Wasda?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:22 schreef Summoner het volgende:
Buried Inside - Suspect Symmetry [12"]
en geen enkele band/artiest naam komt me bekend voorquote:Op woensdag 2 november 2005 14:22 schreef Summoner het volgende:
knip <lijst>
Zitten dan ook veel artiesten en bands bij die behoorlijk ondergronds opereren.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:38 schreef nixxx het volgende:
en geen enkele band/artiest naam komt me bekend voor![]()
Song Of Zarathustra!!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:22 schreef Summoner het volgende:
Racebannon / Song of Zarathustra - Near and Far vol. 2 [12"]
twee en een halve naam komt me bekend voor. Geen slecht gemiddelde voor een lijstje van Summonerquote:Op woensdag 2 november 2005 15:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
en geen enkele band/artiest naam komt me bekend voor![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
twee en een halve naam komt me bekend voor. Geen slecht gemiddelde voor een lijstje van Summoner![]()
Is dat iets nieuws? Ik heb Breaking the fourth wall en die vind ik erg goed. Toffe live band ook trouwens.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:06 schreef mr_cucumber het volgende:
Beecher - This Elegy, His Autopsy
Vorig jaar mei speelden ze in het voorprogramma van Coheed & Cambria samen met Instil en waren toen veruit de beste band van de avond.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:47 schreef mr_cucumber het volgende:
Ja, is het nieuwe album van Beecher, Breaking the Fourth Wall is de aanleiding dat ik deze blind heb aangeschaftWanneer heb je ze live gezien dan?
Dat is wel de ellende met de Goudvishal, erg goede bands altijd maar zo achterlijk ver weg, erheengaan gaat nog wel, maar terug is vaak een drama.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef OMG het volgende:
[..]
Vorig jaar mei speelden ze in het voorprogramma van Coheed & Cambria samen met Instil en waren toen veruit de beste band van de avond.
Ze speelden eerder dit jaar met Darkest Hour in de Goudvishal of zo. Maar ik kon niet/was het vergeten/vond de Goudvishal weer eens veel te ver weg.. de exacte reden weet ik niet meer.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:40 schreef koenimex het volgende:
Matthew Good Band - Beautiful Midnight
quote:Op maandag 7 november 2005 14:51 schreef koenimex het volgende:
Matthew Good - Beautiful Midnight (Canadian Edition)
Hoe zijn die?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:19 schreef MGdutch het volgende:
Afgelopen tijd aangeschaft / besteld:
The Go! Team - Thunder, Lightning, Strike
The Arcade Fire - Funeral
Die is VET!quote:Laurent Garnier - Unreasonable Behaviour
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |