet hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:26 schreef B_BOY het volgende:
Heel Pub sc lijkt wel een jachtveld.
scholieren.comquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:27 schreef Talena het volgende:
Ik heb geen zin meer in dat tyfus boek verslag
C.Op het eerste gezicht leek het boek me het zoveelste “pubermeisje probeert drugs en gaat tippelen” boek. Maar het was eigenlijk wel interessant, ik had zelfs moeite om het weg te leggen. Het boek is shockerend, ontroerend en humoristisch. Ik vond het zo zielig toen ze haar pleegvader verloor en weer terug moest naar het internaat. Ze had een erg goede band met haar pleegvader en dit komt de hele tijd in het boek terug. Wat ik echt afschuwelijk vond was dat ze werd verkracht door Gerard, de details en de gevoelens zijn zo voelbaar geschreven dat ik echt even misselijk werd. Ik vind Yvonne Keuls niet echt een heel goede schrijfster, het verhaal is duidelijk en goed maar haar schrijfstijl staat mij absoluut niet aan.
Hoezo? moet je nog meer woorden ofzo?quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:27 schreef Talena het volgende:
Ik heb geen zin meer in dat tyfus boek verslag
C.Op het eerste gezicht leek het boek me het zoveelste “pubermeisje probeert drugs en gaat tippelen” boek. Maar het was eigenlijk wel interessant, ik had zelfs moeite om het weg te leggen. Het boek is shockerend, ontroerend en humoristisch. Ik vond het zo zielig toen ze haar pleegvader verloor en weer terug moest naar het internaat. Ze had een erg goede band met haar pleegvader en dit komt de hele tijd in het boek terug. Wat ik echt afschuwelijk vond was dat ze werd verkracht door Gerard, de details en de gevoelens zijn zo voelbaar geschreven dat ik echt even misselijk werd. Ik vind Yvonne Keuls niet echt een heel goede schrijfster, het verhaal is duidelijk en goed maar haar schrijfstijl staat mij absoluut niet aan.
Misschien welquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:27 schreef brainster het volgende:
[..]
Nou ja.... alleen op... saaw... en misschien ook wel op maryse
Wie so das?quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:29 schreef B_BOY het volgende:
jaag jaag jaag,
jammer dat K-rin niet meer te bejagen valt.
Kansloosquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:29 schreef B_BOY het volgende:
jaag jaag jaag,
jammer dat K-rin niet meer te bejagen valt.
Op dat kleur ding klikken.. en dan gewoon op de kleur in het plaatje klikkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:30 schreef B_BOY het volgende:
weet iemand als ik in photoshop een plaatje heb en ik wil daar een kleur van bepalen hoe ik dat doe. dus ik heb een plaatje en ik wil weten welk blauw het is dus welke code??
Jajaquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:34 schreef B_BOY het volgende:
neej dat staat voor BAD-BOY's was vroeger een merk dat ik koel vond (in groep 6 ofzo)
Blijven hangen in groep 6?quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:34 schreef B_BOY het volgende:
neej dat staat voor BAD-BOY's was vroeger een merk dat ik koel vond (in groep 6 ofzo)
Je lult je er niet meer onderuit.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:34 schreef B_BOY het volgende:
moet=met? anders begrijp ik het nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:35 schreef MaRySe het volgende:
maar ik ging alleen even gedag zeggen hoor
[11:30:52] Mellenberg zegt:
ja dat is vlakbij het centraal station
11:34:35] Mellenberg zegt:
ben je wel is over de wallen gelopen?
[11:34:48] Maryse zegt:
moet koninginnedag met jou
[11:34:51] Maryse zegt:
niet echt behoefte aan verder![]()
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:40 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Oh.
Dacht je dat die vraag van mij kwam dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |