Zit ze nu al in je keuken danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Over dat Tanja eten gaat klaarmakenBoeiuh
nou heb toevallig gisteren mailtje gehad van dago met al mn nicks.... dat zijn er schrikbarend veel!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef Loedertje het volgende:
O ja, eilandnicks....daar was ik gebleven
Hangt er van af wat het bouwjaar van je vrouw is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je van 1964 bent is dat ook wel het beste wat mij betreft
Ik denk rond 20:00uur ergensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef KRIBBET het volgende:
Weet iemand hoe laat ze vanavond de briefjes moeten inleveren![]()
Ik weet niet of ze zin heeft in uiensoep.quote:
BB is geen sociale dienst hoor, ze krijgen hun poen gewoon als ze doen wat er in het contract staat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef KRIBBET het volgende:
Weet iemand hoe laat ze vanavond hun briefjes moeten inleveren![]()
vast welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zin heeft in uiensoep.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou heb toevallig gisteren mailtje gehad van dago met al mn nicks.... dat zijn er schrikbarend veel!!
Hier niet hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef Sanne het volgende:
Is het nu echt zo mooi weer buiten? Dan moet ik er toch nodig eens uit.
Mooi! We zullen er daarna weer niets over horen van BB maar ik kan nu even rustigquote:
Hmmm, zou ze lesbisch zijn?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar wel een droge witte string aan![]()
![]()
![]()
Die bijnaam "bijna35' is alweer van 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hangt er van af wat het bouwjaar van je vrouw is.![]()
Dus Tanja haar WW loopt nu nog steeds doorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
BB is geen sociale dienst hoor, ze krijgen hun poen gewoon als ze doen wat er in het contract staat.
'quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus Tanja haar WW loopt nu nog steeds door![]()
![]()
....eigenlijk wordt er niets gezegd. Ik hoor wel geluid en de monden bewegen wel, maar er wordt niets gezegd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef muizemeis het volgende:
maar oke ontopic...
zoveel mensen die blijkbaar de streams bekijken... en niemand die de verslagen bijhoudt??
jammer...
Er is weinig bij te houden als er geen zak gebeurt. Dat is het probleem momenteel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef muizemeis het volgende:
maar oke ontopic...
zoveel mensen die blijkbaar de streams bekijken... en niemand die de verslagen bijhoudt??
jammer...
iid (al zou ik ook geen natte doos krijgen van zijn dingetje )quote:
* Jojogirl probeert het wel eens maar het is lastig. Of je probeert alles bij te houden en dat gaat niet of het is zo oninteressant dat je je afvraagt waarom je het in hemelsnaam doet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef muizemeis het volgende:
maar oke ontopic...
jammer...
screenhunter. Gratis en voor niks.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Welk programma gebruik jij om deze screenshots te maken.
Dat regelen de BB mods altijd een beetje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef muizemeis het volgende:
maar oke ontopic...
jammer...
Ik weet niet of ze zijn dingetje al heeft gezien, misschien was ze dan wel helemaal niet bij hem in bed gekropenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:30 schreef Loedertje het volgende:
iid (al zou ik ook geen natte doos krijgen van zijn dingetje )
Kán...mijn laatste ervaring was wat minder (maar ja, dat van Chantal was weer erger dan mijn belevenisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
Twee vrouwen onder de dekens kan ook gezellig zijn
voordat ik over diongetjes ga oordelen wil ik ze eerst in volle glorie aanschouwenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zijn dingetje al heeft gezien, misschien was ze dan wel helemaal niet bij hem in bed gekropen![]()
Ze heeft voelde daar dat het dingetje ding was geworden en n.a.v van *het enorme ding* het hazenpad gekozen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zijn dingetje al heeft gezien, misschien was ze dan wel helemaal niet bij hem in bed gekropen![]()
Gaan we weer....quote:
ze heeft zwangerschapsverlofquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus Tanja haar WW loopt nu nog steeds door![]()
![]()
écht?quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef muizemeis het volgende:
voordat ik over diongetjes ga oordelen wil ik ze eerst in volle glorie aanschouwen![]()
Je ziet door het bos het boompje geeneens meerquote:
Zeker als ik er tussen in lig...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
Twee vrouwen onder de dekens kan ook gezellig zijn
ik denk inderdaad dat ik afgezien van mn man en katten, mijn eigen muziek het meest zou missen... niet lekker onder het schoonmaken keihard metallica op kunnen zetten lijkt me dodelijk na twee wekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:35 schreef Waxxer het volgende:
Wat dodelijk eigenlijk allemaal he? Ik zou helemaal kriegel worden als ik nooit eens lekker relaxt een eigenn cd'tje zou kunnen opzetten... En niet mogen schrijven! The horror!!
eh neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben nog steeds aan het hopen voor hem, dat dit een fotoshop is?
Idd, 5 dagen zonder sex is al een ramp, laat staan 5 wekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat ik afgezien van mn man
Sowieso muziek, het zou niet eens mijn eigen muziek hoeven zijn. Dat zou ik ook heel erg missen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat ik afgezien van mn man en katten, mijn eigen muziek het meest zou missen... niet lekker onder het schoonmaken keihard metallica op kunnen zetten lijkt me dodelijk na twee weken
ik bedoelde eik, in 'volle' glorie... opstaand, zin in hebbend, dat soort di8ngen...quote:
Of heel even niets hoeven, gewoon je een beetje (met eenboek) terug trekken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef Jojogirl het volgende:
Sowieso muziek, het zou niet eens mijn eigen muziek hoeven zijn. Dat zou ik ook heel erg missen.
Ja, daar hebben we (nog) geen screencapture vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
ik bedoelde eik, in 'volle' glorie... opstaand, zin in hebbend, dat soort di8ngen...
oke gewoon een stijve lul dus
thanksquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
screenhunter. Gratis en voor niks.
nouja wat dat btreft red ik mezelf wel al zou het niet leuk zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, 5 dagen zonder sex is al een ramp, laat staan 5 weken
Deze week stond hij op nadat hij een hele nacht tegen Dido had liggen aanrijden, hij had een strakke witte boxershort aan met daarin een bobbeltje ten grote van een klein ei.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik bedoelde eik, in 'volle' glorie... opstaand, zin in hebbend, dat soort di8ngen...
oke gewoon een stijve lul dus
Misschien was het wel heel koud? Ik probeer me trouwens zijn reactie voor te stellen als hij die foto zelf ziet over een tijdje...quote:
Hoezo moet dat nou weer om de seks gaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, 5 dagen zonder sex is al een ramp, laat staan 5 weken
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
écht?
Wat een scherpe conclusie, wij hadden nog niet gezien dat ze zwanger is
....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef Loedertje het volgende:
Deze week stond hij op nadat hij een hele nacht tegen Dido had liggen aanrijden, hij had een strakke witte boxershort aan met daarin een bobbeltje ten grote van een klein ei.
Ik zou ook gewoon minimaal driemaaldaags vingeren maar met mannetje is het toch lekkerder.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nouja wat dat btreft red ik mezelf wel al zou het niet leuk zijn
met boek?? zou ik ook vreselijk missen inderdaad, ik lees graag en veel..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of heel even niets hoeven, gewoon je een beetje (met eenboek) terug trekken.
Oh wacht, dat doet Tanja al de hele tijd.
Niks van me af kunnen schrijven op mijn weblog, geen U2, geen nieuwe cd van dEUS hebben kunnen kopen, geen interviews doen waardoor je steeds weer andere mensen spreekt, geen puzzelboekjes vol kunnen kalken.... Ik zou echt gaan stuiteren daar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat ik afgezien van mn man en katten, mijn eigen muziek het meest zou missen... niet lekker onder het schoonmaken keihard metallica op kunnen zetten lijkt me dodelijk na twee weken
Toch jammer, verder is ie best leuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Deze week stond hij op nadat hij een hele nacht tegen Dido had liggen aanrijden, hij had een strakke witte boxershort aan met daarin een bobbeltje ten grote van een klein ei.
Sex is doorgaans ook best intiem hoor .quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hoezo moet dat nou weer om de seks gaan?
[me=Jojogirl] zou d'r vriend missen vanwege de intimiteit
Ik moet van Seborik vragen wat je leuk vindt aan Roel.quote:
hmmm beetje jammer... maar zal ff politiek correct doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weinig verschil.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef Mike1964 het volgende:
Ik probeer me trouwens zijn erectie voor te stellen
Tja, weet ik eik ook niet. Ik vind dat analytische wel leuk en het feit dat ie duidelijk veel gelezen heeft over wetenschappelijke dingen. Verder is ie volgens mij wel relaxed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet van Seborik vragen wat je leuk vindt aan Roel.
Welnee, rot toch op met dat politiek correctequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:42 schreef muizemeis het volgende:
hmmm beetje jammer... maar zal ff politiek correct doen![]()
het gaat niet om wát je hebt, maar om wat je ermee doet...![]()
Ik heb meer de indruk dat hij van zijn school een reader heeft gekregen met de eerste weetje op het gebied van psychologiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:43 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Tja, weet ik eik ook niet. Ik vind dat analytische wel leuk en het feit dat ie duidelijk veel gelezen heeft over wetenschappelijke dingen.
Volgens Sebbo is al Roel's kennis verouderd. En ik ben het eigenlijk wel met Sebbo eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:43 schreef Jojogirl het volgende:
Tja, weet ik eik ook niet. Ik vind dat analytische wel leuk en het feit dat ie duidelijk veel gelezen heeft over wetenschappelijke dingen. Verder is ie volgens mij wel relaxed.
Jij ook al?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook een keer afgeknapt op iemand vanwege z'n penislengte![]()
Je krijgt eenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb meer de indruk dat hij van zijn school een reader heeft gekregen met de eerste weetje op het gebied van psychologie
Ah, dus tóch een reader uit 1990quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens Sebbo is al Roel's kennis verouderd. En ik ben het eigenlijk wel met Sebbo eens.
shit zeg probeer ik eens netjes te doen is het weer niet goed!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, rot toch op met dat politiek correcte
Ik ben ook een keer afgeknapt op iemand vanwege z'n penislengte![]()
Maar nog altijd een stuk interessanter dan de restquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:45 schreef muizemeis het volgende:
ik vond roel wel leuk, beetje apart, zn eigen gang gaan... maar vind hem nu opeens erg tegenvallen, zo bezitterig en homofoob als ie doet
Geef hem een intense tongzoen namens mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je krijgt eenvan Seborik (zoek je eigen pc)
Ik schaam me diepquote:
Ehhh...ik heb zomaar het idee dat mijn reactie iets uit zijn verband gerukt is....en bedankt...quote:
Hij stinkt naar UIquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Loedertje het volgende:
Geef hem een intense tongzoen namens mij
Volgens mij zijn wij in de minderheid op het moment...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Mike1964 het volgende:
hmmm ja... ja nouja daar heb je eik nog steeds wel gelijk in geloof ik... maar toch, mag wel interessant zijn, is tich gedaald in mn achtingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar nog altijd een stuk interessanter dan de rest
Ik schaam mij niet, heb mij gelukkig wel in kunnen houden en er niet spontaan iets uitgefloept...stel dat zoiets door je toedoen erectieproblemen gaat krijgen, dat kweek je nooit meer opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik schaam me diepMaar het was echt alleen daarom, ik dacht "ja, ho eens ff, ik wil wèl iets voelen"
Geloof me, ik heb al menigmaal afgewassen omdat Rob aan het afwassen was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Jojogirl het volgende:
Dat homofobe vind ik ook stom.
Kan iemand de bewoners even schoppen, het is saai.
Zodadelijk voel ik me nog gedwongen om schoon te gaan maken of af te wassen. Dat kan toch de bedoeling niet zijn.
jezus nee Jojo kijk je uit??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Jojogirl het volgende:
Dat homofobe vind ik ook stom.
Zodadelijk voel ik me nog gedwongen om schoon te gaan maken of af te wassen. Dat kan toch de bedoeling niet zijn.
Ja, en later viel hij op magere types, beetje androgyn enzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:47 schreef -Delta- het volgende:
Roel: Ik val op vrouwelijke vrouwen
Je viel toch op Urban, wijde lage broeken, sportschoenen en capuchon trui?
roel probeer nu gewoon wat terrein terug te winnen bij didoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:47 schreef -Delta- het volgende:
Roel: Ik val op vrouwelijke vrouwen
Je viel toch op Urban, wijde lage broeken, sportschoenen en capuchon trui?
Vanavond zal het wel iets boeiender worden als er ook écht iemand homo blijkt te zijn (zo niet, staat ws. degene die de bewoners op papier zetten genomineerd volgens de BB log op FOK!)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Jojogirl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |