verzoek van ballebek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:05 schreef hermandeperman het volgende:
Waarom open je geen hoerentrekkersc?
[..]
IJsselstein.
Only Apple...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:13 schreef hermandeperman het volgende:
Ik kan niet 2x dezelfde reactie plaatsen HODFR
bedoel ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders plaats je nog even een extra-Peu-post.
Phill Collinsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:15 schreef hermandeperman het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI CAN'T DANCE!
maar, walgelijk mannetje, ik heb al in geen kwartaal meer een diesel-SC geopendquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:10 schreef hermandeperman het volgende:
Mijn dank aan Ballebek is groot.
Als ik een scheeps-motor kan vinden zal ik mijzelf binnenkort niet in kunnen houdenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar, walgelijk mannetje, ik heb al in geen kwartaal meer een diesel-SC geopend
Mwaoh, ik mag me ook direct richten tot oom Govertquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:32 schreef hermandeperman het volgende:
Als je serieuze info wilt hebben over Terberg moet je het maar even serieus zeggen. Als je echt serieus bezig bent met die encyclopedie dan wil hij je echt graag helpen, dat weet ik zeker. Ik zie ook iedere dag oude grafbussen en vrachtwagens, waarvan ik denk, wil die rare Fries die bende ook op de foto hebben? Maar zoals ik dit nu hoor wil je di ebende ook op de foto.
Dus zal ik in het vervolg wel even een brakke telefoon=foto schieten voor je...
Stel je niet teveel voor van Ome Goof, hij is nl dement aan het worden en hij is (serieus) bijna dood...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwaoh, ik mag me ook direct richten tot oom Govert![]()
Maar foto's van dingen met wielen zijn altijd OK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |