schandalig, ik zit nu al op 14 kb/secquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:03 schreef Tafkahs het volgende:
damn, 19 kb/sec, dit zijn pre-2000 traagheden
Kopje koffie zetten en het staat op je computer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
schandalig, ik zit nu al op 14 kb/sec
Pure nostalgiequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kopje koffie zetten en het staat op je computer.
Is het niet geweldig?quote:
Dat moest ik vroeger doen tijdens het aanzetten van de pc. Knopje indrukken en drie minuten later kon ik beginnen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kopje koffie zetten en het staat op je computer.
Stel je voor dat dat zo was met auto's....quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:21 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat moest ik vroeger doen tijdens het aanzetten van de pc. Knopje indrukken en drie minuten later kon ik beginnen.
van achter gezien: Sizzler, MrXquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Lijkt wel een shot uit een film met veel pistolen.
Wie is Mereltje nou weerquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
In volgorde: Mereltje, Chewie en MrX
Inderdaad, er staat iets onheilspellends te gebeuren, maar wie heeft de pistolen dan? tum tuuumquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Lijkt wel een shot uit een film met veel pistolen.
Vanaf het bankje wordt de situatie ook goed in de gaten gehoudenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Inderdaad, er staat iets onheilspellends te gebeuren, maar wie heeft de pistolen dan? tum tuuum
En wie is de mol?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Inderdaad, er staat iets onheilspellends te gebeuren, maar wie heeft de pistolen dan? tum tuuum
De kogel zal wel van links komen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |