verzoek van ballebek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:05 schreef hermandeperman het volgende:
Waarom open je geen hoerentrekkersc?
[..]
IJsselstein.
Only Apple...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:13 schreef hermandeperman het volgende:
Ik kan niet 2x dezelfde reactie plaatsen HODFR
bedoel ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders plaats je nog even een extra-Peu-post.
Phill Collinsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:15 schreef hermandeperman het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI CAN'T DANCE!
maar, walgelijk mannetje, ik heb al in geen kwartaal meer een diesel-SC geopendquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:10 schreef hermandeperman het volgende:
Mijn dank aan Ballebek is groot.
Als ik een scheeps-motor kan vinden zal ik mijzelf binnenkort niet in kunnen houdenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar, walgelijk mannetje, ik heb al in geen kwartaal meer een diesel-SC geopend
Mwaoh, ik mag me ook direct richten tot oom Govertquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:32 schreef hermandeperman het volgende:
Als je serieuze info wilt hebben over Terberg moet je het maar even serieus zeggen. Als je echt serieus bezig bent met die encyclopedie dan wil hij je echt graag helpen, dat weet ik zeker. Ik zie ook iedere dag oude grafbussen en vrachtwagens, waarvan ik denk, wil die rare Fries die bende ook op de foto hebben? Maar zoals ik dit nu hoor wil je di ebende ook op de foto.
Dus zal ik in het vervolg wel even een brakke telefoon=foto schieten voor je...
Stel je niet teveel voor van Ome Goof, hij is nl dement aan het worden en hij is (serieus) bijna dood...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwaoh, ik mag me ook direct richten tot oom Govert![]()
Maar foto's van dingen met wielen zijn altijd OK
das kutquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stel je niet teveel voor van Ome Goof, hij is nl dement aan het worden en hij is (serieus) bijna dood...
Dan maak ik die foto's wel voor je.
Anders vergeet je mn naam evenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:50 schreef Sandraugiga het volgende:
De mannen worden helderziend...![]()
Gister Alex en nu Herman...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:19 schreef Ballebek het volgende:
WTF is er nu weer met IJsselstein?
Ik ga zo lekker tuffen in een Unimog
Maar van mij heeft er 1 gekocht.
Mn andere naamquote:
Je andere naam?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn andere naam
Goedemorgen mensen btw
* Alexxxxx heeft lekker uit geslapen
Ranzige stoel boKakstoel voor gevorderden
Nee. Maar kijk maar eens naar mn mailadres in mn profiel. dan zie je dat ik 2 voornamen heb.. en ze beginnen beide met een Aquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je andere naam?!
Ben je undercover ofzo?
amiedema?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Maar kijk maar eens naar mn mailadres in mn profiel. dan zie je dat ik 2 voornamen heb.. en ze beginnen beide met een A
Domeinen dus Diesel en ex Legerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]weat voor 1? Zo'n niew plasticg gedrocht? De SUV versie? Ex-legergevalletje? En heb je foto's?
Diesel? Benzine? Bouwjaar? Agrarisch voertuig fo op kenteken als vrachtwagen of personenwagen?
En naar IJsselstein moet je toe als je als Amsterdammer naar de Welkoop wilt
quote:
Ja ik heet Anne ja!quote:
Aah gaatverquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja ik heet Anne ja!
En ik ben er trots op![]()
Want het is een authentieke naam uit de regio. Uitspraak is totaal anders als jou naam, maar de schrijfwijze is wel hetzelfde. Ben naar mn opa vernoemd
Wickedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja ik heet Anne ja!
En ik ben er trots op![]()
Want het is een authentieke naam uit de regio. Uitspraak is totaal anders als jou naam, maar de schrijfwijze is wel hetzelfde. Ben naar mn opa vernoemd
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn naam spreek je uit als anus zonder s
Nee. Ik ken wel een anton. Die droomde zn hele jeugd er van kabellegger te worden. Totdat bleek dat hij intelligenter was dan iedereen dacht, en hij na zn MAVO naar HAVO kon. Toen wilde hij hoofd-kabellegger wordenquote:
Die trileieren zijn meer waard hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, sorry, die heb ik geruild met iemand tegen ijsmeis.zip
ik heb versie 2004, iemand al een update ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, sorry, die heb ik geruild met iemand tegen ijsmeis.zip
Jezus. Jij komt écht écht écht niet buiten PTA hè?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb versie 2004, iemand al een update ?![]()
![]()
Nee!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jezus. Jij komt écht écht écht niet buiten PTA hè?!
Het waren niet mijn updates.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja daar is het nu te laat voor, had je je bek maar moeten houden over updates![]()
*zucht* dan moet ik ze maar uit andere bronnen vergaren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het waren niet mijn updates.. En ik heb ze zelf ook niet meer.
Jij ook altijd met je oomzeggersquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das kutGelukkig heeft hij grote voorraden broers, kinderen en oomzeggers, om nog maar te zwijgen over de aangetrouwde familie
IJsselstein is de ille shizzle jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:19 schreef Ballebek het volgende:
WTF is er nu weer met IJsselstein?
Ik ga zo lekker tuffen in een Unimog
Maar van mij heeft er 1 gekocht.
Een snackbar gerund door een stelletje zwak begaafden en een supermarkt waar het uren duurt eer je naar buiten kunt met 1 artikelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
IJsselstein is de ille shizzle ja.
Ja er is idd maar 1 snackbar en maar 1 supermarktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:50 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Een snackbar gerund door een stelletje zwak begaafden en een supermarkt waar het uren duurt eer je naar buiten kunt met 1 artikel![]()
Ook een x, dat was helemaal dood daar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja er is idd maar 1 snackbar en maar 1 supermarkt.
Je bent toch niet op winkelcentrum "De Clinkhoeff" geweest eh?.
Je moest je niet tussen de medelanders doorworstelen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:55 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ook een x, dat was helemaal dood daar.
Bij die family snacktent klagen er een paar al jaren dat ze ontslag gaan nemen maar ze werken er nog steeds![]()
Zuipen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:57 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me echt de tering zeg.
Ik lig nog wel lekker in bed met een gruwelijk lekker muziekje aan.
Maar wat ga ik straks nou doen
nu al zuipen?quote:
de laatste (pre 9-3 zeg maar) is wel lelijk, die kont.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:00 schreef hermandeperman het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo lelijk is aan de Saab 900?
Ik vind ze allemaal gaafquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
de laatste (pre 9-3 zeg maar) is wel lelijk, die kont.
De ECHTE 900![]()
alles, model & interieur. gewoon duffe vormgeving. alleen een turbo motor is leuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:00 schreef hermandeperman het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo lelijk is aan de Saab 900?
Heb een doos met visitekaartjes met mijn naam en een adres in IJsselstein erop...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En wat moet jij nou weer in IJsselstein?
Coole oldskool vormgeving is dat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:08 schreef M5 het volgende:
[..]
alles, model & interieur. gewoon duffe vormgeving. alleen een turbo motor is leuk.
Da's juist veiligquote:
Heb je daar je bedrijf zitten dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Heb een doos met visitekaartjes met mijn naam en een adres in IJsselstein erop...
Dat zal het weze
Dat went vanzelf.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef ook_gek het volgende:
Saab 9-3 coupe is mooi
Vriendin van mij rijd in een Saab 900 trubo dat is ook wel lekker snel
Alleen die sleutel in het midden he
Want?quote:
Als je het slot met bijbehorende metaal in je stuur hebt zitten, en je crasht heb je al dat metaal in/tegen je benen.... als dat metaal in de middenconsole zitten, is je stuur minder hardquote:
Ik dacht altijd dat vitamine pillen dan wel zouden helpen, maar dat valt tegenquote:
hahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:32 schreef ook_gek het volgende:
word ik net op mijn mobiel gebelt of ik mijn muziek zachter wil zetten![]()
Was mijn buurman whehehe Snap er niks van
Die gast is dan ook minimaal 4x per week kachellamquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat vitamine pillen dan wel zouden helpen, maar dat valt tegen
Pilletjesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat vitamine pillen dan wel zouden helpen, maar dat valt tegen
'kachellam'quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die gast is dan ook minimaal 4x per week kachellam
Vitaminepillen is dan echt dweilen met de kraan open[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die gast is dan ook minimaal 4x per week kachellam
Vitaminepillen is dan echt dweilen met de kraan open[afbeelding]
Neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Pilletjes.
Jij vreet zeker ook paracetamol als je een beetje buikpijn hebt.
die kende ik nog nietquote:
die uitdrukking zal hij wel niet kennenquote:
kansloos iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die uitdrukking zal hij wel niet kennen
Ik vreet niets van die meuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee
Het enige dat ik vreet zijn vitamine pillen..... Ik heb het pakje paracetamol dat ik kocht toen ik op kamers ging inmiddels 2x gepakt
hahaha geweldigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:47 schreef Ballebek het volgende:
He ook_gek: Emma heeft een auto gekocht, een Golf 1.6 met alles erop en eraan uit 1997.
Gaan um straks ophalen
Wat heeft dat er mee te makenquote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hahaha geweldig
Ik wil die bak een keer zien
Herkenbaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:48 schreef BoJo het volgende:
zo ik heb weer zo'n dag dat ik ontzettend bagger rij omdat ik me echt gaar voel
Netzoals die ene dag toen ik in de parkeergarage de bocht te ruim nam met mijn 155
En een keer sochtends de ruimte tussen vrachtwagen en berm verkeerd inschatte en spiegel stuk ging![]()
Zat net 3x bijna op dezelfde mof![]()
Kom dan ook eens een keer gewoon in de randstad ipv jezelf te verkloten in het zuiden en het oostenquote:
ik eet dagelijks een appel en slik ook geen meukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vreet niets van die meuk.
Ik eet wel af en toe een appel.
He, ik kom tegenwoordig best vaak in Leidenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kom dan ook eens een keer gewoon in de randstad ipv jezelf te verkloten in het zuiden en het oosten.
Je bent een slechte homoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik eet dagelijks een appel en slik ook geen meuk![]()
Stations tellen niet mee natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, ik kom tegenwoordig best vaak in Leidenen dus op station R'dam en delft
![]()
Konijn
een hele slechtequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent een slechte homo.
![]()
psiesquote:
dat geld is nu eerst ff voor een neiuwe auto mênquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:54 schreef Ballebek het volgende:
Nog steeds niemand een leven gekocht hiero?
Spaar dan is door...
dat is een mooi schemaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:49 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik ook!
Auto halen, stukkie rijen, zuipen en dan bedtijd...
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
psies
Matti vroeg gelijk om een paracetamol toen ie een krampje had in z'n nek na 15 mins in een verkeerde positie een filmpje gekeken te hebben![]()
Veel nattere exemplaren dan deze kom je zelden tegenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Je hebt hem vriendelijk verzocht zijn mond te snoeren of niet?
daar woont een vriendin van mij en die heft nu haar eigen kamertje dus nu moeten we komen kijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:02 schreef hermandeperman het volgende:
Mark wat moet je in godsnaam in Gouda?![]()
Ja lul, de now en wow ligt inderdaad zo'n 500 meter lopen van mijn huis in ROTTERDAM vandaan jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daar woont een vriendin van mij en die heft nu haar eigen kamertje dus nu moeten we komen kijken![]()
En we gaan stappen in gouda
* ook_gek haalt ze wel over om naar de now en wow te gaan
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Veel nattere exemplaren dan deze kom je zelden tegen
3 man riep gelijk in koor "Oh shut up you fucking whiner!!!"![]()
![]()
Geef je 06 nummer als ik er heen ga laat ik je het wetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja lul, de now en wow ligt inderdaad zo'n 500 meter lopen van mijn huis in ROTTERDAM vandaan ja.
Dat kon nog wel eens gezellig worden danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geef je 06 nummer als ik er heen ga laat ik je het weten![]()
ik ga met mijn zusje daar 2 vriendinnen van dat meisje van dat kamertje dan en dan nog wat vriendinnen van haar dus dat word zeker leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat kon nog wel eens gezellig worden dan.
Een peurac post makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stations tellen niet mee natuurlijk.
Maar wat moet jij nou weer in Leiden man?
Leeftijden wil ik hebben, leeftijdenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ga met mijn zusje daar 2 vriendinnen van dat meisje van dat kamertje dan en dan nog wat vriendinnen van haar dus dat word zeker leuk![]()
Anders vraag je het even aan me in het MSN-gesprek ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:19 schreef ook_gek het volgende:
Herm mail je nummer maar door mocht ik gaan bel ik je wel![]()
Al denk ik dat de kans klein is
* ook_gek is nu even pc van zusje fixen![]()
Ja maar niet veel, het is een Trust weet je welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:17 schreef Hugster het volgende:
jeeeezus![]()
![]()
dit is of de webcam modus of hij staat op 320x nogwat ingesteld ofzo
hij zal vast wel beter kunnen
Hij heeft gisteren volgens mij nog een topic geopend in Klaagbaakquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:51 schreef Ballebek het volgende:
En waar is StefanP als je hem nodig hebt?
Die zal ongetwijfeld ervaring hebben met gallon flessen BBQ saus hoe je die het beste kan temmen boven je broodje hamburger, is namelijk nogal kut als je maar 1 hand hebt om te tillen
Nee jouw hoofd trekt volle zalenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Een peurac post maken
Wat een kutfoto trouwens
Niet serieus op ingaan joh, die post was alleen om even te patsenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren volgens mij nog een topic geopend in Klaagbaak.
De mijne ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet serieus op ingaan joh, die post was alleen om even te patsen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee jouw hoofd trekt volle zalen.
Standaard opmerking eh?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Die hele hermbal is een beetje erg standaardquote:
Niets, maar je hapt zo lekkerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
En jij probeert net als iedereen jezelf te onderscheiden zekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die hele hermbal is een beetje erg standaard
Dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En jij probeert net als iedereen jezelf te onderscheiden zeker.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:39 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, ik weet een leuk cadeau voor vriendjelief.
Maar zijn moedertjelief is het er niet mee eens heeft ze ooit eens tegen vriendjelief gezegd.
Ik wil hem namelijk 2 ratjes cadeau gaan doen.
Zal ik aan haar vragen of het mag? (maar dan heb ik kans op een nee)
Of zal ik het gewoon doen? (zo kan ze geen nee zeggen, maar ze kan wel boos op me worden)
Nee, maar hij woont er welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Je hebt toch geen verkerings met z'n moeder.
Ze heeft het toch niet tegen jou gezegd, dus jij weet van niets.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar hij woont er wel.
Maarja, ik heb ook zoiets van "ik doe het gewoon".
Hoe oud is-ie?quote:
Dat zei ik ook alquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze heeft het toch niet tegen jou gezegd, dus jij weet van niets..
Tijd om te verhuizen dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehh.. Even tellen! (
![]()
![]()
)
22, bijna 23.
Jaja en dan in een of ander lelijk studenteflatje.quote:
Onderbouwing?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaja en dan in een of ander lelijk studenteflatje.
Ik wil als ik uit huis ga meteen in een huis wonen. (ik moet er wel voor mijn 25e uit, de regel die mijn moeder ooit heeft gemaakt
)
Ik moet er niet aan denken om nu nog/weer thuis te wonenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaja en dan in een of ander lelijk studenteflatje.
Ik wil als ik uit huis ga meteen in een huis wonen. (ik moet er wel voor mijn 25e uit, de regel die mijn moeder ooit heeft gemaakt
)
Ik vind een huisje leukerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om nu nog/weer thuis te wonen
En waarom meteen een huis? wat is er mis met een studio/2 kamer appartement?
Overhetpaardgetildrotkind.quote:
Ik denk hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Overhetpaardgetildrotkind.
Oh. En dus blijf je tot je 24 bent thuis wonen?
Zeg, kom dan op z'n minst bij mij wonenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk het! Dan ben ik klaar met studeren, hoop ik.
Misschien dat ik bij Youp kan gaan wonen ofzo in de tijd dat ik nog in Arnhem op school zit.
Jij woont niet in de buurt van Arnhemquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zeg, kom dan op z'n minst bij mij wonen
Niet jouw type?quote:
Neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij woont niet in de buurt van Arnhem!
*msn start*quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:12 schreef Mukie het volgende:
ijsmeis kom es online
oe en anders heb ik wel gebrils voor je, daar heeft ze immers niets over gezegd
Ik luister heel goed altijd naar Tante Muukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee
Maar ik ben wel veel leuker dan Youp
He, anne is online
Zal ik rijdenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:16 schreef BoJo het volgende:
ik rij echt bagger vandaag![]()
Rij ik daarstraks weg, rij ik bijna iemand aan
In de parkeergarage (ja dezelfde als waar ik die deuk en knipperlicht stuk had gereden van 155) de koppeling mishandelt omdat ik bleef haken achter de hoge stoeprand in de binnenbocht
teeering, whats wrong with me![]()
en ik moet zo nog eens de stad in![]()
je doet het vast 100x beter als ik nu, snap er niks van. Ben er ook helemaal van slag vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zal ik rijden?
Oh ja, ik heb vrijdag mijn eerste rijles van 4 uur lang ofzo*ril* .
Ahhhquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
je doet het vast 100x beter als ik nu, snap er niks van. Ben er ook helemaal van slag van![]()
dat is wel duidelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahhh. Je hebt gewoon je dag niet.
ik moet m'n ouders op gaan halen uit de stad (Bijenkord DDD) en alle 3 de auto's staan hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou in bed duiken en er niet meer uitkomen tot aan morgen.
WTFquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:16 schreef BoJo het volgende:
ik rij echt bagger vandaag![]()
Rij ik daarstraks weg, rij ik bijna iemand aan
In de parkeergarage (ja dezelfde als waar ik die deuk en knipperlicht stuk had gereden van 155) de koppeling mishandelt omdat ik bleef haken achter de hoge stoeprand in de binnenbocht
teeering, whats wrong with me![]()
en ik moet zo nog eens de stad in![]()
Dan zou ik de kleinste nemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet m'n ouders op gaan halen uit de stad (Bijenkord DDD) en alle 3 de auto's staan hier![]()
Nooit verteld? Ik rij over het algemeen best goed als ik daar zelf over mag oordelen. Maar af en toe heb ik er een dag tussen dan kan ik echt gewoon totaal niet rijden en vandaag is zo'n dagquote:
Ja maar als ik daarmee schade rij moet ik het zelf dokken, ik martel gewoon paps zijn auto weer. Oke nu echt wegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zou ik de kleinste nemen!
Dan rij je niet zo snel ergens tegenaan.
.
jazeker welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*msn start*
Ja maar die kunnen niet op de slaapkamer toch?!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik luister heel goed altijd naar Tante Muuk!
nee niet echt, gek he?quote:
Stofzuigen is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
IJsmeis, je wilt dus pas op je 24e gaan leren koken, stofzuigen, ramen zemen enz enz enz?
Hmm. Nou ja, ik houd het wel bij ratjesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
jazeker wel
mits je de bak een btje dichtmaakt
Gewoon doen, gaat altijd een keer mis en dan doe je het nooit meer verkeerdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Stofzuigen is niet zo moeilijk.
En koken.. hmm! Ik moet dat inderdaad eens gaan leren.
Ik moest een keer eten koken, maar mijn ouders hadden alles al klaar gelegd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gewoon doen, gaat altijd een keer mis en dan doe je het nooit meer verkeerd.
"Aangebrandt of niet gaar, koppen dicht en vreten maar"!
daar moet je ook de kooi van dichtmaken hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm. Nou ja, ik houd het wel bij ratjes.
Ik doe ze gewoon een riempje omquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
daar moet je ook de kooi van dichtmaken hoor
Je hebt talent, ik hoor het alquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moest een keer eten koken, maar mijn ouders hadden alles al klaar gelegd.
Nou, ik de schnitzels in de pan (gelukkig waren het er 3) en de eerste gelijk verbrand.
Maar als ik doe koken bemoeit me vader zich er de hele tijd mee!
Strijken doet mijn moeder nog steeds voor mequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:30 schreef Mukie het volgende:
koken is easy mên
alleen strijken en de ramen lappen vertik ik
heb dus een glazenwasser
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt talent, ik hoor het al.
Ik heb de verslaggeving mogen meemaken jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!
Ik weet niet eens hoe de oven werkt eh?!
daar hoef ik niet bij mn ouders mee aan te komenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Strijken doet mijn moeder nog steeds voor me!
En ramen lappen hebben we nu 1x gedaan in de 2,5 jaar dat we hier wonen.
Ja maar het is ook een vaag dingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb de verslaggeving mogen meemaken ja.
Mijn moeder wil geen mensen in huis die ze niet goed kentquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef ijsmeis het volgende:
Wij hebben een strijkster.
Mijn vader vond dat mijn moeder weinig vrije tijd had in het weekend, dus heeft ie een strijkster gezocht!
Dat dacht ik al jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
daar hoef ik niet bij mn ouders mee aan te komen
haal dus kreukvrije kleding
Wij brengen de was dan ook naar háár toe.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn moeder wil geen mensen in huis die ze niet goed kent.
Ze wil geen schoonmaakster of strijkster ofzo... Terwijl mijn vader er al jaren op zit te hameren.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja maar het is ook een vaag ding. Met zijn debiele errors
.
Volgens mij heb ik het ding wel 20x opnieuw aangezet.
Teveel werkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij brengen de was dan ook naar háár toe..
Nou, ik kreeg hem niet op.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
.
Maar was hij eigenlijk binnen te houden, die pizza?
Had hem er dan langer in gedaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg hem niet op.
Én hij was na 5 minuten al koud.
Dan verbrand ik dadelijk mijn tongquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had hem er dan langer in gedaan.
Je drinkt je koffie/thee ook gelijk als je hem inschenkt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan verbrand ik dadelijk mijn tong.
Ik drink geen koffie of theequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je drinkt je koffie/thee ook gelijk als je hem inschenkt?
Juist, op de stijfste standquote:
Laat maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie of thee!
Maar als ik hem laat staan en er dan aan ga beginnen is ie nog binnen 5 minuten koud!
Ik heb ook best honger gekregen inderdaadquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
Door al dat geouwehoer over eten krijg ik honger.
Ik ga maar eens even ontbijten!
Kortom, je bent een vrouw!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef Xtreem het volgende:
Ik strijk beter dan m'n vriendin... ik kook beter, ik was zelf (zij niet) alleen maakt zij beter schoon
Ik ga een omelet makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb ook best honger gekregen inderdaad!
quote:
Ik ga echt geen foto's van m'n lul postenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kortom, je bent een vrouw!
lekker. Voor mij ook?quote:
dat mag niet eens in S&G [m]quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ga echt geen foto's van m'n lul posten
Ik kan gelukkig zeggen dat ik dat topic nog nooit open heb gehadquote:
Toch typisch dat de thuiswoners niet kunnen kokenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:57 schreef ook_gek het volgende:
over koken gesproken. Bij mij ging het brandalarm af. En de 2de keer hebben we de deksel van de pan er niet meer afgekregen. Van af dat moment mag ik niet eens meer koken
verhaal heb ik al eens verteld
Idd, erg opmerkelijk jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Toch typisch dat de thuiswoners niet kunnen koken
Verplicht het huis uit bij 21?quote:
Ah, u bent een topkok?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
laat mensen dat ff lekker zelf uitzoeken zeg![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |