wie denk je dat er zwanger is dan ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:01 schreef mmoesta het volgende:
Hahaha jullie zijn nog erger als de bewoners. Er zit geen homo in het huis,
Het enigste wat we zeker weten is dat er een zwangere in zit.... Mogen we die ruilen voor een homo?
Niet alleen in het huis Scanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is echt geen homo in het huis. Als je de live hebt gezien, dan weet je dat toch?
Het is gewoonweg lachwekkend hoe serieus er in het huis op in wordt gegaan. Maar dat was ook precies de bedoeling van BB natuurlijk.
Nou, ik heb 14 jaar geen sex gehadquote:
Ja idd, eerste week van BB volgens mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:02 schreef Wup het volgende:
[..]
nu jij het zegt........
dat was al een paar weken geleden he?
met Ingrid buiten volgens mij
Dan heeft ze het wel raar verteld. Volgens mij zei ze toch echt:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is echt geen homo in het huis. Als je de live hebt gezien, dan weet je dat toch?
Het is gewoonweg lachwekkend hoe serieus er in het huis op in wordt gegaan. Maar dat was ook precies de bedoeling van BB natuurlijk.
Ik dacht dat je een man wasquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:02 schreef style het volgende:
[..]
Jij bent een man en zal wel gelijk hebben. Ik kan het niet zo uitsluiten.
Zelf denk ik meer dat het een grote joke is net als scanman01, maar mocht het waar zijn blijf ik redelijk wis en zeker bij Chantalquote:Moet wel lachen om het feit dat ze nog steeds denken dat ze morgen te horen krijgen of er een homo in huis is en wie het is. Volgens mij krijgen ze dat morgen helemaal niet te horen.
Haha, hoezo?quote:
Nee zo werd het niet verteldquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:03 schreef style het volgende:
[..]
Dan heeft ze het wel raar verteld. Volgens mij zei ze toch echt:
"Maar wat de bewoners niet weten is dat er een homo in huis is"
Smartassquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
Nou, ik heb 14 jaar geen sex gehadEn toen werd ik 15 en merkte ik wat ik gemist had
![]()
haha, dat geloof ik meteen, maar na de eerste keer had ik het wel gehoordquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:03 schreef -Delta- het volgende:
Ja idd, eerste week van BB volgens mijbuiten idd.
Maar hij verteld wel bijna dagelijks z'n verhaal over Reka en het bos en de geheime liefde van haar.![]()
Nou zo boeiend zijn de streams ook weer nietquote:
Ik verbaas me er ook over hoe serieus er op fok op in wordt gegaan.quote:
Ik geloof ook niet dat er een homo in huis is. Het is gewoon een poging van BB om ze met hun neus op de feiten te drukken (nl. dat ze ontzettend roddelen en speculeren). Maar goed, dat zal wel niet tot ze doordringen, want ze, en met name Roel, geloven ook nog steeds niet dat ze de Winnie de Pooh-opdracht gehaald zouden hebben, ondanks het feit dat het door een professional bevestigd is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een man washad je pro nog niet gezien haha
[..]
Zelf denk ik meer dat het een grote joke is net als scanman01, maar mocht het waar zijn blijf ik redelijk wis en zeker bij Chantal
Oh energie, praat me er niet van, ben zo gaar als een hondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou zo boeiend zijn de streams ook weer nieten je was al die tijd al erg actief, dat je de energie nog hebt
Was een hele kleine opleving voordat ik achter de gebreide onderbroek ga liggen en dat is nu dusquote:
weltrusten deltaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:07 schreef -Delta- het volgende:
Kijkze nog iedereen en welterusten voor later![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |