Dat zei ze inderdaad. Maar de bewoners hebben dat niet opgepikt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:07 schreef style het volgende:
Dit staat er op de Talpa site, het zal dus inderdaad wel een grap zijn:
Nadat Bridget in de groep heeft gegooid dat er wel eens een homo in het Huis zou kunnen zitten
Wacht, ik ga met je mee. Welterusten iedereen, bis morgen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was een hele kleine opleving voordat ik achter de gebreide onderbroek ga liggen en dat is nu dus![]()
Weltrusten iedereen en ik beloof beterschap voor de komende maanden![]()
Haha ik heb je dus op het bed gepraatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh energie, praat me er niet van, ben zo gaar als een hond![]()
Ik ga ook zo m'n bedje, wilde tot 3 uur blijven.
Kijkze nog iedereen en welterusten voor later![]()
en welkom BBscannerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
Lieske plaatst een goede opmerking betreffende het woord speculaties; dit betekent niet meer dan een verwachting. Echter niemand luistert. Chantal blaat gewoon verder.
Goede morgen mensen!![]()
Die zitten al vrij lang met elkaar te kletsen. Daar verbaasde ik me nogal overquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:07 schreef Wup het volgende:
ow Liesje en Linda zijn er ook nog
Kribbet je sig is leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was een hele kleine opleving voordat ik achter de gebreide onderbroek ga liggen en dat is nu dus![]()
Weltrusten iedereen en ik beloof beterschap voor de komende maanden![]()
Ik dus ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei ze inderdaad. Maar de bewoners hebben dat niet opgepikt.
Gezellig! je kan kiezen uit een gehaakt, gepunekt of gebreide string.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:08 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wacht, ik ga met je mee. Welterusten iedereen, bis morgen!
Ik ben gek op punikken......quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gezellig! je kan kiezen uit een gehaakt, gepunekt of gebreide string.
![]()
![]()
De jouwe liepen blijkbaar iets voor de mijnequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:11 schreef eborn het volgende:
En daar gaan de streams!
Dat was extra om aan te geven dat ik echt niet wist dat ik fout zatquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:11 schreef KRIBBET het volgende:
Dat was extra om aan te geven dat ik echt niet wist dat ik fout zat![]()
En nu ben ik echt weg![]()
Er staat zeker weer een bouwkraan tussen de straalverbindingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:11 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt talpa wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |