Wasda?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:22 schreef Summoner het volgende:
Buried Inside - Suspect Symmetry [12"]
en geen enkele band/artiest naam komt me bekend voorquote:Op woensdag 2 november 2005 14:22 schreef Summoner het volgende:
knip <lijst>
Zitten dan ook veel artiesten en bands bij die behoorlijk ondergronds opereren.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:38 schreef nixxx het volgende:
en geen enkele band/artiest naam komt me bekend voor![]()
Song Of Zarathustra!!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:22 schreef Summoner het volgende:
Racebannon / Song of Zarathustra - Near and Far vol. 2 [12"]
twee en een halve naam komt me bekend voor. Geen slecht gemiddelde voor een lijstje van Summonerquote:Op woensdag 2 november 2005 15:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
en geen enkele band/artiest naam komt me bekend voor![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
twee en een halve naam komt me bekend voor. Geen slecht gemiddelde voor een lijstje van Summoner![]()
Is dat iets nieuws? Ik heb Breaking the fourth wall en die vind ik erg goed. Toffe live band ook trouwens.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:06 schreef mr_cucumber het volgende:
Beecher - This Elegy, His Autopsy
Vorig jaar mei speelden ze in het voorprogramma van Coheed & Cambria samen met Instil en waren toen veruit de beste band van de avond.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:47 schreef mr_cucumber het volgende:
Ja, is het nieuwe album van Beecher, Breaking the Fourth Wall is de aanleiding dat ik deze blind heb aangeschaftWanneer heb je ze live gezien dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |