Maar op straat denkt iedereen wel dat hij de vader is, als hij achter de kinderwagen loopt, aangezien het kindje een mixje isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:49 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, maar het is geen Antiliaan he... dat geeft toch problemen!
ja en Rob er achteraan, ze hebben Ingrid helemaal aan het twijfelen gemaaktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:46 schreef Day het volgende:
Dat denk ik dus ook! Menno en Roel verschillen ook enorm van elkaar en ik denk dat Roel sowieso Menno al niet mocht. Hij heeft het 'wie is de homo-spel' aangegrepen om zijn ongenoegen over Menno te spuien.
Ik ben mannelijk en geknipt (kadootje voor mijn vrouw haar vejaardag)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:46 schreef mmoesta het volgende:
[..]
ja dan kom je er wel achter dat zwanger zijn een van de mooiste omenten van je leven is![]()
Nou dat is het toch, mix van Europees en Antiliaansquote:
Precies wat ik denk, gewoon zodat wij weer fulltime de streams gaan volgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap ECHT niet dat de bewoners zeker zijn dat er dus iemand homo is in het huis. Volgens mij wat het verhaaltje van Bridget toch vrij duidelijk dat het niet zo serieus was.
Aan de andere kant: wij hoeven er niet 100+ dagen voor opgesloten te wordenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:52 schreef bloodymary het volgende:
Zij kunnen nog langer over niks lullen dan wij. Misschien moeten we ze als ze er uit komen een gratis abonnement op Fok! aanbieden?
Als je echt niets hebt, dan ga je ook lullen over niets. Dat is wat zo maf is aan in zo'n huis zitten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:52 schreef bloodymary het volgende:
Zij kunnen nog langer over niks lullen dan wij. Misschien moeten we ze als ze er uit komen een gratis abonnement op Fok! aanbieden?
daarom moet Menno er dus ook uit......quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Ondanks dat er wat mij betreft veel mis is met Ingrid, blijf ik toch een bepaalde zwak voor haar houden.
En jaren later ziet haar dochter haar reactiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel een van de betere hoor, dus toch een meisje![]()
Ik wil helemaal niet liever een jongetje hoor, hoe kom je erbij?![]()
![]()
Maar dat is dus het lachwekkende aan deze zgn. 'hechte' groep, Scan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap ECHT niet dat de bewoners zeker zijn dat er dus iemand homo is in het huis. Volgens mij wat het verhaaltje van Bridget toch vrij duidelijk dat het niet zo serieus was.
Helemaal mee eens. Ingrid wordt misschien weer wat leuker als Menno weg is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:54 schreef Wup het volgende:
[..]
daarom moet Menno er dus ook uit......
Ingrid is bij de vrouwen mijn nr. 1. Ze heeft wel d'r dingen, maar volgens mij is ze wel het oprechts in het huis.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Ondanks dat er wat mij betreft veel mis is met Ingrid, blijf ik toch een bepaalde zwak voor haar houden.
Ik stond jaren aan de andere kant van de bar en kon niet wegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:55 schreef bloodymary het volgende:
Oh, ik ken zo veel mensen die uren kunnen lullen over niets. En die lopen gewoon vrij rond hoor........ Ik kom ze vaak tegen in de kroeg en zeg dan altijd na een paar minuten. Oh, ik ga even naar de w.c...........
Ja is dat zo gek, als hun verteld wordt dat de opdracht eindigt over 48 uur en je dan een briefje met naam moet inleveren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:54 schreef Day het volgende:
[..]
Maar dat is dus het lachwekkende aan deze zgn. 'hechte' groep, Scan.
Ze zijn (om Chantal's woorden te gebruiken) ZO sociaal, maar er hoeft maar 1 gerucht het huis in te worden gegooid (dat er iemand in de groep afwijkt van de rest) en hup: het geroddel/gestook/gespeculeer/anderen tot tranen toe onder druk zetten, is begonnen.
Ik denk dat BB ook nooit had verwacht dat dit gerucht zó zou escaleren. Gisteravond liep het echt bijna uit de hand. Ingrid heeft wel 4x lopen janken en even had ik het idee dat er echt ruzie zou komen. Maar deze groep zou deze groep niet zijn als ze het niet weer zouden sussen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:54 schreef Day het volgende:
[..]
Maar dat is dus het lachwekkende aan deze zgn. 'hechte' groep, Scan.
Ze zijn (om Chantal's woorden te gebruiken) ZO sociaal, maar er hoeft maar 1 gerucht het huis in te worden gegooid (dat er iemand in de groep afwijkt van de rest) en hup: het geroddel/gestook/gespeculeer/anderen tot tranen toe onder druk zetten, is begonnen.
Ik denk dat de kans groter is dat er geen homo in huis zit dan dat tanja een meisje krijgt,quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat het Roel is. Als er een goed is in toneelspelen is hij het wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:56 schreef BONG4002 het volgende:
Ik blijf erbij dat mocht het 'gerucht' waar zijn Chantal degene is die "homo" zal zijn
Is dat zo bijzonder dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:57 schreef bloodymary het volgende:
Ik zei het toch: het is Rob![]()
3,5 jaar geen sex gehad, my ass!
Ik wil álles geloven maar Roel een homo gaat er dus allejezus niet inquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:57 schreef style het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat het Roel is. Als er een goed is in toneelspelen is hij het wel.
eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Toch een welkome afwisseling dat we hier een beetje een discussie hebben kunnen voeren vanavond zonder persoonlijke aanvallen
Dit zijn wat mij betreft de leukere fok avonden/nachten.
Ik vind het wel zielig voor Ingrid, maar het is deels ook haar eigen schuld. Ingrid wordt heel erg onzeker van dat gezeur over die homo. Ze wil vasthouden aan haar idee dat ze Menno kan vertrouwen, maar door de rest van de groep wordt ze steeds aan het twijfelen gebracht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:56 schreef eborn het volgende:
My god, wat een geroddel daar op die bank
Ingrid is echt helemaal de weg kwijt!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:58 schreef Wup het volgende:
[..]
Delta ik heb het helaas niet gehoord, weet je zeker dat het over een vrouw ging?
Ja, ik vind het gek, want wat boeit het! Ze zijn toch zo sociaal, zo houden toch zoveel van elkaar (hebben ze elkaar woensdagavond met tranen en al verteld), dus moet het helemaal niet interessant zijn dat er 1 homofiel is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja is dat zo gek, als hun verteld wordt dat de opdracht eindigt over 48 uur en je dan een briefje met naam moet inleveren?
Hun doen wat gevraagd wordt.
Hij kan het net zo goed zijn als alle anderen hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik wil álles geloven maar Roel een homo gaat er dus allejezus niet in
Uiteindelijk speelt iedereen daar een spel. Maar lullig blijft het welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Ingrid, maar het is deels ook haar eigen schuld. Ingrid wordt heel erg onzeker van dat gezeur over die homo. Ze wil vasthouden aan haar idee dat ze Menno kan vertrouwen, maar door de rest van de groep wordt ze steeds aan het twijfelen gebracht.
Ik kan het niet beargumenteren maar als er één bewoner is waarvan ik het 1000% zeker weet dat hij/zij geen homo is dan is het Roelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:00 schreef style het volgende:
[..]
Hij kan het net zo goed zijn als alle anderen hoor.
Er is echt geen homo in het huis. Als je de live hebt gezien, dan weet je dat toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:57 schreef bloodymary het volgende:
Ik zei het toch: het is Rob![]()
3,5 jaar geen sex gehad, my ass!
nu jij het zegt........quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Maar wat ik van Rob's verhalen herinner, was z'n exvrouw echt allesbehalve gelukkig en erg "zoekende", dus daar past het wel bij.
Shit schiet ineens te binnen, dat Rob idd verteld heeft, dat ze er een einde aan wilde maken en Rob zei "ja maar denk aan je kinderen, je hebt zelf heel jong je moeder verloren..."
T'is weer laatdingdong.
Jij bent een man en zal wel gelijk hebben. Ik kan het niet zo uitsluiten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan het niet beargumenteren maar als er één bewoner is waarvan ik het 1000% zeker weet dat hij/zij geen homo is dan is het Roel
Nee maar hun zien het als leugen, waarom als het zo'n hechte groep is, heeft de "homo" dat niet eerder verteld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:00 schreef Day het volgende:
Ja, ik vind het gek, want wat boeit het! Ze zijn toch zo sociaal, zo houden toch zoveel van elkaar (hebben ze elkaar woensdagavond met tranen en al verteld), dus moet het helemaal niet interessant zijn dat er 1 homofiel is.
wie denk je dat er zwanger is dan ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:01 schreef mmoesta het volgende:
Hahaha jullie zijn nog erger als de bewoners. Er zit geen homo in het huis,
Het enigste wat we zeker weten is dat er een zwangere in zit.... Mogen we die ruilen voor een homo?
Niet alleen in het huis Scanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is echt geen homo in het huis. Als je de live hebt gezien, dan weet je dat toch?
Het is gewoonweg lachwekkend hoe serieus er in het huis op in wordt gegaan. Maar dat was ook precies de bedoeling van BB natuurlijk.
Nou, ik heb 14 jaar geen sex gehadquote:
Ja idd, eerste week van BB volgens mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:02 schreef Wup het volgende:
[..]
nu jij het zegt........
dat was al een paar weken geleden he?
met Ingrid buiten volgens mij
Dan heeft ze het wel raar verteld. Volgens mij zei ze toch echt:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is echt geen homo in het huis. Als je de live hebt gezien, dan weet je dat toch?
Het is gewoonweg lachwekkend hoe serieus er in het huis op in wordt gegaan. Maar dat was ook precies de bedoeling van BB natuurlijk.
Ik dacht dat je een man wasquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:02 schreef style het volgende:
[..]
Jij bent een man en zal wel gelijk hebben. Ik kan het niet zo uitsluiten.
Zelf denk ik meer dat het een grote joke is net als scanman01, maar mocht het waar zijn blijf ik redelijk wis en zeker bij Chantalquote:Moet wel lachen om het feit dat ze nog steeds denken dat ze morgen te horen krijgen of er een homo in huis is en wie het is. Volgens mij krijgen ze dat morgen helemaal niet te horen.
Haha, hoezo?quote:
Nee zo werd het niet verteldquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:03 schreef style het volgende:
[..]
Dan heeft ze het wel raar verteld. Volgens mij zei ze toch echt:
"Maar wat de bewoners niet weten is dat er een homo in huis is"
Smartassquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
Nou, ik heb 14 jaar geen sex gehadEn toen werd ik 15 en merkte ik wat ik gemist had
![]()
haha, dat geloof ik meteen, maar na de eerste keer had ik het wel gehoordquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:03 schreef -Delta- het volgende:
Ja idd, eerste week van BB volgens mijbuiten idd.
Maar hij verteld wel bijna dagelijks z'n verhaal over Reka en het bos en de geheime liefde van haar.![]()
Nou zo boeiend zijn de streams ook weer nietquote:
Ik verbaas me er ook over hoe serieus er op fok op in wordt gegaan.quote:
Ik geloof ook niet dat er een homo in huis is. Het is gewoon een poging van BB om ze met hun neus op de feiten te drukken (nl. dat ze ontzettend roddelen en speculeren). Maar goed, dat zal wel niet tot ze doordringen, want ze, en met name Roel, geloven ook nog steeds niet dat ze de Winnie de Pooh-opdracht gehaald zouden hebben, ondanks het feit dat het door een professional bevestigd is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een man washad je pro nog niet gezien haha
[..]
Zelf denk ik meer dat het een grote joke is net als scanman01, maar mocht het waar zijn blijf ik redelijk wis en zeker bij Chantal
Oh energie, praat me er niet van, ben zo gaar als een hondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou zo boeiend zijn de streams ook weer nieten je was al die tijd al erg actief, dat je de energie nog hebt
Was een hele kleine opleving voordat ik achter de gebreide onderbroek ga liggen en dat is nu dusquote:
weltrusten deltaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:07 schreef -Delta- het volgende:
Kijkze nog iedereen en welterusten voor later![]()
Dat zei ze inderdaad. Maar de bewoners hebben dat niet opgepikt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:07 schreef style het volgende:
Dit staat er op de Talpa site, het zal dus inderdaad wel een grap zijn:
Nadat Bridget in de groep heeft gegooid dat er wel eens een homo in het Huis zou kunnen zitten
Wacht, ik ga met je mee. Welterusten iedereen, bis morgen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was een hele kleine opleving voordat ik achter de gebreide onderbroek ga liggen en dat is nu dus![]()
Weltrusten iedereen en ik beloof beterschap voor de komende maanden![]()
Haha ik heb je dus op het bed gepraatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh energie, praat me er niet van, ben zo gaar als een hond![]()
Ik ga ook zo m'n bedje, wilde tot 3 uur blijven.
Kijkze nog iedereen en welterusten voor later![]()
en welkom BBscannerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
Lieske plaatst een goede opmerking betreffende het woord speculaties; dit betekent niet meer dan een verwachting. Echter niemand luistert. Chantal blaat gewoon verder.
Goede morgen mensen!![]()
Die zitten al vrij lang met elkaar te kletsen. Daar verbaasde ik me nogal overquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:07 schreef Wup het volgende:
ow Liesje en Linda zijn er ook nog
Kribbet je sig is leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was een hele kleine opleving voordat ik achter de gebreide onderbroek ga liggen en dat is nu dus![]()
Weltrusten iedereen en ik beloof beterschap voor de komende maanden![]()
Ik dus ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei ze inderdaad. Maar de bewoners hebben dat niet opgepikt.
Gezellig! je kan kiezen uit een gehaakt, gepunekt of gebreide string.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:08 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wacht, ik ga met je mee. Welterusten iedereen, bis morgen!
Ik ben gek op punikken......quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gezellig! je kan kiezen uit een gehaakt, gepunekt of gebreide string.
![]()
![]()
De jouwe liepen blijkbaar iets voor de mijnequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:11 schreef eborn het volgende:
En daar gaan de streams!
Dat was extra om aan te geven dat ik echt niet wist dat ik fout zatquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:11 schreef KRIBBET het volgende:
Dat was extra om aan te geven dat ik echt niet wist dat ik fout zat![]()
En nu ben ik echt weg![]()
Er staat zeker weer een bouwkraan tussen de straalverbindingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:11 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt talpa wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |