abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:24:14 #101
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31086757
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Reageer eens op die grote moeilijk post daarboven in plaats van dom te reageren op 1 zinnetje. Selectief reageren, dat is pas discussie-ruis.
je kern is maatschappelijk nut & belangrijk voor de maatschappij. Een non argument om geld te krijgen.
Weet je wie bepaalt wat nut is: de virje markt.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_31086808
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:21 schreef Floripas het volgende:
Weet je wat ik echt zou missen? Fuck Nova, dat vindt wel weer een plek.

De documentaires van Tegenlicht en Zembla. Die confronteren de Nederlandse machtsinstuties regelmatig met hun eigen falen. Daar heb je geen alternatief voor, vrees ik.
't Leuke is dat McCarthy co. beweren dat de publieken de spreekbuis zijn van de regering, maar tegelijkertijd zijn dat wel degene die wel maatschappij en regeringskritische televisie durven te maken. De zogenaamd onafhankelijke commercielen komen niet verder dan Peter R. de Vries en het gezappige kliekje van Barend en van Dorp. The irony of it all.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:27:14 #103
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31086835
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

't Leuke is dat McCarthy co. beweren dat de publieken de spreekbuis zijn van de regering, maar tegelijkertijd zijn dat wel degene die wel maatschappij en regeringskritische televisie durven te maken.
ze zijn de spreekbuis van links
quote:
De zogenaamd onafhankelijke commercielen komen niet verder dan Peter R. de Vries en het gezappige kliekje van Barend en van Dorp. The irony of it all.
pak dan eens een krant of kom op internet.
Radio luisteren is ook niet verboden.

een kritische webiste : http://democrates.net/index.php
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:27:56 #104
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31086854
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

't Leuke is dat McCarthy co. beweren dat de publieken de spreekbuis zijn van de regering, maar tegelijkertijd zijn dat wel degene die wel maatschappij en regeringskritische televisie durven te maken. De zogenaamd onafhankelijke commercielen komen niet verder dan Peter R. de Vries en het gezappige kliekje van Barend en van Dorp. The irony of it all.
Klopt. Als er iets tegenwicht kan bieden aan de absolutie van de overheid, dan is het wel dit type programma's. Ik snap het gekaffer van McCarthy&co ook niet zo.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:28:47 #105
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31086876
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef Floripas het volgende:

[..]

Klopt. Als er iets tegenwicht kan bieden aan de absolutie van de overheid, dan is het wel dit type programma's. Ik snap het gekaffer van McCarthy&co ook niet zo.
->
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef McCarthy het volgende:

[..]

[..]

zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:29:38 #106
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31086904
quote:

Dat denk jij alleen, omdat je zo rechts bent dat alles links lijkt. Ze hebben ook regelmatig bijvoorbeeld kritische uitzendingen gehad over de partijstructuur van de SP, de regentenkliek van de PvdA, de schaduwzijde van protectionistische maatregelen.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:30:17 #107
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31086922
En democrates is inderdaad een leuke kritische website, maar verkondigt niet de absolute waarheid oid.
pi_31086945
[quote]Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef McCarthy het volgende:

[..]

[..]

Bron ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:31:19 #109
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31086956
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:30 schreef Floripas het volgende:
En democrates is inderdaad een leuke kritische website, maar verkondigt niet de absolute waarheid oid.
nee, duis moet je meerdere sites/bronnen zoeken. Lees de volkskrant desnoods.

Feit is dat die bronnen er zijn en dus is de PO overbodig.
pi_31087002
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef McCarthy het volgende:

[..]

de Publieke Omroep doet meer dan alleen nieuwsvoorziening, dat wist je al ?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:33:17 #111
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31087009
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

de Publieke Omroep doet meer dan alleen nieuwsvoorziening, dat wist je al ?
ja ONM en quizjes
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:33:47 #112
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31087025
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Een eerste keer, geloof ik.
quote:
Nee, want juist die documentaires graven heel erg diep. Wat jij noemt, zijn opinies, maar de feiten moeten ergens vandaan komen.
pi_31087053
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:24 schreef McCarthy het volgende:

[..]

je kern is maatschappelijk nut & belangrijk voor de maatschappij. Een non argument om geld te krijgen.
Weet je wie bepaalt wat nut is: de virje markt.
Nee, dat bepaald de vrije markt niet. De vrije markt is non-kritisch en gericht op de oppervlakkigheid. Zolang er behoeftes onder de bevolking leven zijn die niet commercieel aantrekkelijk zijn dan is het de taak van de overheid om daarin te voorzien.

Begrijp me goed, van mij mogen de PO best een hoop programma's afstoten en grondig reorganiseren. Maar een bepaalde kern aan activiteiten zijn van essentieel belang voor bepaalde groepen in de maatschappij, maar zijn niet commercieel levensvatbaar. Het is de taak van de overheid om in deze behoeftes te voorzien. Als je dat aan het bedrijfsleven overlaat dan vergaat de media-en informatievoorziening tot een oppervlakkig, non-informatief, simpel, ondoorzichtige en non-kritische John de Mol-show. En dat is funest voor een samenleving, zeker een samenleving die pretendeert een kennismaatschappij te zijn.

Mag ik nog een reactie op die grote moeilijke post trouwens?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_31087055
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:33 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ja ONM en quizjes
Laat maar weer.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:38:29 #115
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31087153
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nee, dat bepaald de vrije markt niet. De vrije markt is non-kritisch en gericht op de oppervlakkigheid.
en daaorm luister ik nu naar top kwaliteit drum n bass
quote:
Zolang er behoeftes onder de bevolking leven zijn die niet commercieel aantrekkelijk zijn dan is het de taak van de overheid om daarin te voorzien.

zal ik maar niet verder gaan redeneren vanuit deze claim.
quote:
Begrijp me goed, van mij mogen de PO best een hoop programma's afstoten en grondig reorganiseren. Maar een bepaalde kern aan activiteiten zijn van essentieel belang voor bepaalde groepen in de maatschappij, maar zijn niet commercieel levensvatbaar. Het is de taak van de overheid om in deze behoeftes te voorzien. Als je dat aan het bedrijfsleven overlaat dan vergaat de media-en informatievoorziening tot een oppervlakkig, non-informatief, simpel, ondoorzichtige en non-kritische John de Mol-show.
idd, de NRC is een oppervlakkig, non-informatief, simpel, ondoorzichtige en non-kritische krant
Elsevier en Hp ook, Idem voor VN.

[ Bericht 3% gewijzigd door McCarthy op 01-10-2005 15:45:04 ]
pi_31087174
quote:

[..]

Niets staat rechts in de weg om ook een plaats te bemachtigen in het publieke bestel. Daarnaast zijn er een aantal omroepen die zeker als rechts te bestempelen zijn. Het tekent die omroepen echter dat ze vooral oppervlakkige en non-kritische nonsens op de buis brengen. Zou dat iets zegen over rechts?
quote:

Dat zal niemand kwaad doen. Het is alleen zo jammer dat televisie nog steeds by far het medium met het grootste bereik is in Nederland. Het is daarom niet raar dat de overheid heeft besloten om nog enigsinds de kwaliteit te waarborgen op dat medium.
pi_31087247
quote:

Hey wat leuk, das toch ook publieke omroep dan ? Ze maken ook internet en radio.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:43:11 #118
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31087269
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:

Dat zal niemand kwaad doen. Het is alleen zo jammer dat televisie nog steeds by far het medium met het grootste bereik is in Nederland. Het is daarom niet raar dat de overheid heeft besloten om nog enigsinds de kwaliteit te waarborgen op dat medium.
ik betwijfel het. Ook onder jongeren?
Ik denk bijvoorbeeld dat ouderen weer veel naar d eradio luisteren.

voor mij persoonlijk is internet en gedrukte media het belangrijkst. TV is alleen maar om te testen of ik nog kritisch ben (lees: of ik niet in de leugens van nova trap)
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:44:21 #119
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31087300
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:41 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Hey wat leuk, das toch ook publieke omroep dan ? Ze maken ook internet en radio.
zucht:
http://www.bn.nl/Home.asp
nog nooit van gehoord zeker. Passief onwetend door deoverheid gemanipuleerd wezentje dat je bent.
pi_31087316
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef McCarthy het volgende:

[..]

en daaorm luister ik nu naar top kwaliteit drum n bass
En daarom is er nou ook niet zo veel ruimte voor drum n bass op de PO
quote:

zal ik maar niet verder gaan redeneren vanuit deze claim.
Je zou dat kunnen debieliseren tot in den treuren, maar gelukkig hebben we een aantal drempels gesteld voor dat soort zaken. Een minimum aantal leden bijvoorbeeld.
quote:
idd, de NRC is een oppervlakkig, non-informatief, simpel, ondoorzichtige en non-kritische krant
Ik heb het nu over televisie. Het medium met het grootste bereik en dus ook het grootste, belangrijkste en populairste medum in Nederland. Daarnaast zou je voor een vergelijkbare informatie voorziening een abbonement moeten nemen op niet 1 maar minstens 5 kranten. Dat lijkt me ook geen reeel alternatief
quote:
Je smileys tekenen je gebrek aan inhoudelijke antwoorden en argumenten, mag ik nog een reactie op die grote moeilijke post?
pi_31087326
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef McCarthy het volgende:

[..]

zucht:
http://www.bn.nl/Home.asp
nog nooit van gehoord zeker. Passief onwetend door deoverheid gemanipuleerd wezentje dat je bent.
Pardon ? Doe eens normaal man.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:46:52 #122
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31087368
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En daarom is er nou ook niet zo veel ruimte voor drum n bass op de PO
[..]
?
quote:
Ik heb het nu over televisie.
het gaat hier over media
quote:
Het medium met het grootste bereik
ik betwijfel het. Er zijn iig heel veel TV zenders. Via de schotel kan je er wel 600 ontvangen. Ik denk dat dat wel de PO overbodig maakt hoor.
quote:
en dus ook het grootste, belangrijkste en populairste medum in Nederland. Daarnaast zou je voor een vergelijkbare informatie voorziening een abbonement moeten nemen op niet 1 maar minstens 5 kranten. Dat lijkt me ook geen reeel alternatief
[..]
waarom niet?
quote:
Je smileys tekenen je gebrek aan inhoudelijke antwoorden en argumenten, mag ik nog een reactie op die grote moeilijke post?
die had je al
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:48:30 #123
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31087399
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef McCarthy het volgende:

Elsevier, VN en HP zijn bepaald niet objectief. Ze voeren kruistochten over hun eigen onderwerpen op pamflettaire wijze.

En HP is wél oppervlakkig, non-informatief, simpel.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:49:15 #124
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31087421
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:48 schreef Floripas het volgende:

[..]

Elsevier, VN en HP zijn bepaald niet objectief. Ze voeren kruistochten over hun eigen onderwerpen op pamflettaire wijze.
de PO wel wilde je zeggen
quote:
En HP is wél oppervlakkig, non-informatief, simpel.
ze hadden laatst nog zo;n moi stuk over de flattax
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:51:51 #125
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31087484
Oh ja, en als we de publieken gaan hervormen, want daar ben ik voor, dan zou ik graag zien dat het aantal netten werd ingekrimpt, maar reclame van de buis verdwijnt.

En er moet een zender komen die alle plenaire TweedeKamerdebatten (en Eerste Kamer) uitzendt.

Hoewel, ik hou dan waarschijnlijk geen kroeg- academisch- arbeids- en sexleven meer over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')