Dat is niet vreemd wanneer je 20 kratten meeneemtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:59 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Ze vroegen me laatst of ik het (bier) van te voren wilde bestellen zodat ze er rekening mee kunnen houden. (geen gein)
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:18 schreef Devlinsect het volgende:
"Dan plaats ik de tas wel hier, zodat u straks kan betalen"![]()
"Gaat u de halve liters die u onder uw jas heeft ook betalen?"![]()
is er nog iets anders waarmee ik u van dienst kan zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef pberends het volgende:
Slager Korrel vliegende Panthers ofzoiets ..quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
"Mag het ietsjes meer zijn?" - Slager.
Dat zeggen ze als je normale kleren koopt toch ook, die trek je toch ook niet de hele dag door aan en uit?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik koop een stel boxers bij de Bijenkorf: veel plezier ermee hè!
uh... Wat dacht je? Dat ik ze heel de dag door aan en uit ga trekken?
tsja... misschien lag het aan de persoon die het zeiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat zeggen ze als je normale kleren koopt toch ook, die trek je toch ook niet de hele dag door aan en uit?
Met boxershorts/lingerie vind ik het juist logischer om er plezier mee te wensen
Misschien heb jij wel zo'n uitstraling of manier van kleden dat ze 't niet zeker wistquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:54 schreef Pek het volgende:
Ik kocht ooit eens een spannend lingerie-setje voor m'n vriendin bij de Hunkemoller, vraagt die muts aan de kassa:"Is het een kadootje?"
Nee, het is voor mezelf![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:16 schreef Solitarias het volgende:
"Glaasje champagne?"
Na 4 uur durende aankoop van een pak.....
geweldigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:16 schreef Solitarias het volgende:
"Glaasje champagne?"
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:16 schreef Solitarias het volgende:
"Glaasje champagne?"
ook leukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:11 schreef Whiteguy het volgende:
'Ik heb een zwart-wit cartridge nodig voor mijn **** -printer'
'hoezo, print U regelmatig op zwart papier dan?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |