Wat?quote:
Neuh. Het is nog een beetje half aan. Maar 't is erg ingewikkeld.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:10 schreef B_BOY het volgende:
ja mijn kapper komt rond half elf geloof ik. nog een vraagje dan :p
wat valt onder semi-ex? het is je ex maar tgaat weer beter of zo dus tis maar semi of wat?
Hmm.. bij mij stond dat ook benedenquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:49 schreef Fwnk het volgende:
omg omg staat er een compleet ontbijt beneden
Daar heb ik helemaal geen zin in
Mijne ook maar heb al gegetenquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja maar me ouders gaan huilen als ik het meeneem
'quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:53 schreef brainster het volgende:
[..]
Die lijkt verdacht veel op een uitspraak van Talena gister
Ik was de enige die niet had gedronkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
'
t werd laat gister:
4. Fwnk 349
Verder niets geloof ik.
owja, maryse is kapot omdat ze veel gezopen heeft en haar vriendinnen ook
dat las ik net effe vlug
Is het nu wel weer goed met haarquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik was de enige die niet had gedronkenAlleen een glaasje baileys voor de lekker en 1 vriendin daar viel 't niet zo goed die was bewusteloos en zo.
Van 1 glas Baileys ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik was de enige die niet had gedronkenAlleen een glaasje baileys voor de lekker en 1 vriendin daar viel 't niet zo goed die was bewusteloos en zo.
Baileys en bier is toch zown brok in je maag ofzow?quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:01 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik 1 glaasje baileys
die vriendin 2 biertjes, baileys, pastis 2 glaasjes en mijn deel pastis.
Neenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:02 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Baileys en bier is toch zown brok in je maag ofzow?![]()
Ik merk wel weeer dat ik eigelijk alleen maar bier drinkquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Neen
Pastis met water wordt wel wit is door de anijsolie
Verstandig.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:04 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik merk wel weeer dat ik eigelijk alleen maar bier drink
Maar ze is nu toch weer oki?quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:04 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hij was online Fwnk ook maar die zei niks
En ik zat dik in de stress
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |