Maar op straat denkt iedereen wel dat hij de vader is, als hij achter de kinderwagen loopt, aangezien het kindje een mixje isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:49 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, maar het is geen Antiliaan he... dat geeft toch problemen!
ja en Rob er achteraan, ze hebben Ingrid helemaal aan het twijfelen gemaaktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:46 schreef Day het volgende:
Dat denk ik dus ook! Menno en Roel verschillen ook enorm van elkaar en ik denk dat Roel sowieso Menno al niet mocht. Hij heeft het 'wie is de homo-spel' aangegrepen om zijn ongenoegen over Menno te spuien.
Ik ben mannelijk en geknipt (kadootje voor mijn vrouw haar vejaardag)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:46 schreef mmoesta het volgende:
[..]
ja dan kom je er wel achter dat zwanger zijn een van de mooiste omenten van je leven is![]()
Nou dat is het toch, mix van Europees en Antiliaansquote:
Precies wat ik denk, gewoon zodat wij weer fulltime de streams gaan volgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap ECHT niet dat de bewoners zeker zijn dat er dus iemand homo is in het huis. Volgens mij wat het verhaaltje van Bridget toch vrij duidelijk dat het niet zo serieus was.
Aan de andere kant: wij hoeven er niet 100+ dagen voor opgesloten te wordenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:52 schreef bloodymary het volgende:
Zij kunnen nog langer over niks lullen dan wij. Misschien moeten we ze als ze er uit komen een gratis abonnement op Fok! aanbieden?
Als je echt niets hebt, dan ga je ook lullen over niets. Dat is wat zo maf is aan in zo'n huis zitten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:52 schreef bloodymary het volgende:
Zij kunnen nog langer over niks lullen dan wij. Misschien moeten we ze als ze er uit komen een gratis abonnement op Fok! aanbieden?
daarom moet Menno er dus ook uit......quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Ondanks dat er wat mij betreft veel mis is met Ingrid, blijf ik toch een bepaalde zwak voor haar houden.
En jaren later ziet haar dochter haar reactiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel een van de betere hoor, dus toch een meisje![]()
Ik wil helemaal niet liever een jongetje hoor, hoe kom je erbij?![]()
![]()
Maar dat is dus het lachwekkende aan deze zgn. 'hechte' groep, Scan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap ECHT niet dat de bewoners zeker zijn dat er dus iemand homo is in het huis. Volgens mij wat het verhaaltje van Bridget toch vrij duidelijk dat het niet zo serieus was.
Helemaal mee eens. Ingrid wordt misschien weer wat leuker als Menno weg is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:54 schreef Wup het volgende:
[..]
daarom moet Menno er dus ook uit......
Ingrid is bij de vrouwen mijn nr. 1. Ze heeft wel d'r dingen, maar volgens mij is ze wel het oprechts in het huis.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Ondanks dat er wat mij betreft veel mis is met Ingrid, blijf ik toch een bepaalde zwak voor haar houden.
Ik stond jaren aan de andere kant van de bar en kon niet wegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:55 schreef bloodymary het volgende:
Oh, ik ken zo veel mensen die uren kunnen lullen over niets. En die lopen gewoon vrij rond hoor........ Ik kom ze vaak tegen in de kroeg en zeg dan altijd na een paar minuten. Oh, ik ga even naar de w.c...........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |