Wowquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:09 schreef k-Rin het volgende:
Ik ben trots op mezelf.
Ik heb daarnet m'n huiswerk gemaakt.
Wat goed van jequote:Op zondag 2 oktober 2005 11:09 schreef k-Rin het volgende:
Ik ben trots op mezelf.
Ik heb daarnet m'n huiswerk gemaakt.
Ja ze leeft weerquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:05 schreef brainster het volgende:
[..]
Maar ze is nu toch weer oki?
Was het snowqueen?
Gelukkig!quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja ze leeft weer
ik dacht straks stikt ze in haar eigen kots
nee 't was niet snowqueen die is nog zwaarder en groter die kregen we helemaal niet naar boven
Wat heb je gedaan dan ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:12 schreef B_BOY het volgende:
kzal zo eens een pic posten ik zie er gaar uit maarja ben net wakker en tis zondag hè:P
me haar is trouwens ook veel te kort eigenlijk willen jullie weten waarom? B_BOY is namelijk niet zo slim geweest.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:13 schreef B_BOY het volgende:
[[url=http://img159.imageshack.us/img159/2716/korthaar5jx.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik dacht namelijk toen de kapper weg was ff voor de grap stukje haar wegscheren nouja werd dus iets meer en toen moest dus me haar een heel stuk korter overal maarja dit is het:P te kort om iets mee te kunnen dus:P maarja over een weekje is het goede lengte dus ik overleef het wel.
Ik dacht dat je er heel anders uit zou zienquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:13 schreef B_BOY het volgende:
[[url=http://img159.imageshack.us/img159/2716/korthaar5jx.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik dacht namelijk toen de kapper weg was ff voor de grap stukje haar wegscheren nouja werd dus iets meer en toen moest dus me haar een heel stuk korter overal maarja dit is het:P te kort om iets mee te kunnen dus:P maarja over een weekje is het goede lengte dus ik overleef het wel.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
niet dus, maarja tis maar haar groeit wel weer aan.
hoezo? je kan fotows toch kijken in het wedstrijd-topic.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er heel anders uit zou zien![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
of verwachte jij dat ik zo;'n halve neger was omdat ik B_BOy als nick heb.
daar heb ik nog niet gekeken..quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoezo? je kan fotows toch kijken in het wedstrijd-topic.
of verwachte jij dat ik zo;'n halve neger was omdat ik B_BOy als nick heb.
\nee hoor ik ben 100% nederlands. miss ben ik na me vakantie wel wat bruiner maar daar houd het oko mee op.quote:
Ik zie er nog meer neger uitquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
\nee hoor ik ben 100% nederlands. miss ben ik na me vakantie wel wat bruiner maar daar houd het oko mee op.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:04 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hij was online Fwnk ook maar die zei niks
En ik zat dik in de stress
lekkerquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:20 schreef Fwnk het volgende:
Ow ik had chocoladebroodjes gehad
Hoi K-Rin
Geef mij wat chocoladebroodjesquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:20 schreef Fwnk het volgende:
Ow ik had chocoladebroodjes gehad
Hoi K-Rin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |