Weer feest vanavondquote:Vanavond in NOVA Politiek
De boel bij elkaar houden
De Tweede Kamer is met reces maar de politiek gaat door. De gemeenten maken zich op voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2006 en rustig is het niet in Nederland. De politie heeft een aantal terreurverdachten opgepakt en invallen gedaan bij de Hells Angels. Voor de gemeenten is het belangrijker dan ooit om de boel bij elkaar te houden.
In NOVA Politiek zijn te gast: de VVD-burgemeester van Leeuwarden Geert Dales (ex-wethouder Amsterdam), PvdA-wethouder onderwijs in Amsterdam Ahmed Aboutaleb en kandidaat-wethouder in Amsterdam, Tweede Kamerlid Marijke Vos van GroenLinks.
Ook aandacht voor het plotselinge overlijden van Tweede Kamerlid Karin Adelmund. En verder twee Politieke Barometers: één voor Amsterdam en één voor de Tweede Kamer.
Presentatie: Paul Witteman en Clairy Polak
Mijn bloed, mijn ziel, voor NOVAClairy!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:57 schreef Toad het volgende:
Ik ben er ook weer bij. Wat ben ik toch trouw aan NOVA.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Mijn bloed, mijn ziel, voor NOVAClairy!.
Clairyquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Mijn bloed, mijn ziel, voor NOVAClairy!.
* pberends playing Captain Jack - Drill Instructorquote:
Even kijken of we nog chips hebben....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:12 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends playing Captain Jack - Drill Instructor
Ik weet niet wat het met het topic te maken heeft, maar dat interesseert me niet.
edit: ow ja, de feeststemming van NOVA Politiek.
Jawel, jawel...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:58 schreef Yildiz het volgende:
gaat t niet eens over de herrie rondom pechtold, VVD en CDA?
ja!quote:
quote:Hij is gehuwd met Frouke Idema. Het paar heeft twee kinderen, Elske (geboren in 2003) en Jacco (geboren in 2004).
Hij doet etquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:32 schreef pberends het volgende:
http://media.putfile.com/NOVA_Politiek
Click here to watch & listen NOVA_Politiek
Kijk hier hoe pberends zich voorbereidt op NOVA Politiek.
Ja, en D66 weer eens -1. Pechtold valt niet in de smaak lijkt hetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:37 schreef Toad het volgende:
Straks een aardverschuiving in de politieke barometer, het heeft te maken met dieren.
ey, is het in dat café? (dat ken ik volgens mij wel)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:38 schreef pberends het volgende:
Er flikkert iets.
Cafe Dudok waar het gehouden wordt is trouwens vlakbij het Binnenhof.
Er is niks mis met het gebruik maken van 'swerelds bekende Nederlandse burgervrijheden.quote:
t is de amsterdamse, niet de nationalequote:
Totdat je het met minderjarigen doet, op plekken die hij zelf als Wethouder heeft verboden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Er is niks mis met het gebruik maken van 'swerelds bekende Nederlandse burgervrijheden.
En daar mag men trots op zijn.
ah, daar wist ik niks van, das inderdaad niet 'handig'quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Totdat je het met minderjarigen doet, op plekken die hij zelf als Wethouder heeft verboden.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ey, is het in dat café? (dat ken ik volgens mij wel)
ik vind die VVD-lach van hem een beetje op die van Remkes lijken, een beetje hoe noem je dat, schmiegtich...
bang omdat we gaan stigmatiseren
en op een dag ontploft de tweede kamer
zo in 1 zin, p'don!?
Joh, je dacht dat ik het zetelaantal van D66 niet wist.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
t is de amsterdamse, niet de nationale![]()
Ach, ik vind het een paupermongool.quote:
http://www.mijnhummer.nl/quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:53 schreef Yildiz het volgende:
Ik had vandaag postkaarten gevonden (van Boomerang)
met de tekst:
Zonder Hummer is je leven een bummer
en dan van die sjonnies erop, geweldig
boeie @ zetelaantalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Joh, je dacht dat ik het zetelaantal van D66 niet wist.
D66 van 6 naar 5, maarjaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:57 schreef Toad het volgende:
Dieren 1 zetel dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |