gister stond ik er ook inquote:Op zondag 2 oktober 2005 09:21 schreef B_BOY het volgende:
1. Jaguarized 563
2. Dr_Flash 525
3. dolle_hond 434
4. Fwnk 349
5. muizemeis 318
6. scanman01 312
7. Bupatih 259
8. B_BOY 257
9. Svensational 255
9. Floripas 255
3 mensen van de toptien komen uit PUB jeuh
ik had toch voorspelt dat de jeugd omhoog ging komen qua postaantal (de jeugd heeft de toekomst)
en?wast leuks/romantisch/geil???quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:34 schreef Talena het volgende:
Wehehe. gister was wel leuk
Ik had gemeet met scorp[AM]
kun je er niet beter ffheen gaan dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:36 schreef MaRySe het volgende:
vriendin van me ging gister helemaal nokkie en iedereen wou weg en we hadden ons buitengesloten en nu is ze alleen thuis wie weet met een alcohol vergiftiging
heb haar sinds 3 uur tot 6 uur constant lopen bellen maar ze neemt niet op
das fijnquote:
te voet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:43 schreef TehRockstar het volgende:
Pfft, nu bedenken hoe ik morgen naar school ga. Ik ben ook nog blut
15 km, denk niet dat ik bij iemand achterop kan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:44 schreef B_BOY het volgende:
[..]
te voet.
andere fiets jatten
ouders lief aankijke voro geld
achterop bij iemand
iemand vragen of je brengt
(opties genoeg dacht ik zo)
as diegene scooter heeft wrom niet:Pquote:Op zondag 2 oktober 2005 09:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
15 km, denk niet dat ik bij iemand achterop kan.
Morgen maar fietsje stelen/lenen.
Ik kan m'n semi *kuch* ex-vriendje bellen, en vragen of hij me op komt halen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:47 schreef B_BOY het volgende:
[..]
as diegene scooter heeft wrom niet:P
@ maryse gelukkig is alles weer goed
dat kan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kan m'n semi *kuch* ex-vriendje bellen, en vragen of hij me op komt halen.
waarvoor??quote:
smakelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:55 schreef MaRySe het volgende:
ben eten
Ja. Hij komt me morgen ophalen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
waarvoor??
of bedoel je dat je erin bent geslaagd iemand te regelen die je naar school brengt??
das weer geluk hebben, maarre leg uit in je profiel staat dat je man bent en je hebt een semi-ex-vriend. wat betekend dit allemaal? tis wel rustig hier trouwens.quote:
explain it man. maarre ik ga nog ff wat meer eten dan ga ik me haren laten knippen denk ik. tenminste kapper zal zo wel komen.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:04 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, euhm. Ik ben dus biseksueel.Yay.
betekend bi-seksueel zijn gelijk dat je lief bent?quote:
Nee, ik vind 't alleen geweldigquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
betekend bi-seksueel zijn gelijk dat je lief bent?
enne verlaat je me nu al talena je was toch me groupie geworde?
in principe klopt je bewering van jongens zijn geil en meisjes zijn geilquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:14 schreef Talena het volgende:
[..]
Nee, ik vind 't alleen geweldig
Jongens zijn geilMeisjes zijn geil
B, Ik zou je nooit verlaten Dat weet je toch
Neh, twas alleen ff mijn meningquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
in principe klopt je bewering van jongens zijn geil en meisjes zijn geil
want er komt de eerste PUB orgie??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |