Hee merel... zuipen is niet per saldo fout ....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:57 schreef Mereltje het volgende:
Nou het was gezellig met de heren Sidekick, sizzler (en de rest waar ik niet op kan komen) ze zijn nu weer op weg naar huis.
Ik kwam ze in Roezemoes tegen het was even zoeken maar toen ik vijf heren naar mij zag kijken wist ik genoeg. Meteen naar de Ierse pub gegaan en daarna nog even naar de Spieghel. We hebben het over veel dingen gehad, weer eens wat anders als andere meets waar ik ben geweest waar met name werd gezopen...
De opkomst was wat mager helaas. Jammer dat opa en Yvonne er niet waren.. Yvonne schijnt al behoorlijk vaak af te hebben gezegd voor een POL-meet, zou ze echt eens naar een POL-meet komen?
Ik heb een foto gezien van sigme, de meiden waren toch behoorlijk vertegenwoordigd![]()
Nikky ik heb je gebeld maar 2.00 uur gaan we niet halen..
dat zeg ik ook niet, waar was jij?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:24 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Hee merel... zuipen is niet per saldo fout ....![]()
![]()
Kom jij hier wel eens kijken dan in POLquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:27 schreef QyRoZ het volgende:
Wie kent mij nou niet?
Heel soms kijken, nooit meer.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:31 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Kom jij hier wel eens kijken dan in POL
Morgen de omgeving assen onveilig maken op 2 wielen, beetje voorbereidingen treffen en zo (motorolie vervangen en dat soort bezighedenquote:
Die enorme l*l heeft ons wel gezien, maar komt er niet even bijquote:
Misschien dat hij de foto's al heeft gezien van DrCape?quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:06 schreef sigme het volgende:
We zijn bespied!
[..]
Die enorme l*l heeft ons wel gezien, maar komt er niet even bij![]()
Gister om 23.09, nee, dat kan nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 09:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Misschien dat hij de foto's al heeft gezien van DrCape?
sizzler, sidekick, chewie, sigme, finder_elf_towns, mereltje en ik.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:06 schreef RichardQuest het volgende:
Wie waren er gekomen dan?
Waarom waren G-B en Du_ke er nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
sizzler, sidekick, chewie, sigme, finder_elf_towns, mereltje en ik.
En waar was jij?
Waarom G-B er niet was geen idee. Du_ke had iets anders en zou mss later komen. Hij stuurde een sms naar sizzler toen we al ruimschoots Groningen hadden verlatenquote:
Ja het gat tussen de laatste trein op zaterdagavond (22:17) en de eerste trein op zondagochtend (07:38) was me iets te groot.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:58 schreef RichardQuest het volgende:
Dus geen nacht overgeslagen? Waar zijn de grote praatjes gebleven?.
Met een lekker stukje rijstepapier ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:03 schreef RichardQuest het volgende:
Je kunt lekker slapen op het station hoor, Utrecht is aan te raden.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Met een lekker stukje rijstepapier ofzo
Je kan de Vecht eens aflopen, daar liggen de hoerenwoonbotenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. D'r valt daar verder weinig te doen...
Nee, dank je.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:20 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je kan de Vecht eens aflopen, daar liggen de hoerenwoonboten
het was geen opdrachtquote:
En in de randstadquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:06 schreef RichardQuest het volgende:
Deal. Misschien is het dan handig om meets voortaan in de zomer te doen.
Ik ben tenminste wel tot 7 uur doorgegaanquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom G-B er niet was geen idee. Du_ke had iets anders en zou mss later komen. Hij stuurde een sms naar sizzler toen we al ruimschoots Groningen hadden verlaten![]()
Ja mooi verhaal. Had je niet wat eerder kunnen komen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:46 schreef du_ke het volgende:
Ik ben tenminste wel tot 7 uur doorgegaan.
Nee helaas was pas om 23.00 in groningen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja mooi verhaal. Had je niet wat eerder kunnen komen?
Toen waren wij er ook nogquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:54 schreef du_ke het volgende:
Nee helaas was pas om 23.00 in groningen.
Yep leuke stadquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:19 schreef du_ke het volgende:
Maar leuke stad he dat Groningen?
Ach ver? Gewoon hier onder m'n kont.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:27 schreef sizzler het volgende:
Wat een schertsvertoning zeg. Al die users die zich op het laatst terugtrokken.Er kwamen meer noordelingen op de meets in de Randstad dan er nu waren!
Toch wel een leuke meet. Leuk om mrx in het echt te hebben gemeet. En natuurlijk de twee dames!![]()
Leuke stad Groningen. Jammer alleen dat het zo ver weg ligt.
Het is vandaag ook gezellig in de stad. Koopzondag en alles. De sfeer hier bevalt me altijd wel prima, echt een studentenstad.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Yep leuke stad
Je moet er even voor reizen maar dan heb je ook wat.
Je merkt idd dat het een echte studentenstad is. Veel jong volk in de stad.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:35 schreef du_ke het volgende:
Het is vandaag ook gezellig in de stad. Koopzondag en alles. De sfeer hier bevalt me altijd wel prima, echt een studentenstad.
Het is toch echt de 2 na hoogste kerktoren van Nederlandquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je merkt idd dat het een echte studentenstad is. Veel jong volk in de stad.
Alleen had ik verwacht dat de Martinitoren veel hoger zou zijn
Dat autochtone sfeertje bevalt je wel?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is vandaag ook gezellig in de stad. Koopzondag en alles. De sfeer hier bevalt me altijd wel prima, echt een studentenstad.
Er lopen hier ook relatief veelquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat autochtone sfeertje bevalt je wel?
Stel mietjesquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:29 schreef sizzler het volgende:
En Nikky gemist. Dat was nog wel het ergsta.
Ik weet verder ook niet hoe ik aan het beeld ben gekomen dat de Martinitoren hoger zou zijn dan in werkelijkheid.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:50 schreef du_ke het volgende:
Het is toch echt de 2 na hoogste kerktoren van Nederland. En in het weekend zijn er een stuk minder studenten in de stad dan door de week. Het maakt ook dat je hier elke dag van de week prima kan stappen
.
Die pub heeft op maandagavond een piekuur waar het altijd heel druk is, vandaar. Verder is de maandag ongeveer de rustigste dag denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik weet verder ook niet hoe ik aan het beeld ben gekomen dat de Martinitoren hoger zou zijn dan in werkelijkheid.![]()
We waren in een Irish pub en die heeft de langste openingstijd maandagnacht. Tot 05:00![]()
Gaan er in Groningen zoveel mensen stappen op maandag ofzo?
Jij woont vlakbij mij volgens mij... Het was een gekkenboel in de stad, koopzondag, voetbal (gewonnenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:40 schreef du_ke het volgende:
D'olle Grieze gezien vanaf m'n balkon.
[afbeelding]
Ja het was lekker druk vandaagquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:56 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Jij woont vlakbij mij volgens mij... Het was een gekkenboel in de stad, koopzondag, voetbal (gewonnen) en de brug bij de Oosterpoort was afgesloten dus 1 grote file in de binnenstad... ik zag de brandweer nog staan bij de Radesingel parkeergarage en de traumahelikopter ..
Ken je verder niet, zie wel dat we college hebben gehad van dezelfde docenten (Meester, Pellenbarg, Heins), maar ik ben gelukkig al klaar met de studie.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja het was lekker druk vandaag. Die traumaheli zag ik ook inderdaad. Ik woon aan het schuitendiep net om de hoek van de Poelestraat.
Doe een verkort traject dus veel heb ik ze niet gezien maar het zijn bekende namenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:28 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Ken je verder niet, zie wel dat we college hebben gehad van dezelfde docenten (Meester, Pellenbarg, Heins), maar ik ben gelukkig al klaar met de studie.
Ik woon in de buurt van de Steentilstraat..
Dacht dat ze ook college gaven bij Technische Planologie, maar ik heb Sociale Geografie gedaanquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Doe een verkort traject dus veel heb ik ze niet gezien maar het zijn bekende namen.
ja statistiek heb een keer gehad van Meester en net vrijdag 1 college gehad van Pellenbarg. En ook werk kunnen vinden in Groningen in je studierichting?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Dacht dat ze ook college gaven bij Technische Planologie, maar ik heb Sociale Geografie gedaan
Ja hoor (beleidsmedewerker bouwen en wonen), heb ook een verkort de studie gedaan in 3 jaar (eerst hbo)quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja statistiek heb een keer gehad van Meester en net vrijdag 1 college gehad van Pellenbarg. En ook werk kunnen vinden in Groningen in je studierichting?
Ik wilde hier, gewoon, niet hooghartig, eens komen kijken. En dan dit. Hebben jullie het gisteren nog over mijn autisme gehad?quote:
Iedereen had je graag willen zien. De combinatie Johan en autisme heb ik niet horen vallen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik wilde hier, gewoon, niet hooghartig, eens komen kijken. En dan dit. Hebben jullie het gisteren nog over mijn autisme gehad?
Ik vond het ook jammer.quote:
Schuld van Amerika.quote:De combinatie Johan en autisme heb ik niet horen vallen.
Jammer?![]()
Volgende keer beter.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vond het ook jammer.
Dat is evidentquote:Schuld van Amerika.
Ik ben tot een uurtje of 2 doorgegaan. Na afscheid te hebben genomen van Sizzler, Finder, Mereltje en MrX ben ik nog weer naar Roezemoes gegaan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 08:54 schreef Sidekick het volgende:
Tot hoelaat ging de meet nog door trouwens?
Gvd, ik heb alleen de eerste foto gezien, daarnaquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik ben nog bezig, maar hier zijn ze te bewonderen.
Wat moet je er nog mee doen? Verkleinen?quote:Sorry, this site is temporarily unavailable!
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.
http://www.loadpix.com/index.phpquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:, fuck, dan moet ik mijn eigen lijn weer gaan gebruiken,
Maar daar heb ik niks aanquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.feeds-online.net/meet.zip
jezus mina, dat ga ik niet op m'n werk downloaden hoor. Ik vertrouw er dan maar op dat ik er niet al te stom opsta.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.feeds-online.net/meet.zip
Dank voor de geruststellingquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:01 schreef kLowJow het volgende:
Je staat een beetje op de achtergrond... Flink inzoomen levert weinig interessante details op, maar je staat er heel aardig op hoor..
niks eventueel, met de billen bloot jij! hup!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank voor de geruststelling![]()
Ik zie het vanavond thuis wel, ben zeer benieuwd naar de foto's van de rest
Eventueel aanvullende interessante details kan ik later wel eens tonen als ik me niet hier voor schut heb gezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |