quote:
Denk je?quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o jee.. het wordt nog eens wat hier
ja he? ik ook wel, het valt tot nu toe wel mee met die Singlesquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:59 schreef Troel het volgende:
Ik vind het hier trouwens best gezellig.
Wie zijn er allemaal single dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja he? ik ook wel, het valt tot nu toe wel mee met die Singles![]()
die ergens anders naar toe zijn?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja he? ik ook wel, het valt tot nu toe wel mee met die Singles![]()
Ze zitten overal, net als alle andere users op fokquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die ergens anders naar toe zijn?
preciesquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die ergens anders naar toe zijn?
*missie heeft vandaagquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, maar het mijn Positieve Vrijdag vandaag
Zullen we wedden?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn Positieve Vrijdag neem je niet van me af hoor![]()
een keer op invoeren is meer dan genoeg hoor!quote:
ik doe het niet zoveel als jij hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]tss, ik zou hier een ban voor krijgen.
nee, want dan had ik geen dubbelpostquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:05 schreef Troel het volgende:
[..]
een keer op invoeren is meer dan genoeg hoor!
True, maar ik doe het perongeluk en jij bewust.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doe het niet zoveel als jij hoor
correct gezien. doe het nog eens tien keer..quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, want dan had ik geen dubbelpost
geen idee, ik werk nuquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:11 schreef Jaguarized het volgende:
hey engeltje en indah![]()
hoe ist hier?
Ze zijn niet echt lief op dit moment.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:11 schreef Jaguarized het volgende:
hey engeltje en indah![]()
hoe ist hier?
25 keer per ongelukquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, maar ik doe het perongeluk en jij bewust.![]()
Hell no, vooral niet op die klankenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:13 schreef Jaguarized het volgende:
hey d_h en tt
tt: vervelend he, wakker worden?
Ik heb nog 40 minuten echt werk, daarna rust, slapen, weet ik veelquote:
nu wel weer jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:17 schreef Jaguarized het volgende:
Hey we zaten er weer met ons eigen cliqueje.![]()
edit.
alsof je daar vrolijk van wordtquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:17 schreef Jaguarized het volgende:
edit.
Sorry hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:17 schreef Jaguarized het volgende:
edit.
Een foutmeldingquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:20 schreef Jaguarized het volgende:
Hey d_h, jij bent IT-er he? Ik kreeg gister toen ik je mailde onderstaande melding vlak voordat je antwoorde:
----- The following addresses had successful delivery notifications -----
<emailadres> (relayed to non-DSN-aware mailer)
----- Transcript of session follows -----
<emailadres>... relayed; expect no further notifications
Weet jij wat dit is?
mailadres bestaat nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:20 schreef Jaguarized het volgende:
Hey d_h, jij bent IT-er he? Ik kreeg gister toen ik je mailde onderstaande melding vlak voordat je antwoorde:
Weet jij wat dit is?
Nee want dan zou dolle_hond niet geantwoord kunnen hebben.quote:
zou goed met een DSN-server te maken kunnen hebben, als je leesbevestiging of ontvangstbevestiging wil hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:20 schreef Jaguarized het volgende:
Weet jij wat dit is?
Dat had ik wel aangevinkt, leesbevestiging en ontvangstbevestiging.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zou goed met een DSN-server te maken kunnen hebben, als je leesbevestiging of ontvangstbevestiging wil hebben.
geen idee hoe dat bij yahoo is geregeld, kan me voorstellen dat ze die niet willen uitsturen.
was dat met of zonder snijbloemenvoedsel?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kan t niet precies duiden
bedorven bloemenwater of zo?
van mij krijg je ook nooit een leesbevestiging of wat dan ook.. al zou je erom vragen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat had ik wel aangevinkt, leesbevestiging en ontvangstbevestiging.
Maar naar jou mail ik vanaf Gmail. Die doen dat volgens mij ook niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
van mij krijg je ook nooit een leesbevestiging of wat dan ook.. al zou je erom vragen.
en als het wel kon zou ik het uitschakelenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar naar jou mail ik vanaf Gmail. Die doen dat volgens mij ook niet.![]()
bij mij ook niet, ik lees nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
van mij krijg je ook nooit een leesbevestiging of wat dan ook.. al zou je erom vragen.
geen ideequote:Op vrijdag 30 september 2005 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
was dat met of zonder snijbloemenvoedsel?
alvast smakelijk etenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:32 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga even even ontbijten over 1 minuut 3 seconden.
Smakelijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:32 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga even even ontbijten over 1 minuut 3 seconden.
ikke ook.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:39 schreef Pheno het volgende:
* Pheno moet nog even wachten voor de lunch
da's sociaalquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:45 schreef Pheno het volgende:
Niet dat ik te klagen heb: soepje en een zalmsalade
En het kost me niets, op een wandeling na.
1 a 2x in de week mag ik mee eten met de cursisten, dat is
hier op school doen ze helaas geen lunches meerquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:45 schreef Pheno het volgende:
Niet dat ik te klagen heb: soepje en een zalmsalade
En het kost me niets, op een wandeling na.
1 a 2x in de week mag ik mee eten met de cursisten, dat is
dat is te begrijpen met zo'n nachtquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil naar huis, voel me niet lekker.
Als je je echt niet lekker voelt gewoon gaan meisquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
open jij dan eensquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:57 schreef Shreever het volgende:
Goedemiddag allemaal
Wat een ongelovelijke slaapverwekkende TT![]()
Er moet toch wel iets beters verzonnen kunnen worden
Dan moet je dat doenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
Als ik er tegen het einde van dit topic nog ben dan zet ik wel een nieuwe klaar hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
open jij dan eens![]()
niet je .....![]()
Bedenk maar vast leuke tt danquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:03 schreef Shreever het volgende:
[..]
Als ik er tegen het einde van dit topic nog ben dan zet ik wel een nieuwe klaar hoor
niet eens![]()
Ik kan niet naar huis, dan moet de winkel dicht.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:57 schreef Shreever het volgende:
[..]
Als je je echt niet lekker voelt gewoon gaan meis
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jij hebt Positieve Vrijdag. Meedoen dus
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik doe mee vanaf morgen 17 uur
Bummer zegquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan niet naar huis, dan moet de winkel dicht.![]()
hai shreever
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:08 schreef Jaguarized het volgende:
Is es, onze blonde godin, jarig?![]()
Gefeliciteerd es!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:09 schreef Jaguarized het volgende:Dinsdag aanstaande om 10.00 sollicitatiegesprek in Amsterdam. Net te horen gekregen.
Tot 18quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:08 schreef Shreever het volgende:
[..]
Bummer zeg
Nou dan maar even flink doorbijten, tot hoelaat moet je nog?
zekersquote:
sterkte dan nog maar even....quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan niet naar huis, dan moet de winkel dicht.![]()
hai shreever
Congrats!!! Zal duimen voor jequote:Op vrijdag 30 september 2005 12:09 schreef Jaguarized het volgende:Dinsdag aanstaande om 10.00 sollicitatiegesprek in Amsterdam. Net te horen gekregen.
Een stap in de goede richtingquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:09 schreef Jaguarized het volgende:Dinsdag aanstaande om 10.00 sollicitatiegesprek in Amsterdam. Net te horen gekregen.
nu even niet, ik moet nog veel doen hierquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:03 schreef Shreever het volgende:
[..]
Als ik er tegen het einde van dit topic nog ben dan zet ik wel een nieuwe klaar hoor
niet eens![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nu even niet, ik moet nog veel doen hier![]()
Juist!quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja dat Kopenhagen stuk
![]()
ik ga s nadenken of ik t daar mee eens benquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
veel doen is goed, zeker op vrijdagmiddagen!
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
ja ja ik weet het, het werk komt voor het meisjequote:Op vrijdag 30 september 2005 12:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nu even niet, ik moet nog veel doen hier![]()
Nou op mijn vrijdagmiddag in ieder geval nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
Congrats dudequote:Op vrijdag 30 september 2005 12:09 schreef Jaguarized het volgende:Dinsdag aanstaande om 10.00 sollicitatiegesprek in Amsterdam. Net te horen gekregen.
Nieuwe TT speciaal voor jou: "Positieve Vrijdag! Ook voor Shreever."quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:19 schreef Shreever het volgende:
oké genoeg gejompelt nu...
Dat Positieve Vrijdag-gedoe kan je ook overdrijven natuurlijk
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:19 schreef Shreever het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nieuwe TT speciaal voor jou: "Positieve Vrijdag! Ook voor Shreever."
Eindelijk weer oktoberquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:17 schreef Shreever het volgende:
[..]
Nou op mijn vrijdagmiddag in ieder geval niet![]()
Lieverd, troost jezefl met de gedachte dat September er volgend jaar weer gewoon isquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]Afscheid nemen van de maand September
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]Afscheid nemen van de maand September
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zucht
dat is weer zo'n lange maand
je weet t nooit zeker.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:25 schreef Shreever het volgende:
[..]
Lieverd, troost jezefl met de gedachte dat September er volgend jaar weer gewoon is
ik haal mijn hoogste maandscores in korte maandenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lange maanden zijn goed.. leuk voor de stats
![]()
Als het oktober is kan ik zeggen dat het nog maar 2 maanden duurt.quote:
Ik ben positief!quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:25 schreef Shreever het volgende:
[..]
Lieverd, troost jezefl met de gedachte dat September er volgend jaar weer gewoon is
Ik denk dat ik volgend jaar maar es ga trouwenquote:
Ga jij met es trouwen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend jaar maar es ga trouwen![]()
Onverwacht, dat zekerquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend jaar maar es ga trouwen![]()
Is het niet vandaag dan misschien wel morgen óf overmorgenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef Tha_T het volgende:
[..]je weet het niet. Misschien word ik vandaag wel aangereden
eens bedoelde ik maar es is ook goedquote:
Gelukkig mag het homohuwelijk in Nederland.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:30 schreef Shreever het volgende:
[..]
eens bedoelde ik maar es is ook goed
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik haal mijn hoogste maandscores in korte maanden
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:30 schreef Shreever het volgende:
[..]
Is het niet vandaag dan misschien wel morgen óf overmorgen
De kans dat je doogaat is er altijd wel he
Partygirl en partyboy.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]dit stemt mij treurig
Zo, genoeg negativiteit voor vandaag![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig mag het homohuwelijk in Nederland.
Waarom?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:34 schreef Shreever het volgende:
Schiet eens op met dit topique, ik moet over 5 minuten weg
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]dit stemt mij treurig
Zo, genoeg negativiteit voor vandaag![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:34 schreef Shreever het volgende:
Schiet eens op met dit topique, ik moet over 5 minuten weg
Nee nu nog niet, dat is niet netjes vind ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
open je toch gewoon de volgende?
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:36 schreef Shreever het volgende:
[..]
Nee nu nog niet, dat is niet netjes vind ik![]()
Brechtje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:38 schreef Tha_T het volgende:
[..]Wie is de partygirl in dit verhaal?
![]()
En ik had nog wel zo'n puik voorstel.quote:
Dat zou ook nog kunnen iddquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik bedoelde dan ook de volgende als de volgende vol is
![]()
Die heeft partygirl in haar emailadres.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doe es nie![]()
Positieve Vrijdagmiddag
![]()
owh..quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die heeft partygirl in haar emailadres.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik weet niet of haar suez-kanaal geschikt is voor mijn supertanker![]()
![]()
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:30 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik moest het even kwijt.quote:
Jarigquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:08 schreef Jaguarized het volgende:
Is es, onze blonde godin, jarig?![]()
Gefeliciteerd es!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gewoon het kanaal wat verbreden
![]()
[..]
![]()
Die foto in je fobo is dan ook al lekker gedateerd dus.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Jarig. Dat was ik in juli (en blond ben ik ook al niet meer
). Dolle_ feliciteerde me met het feit dat mijn weekend al begonnen is
.
je trekt gewoon alles open hequote:Op vrijdag 30 september 2005 12:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]Het moet wel leuk blijven he
. Niet iedereen hoedt van uitpuilend gedoe
Dan gebruik je die toch als nieuwe TTquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik had nog wel zo'n puik voorstel.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:43 schreef Tha_T het volgende:
. Niet iedereen hoedt van uitpuilend gedoe
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je trekt gewoon alles open he
*opschrijftquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan moet je het beter aanpakken.
![]()
Als het breed genoeg is kan de capaciteit verdubbeld worden naar 2 tegelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:43 schreef Tha_T het volgende:
. Niet iedereen houdt van uitpuilend gedoe
Bigamie is verbodenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:30 schreef Shreever het volgende:
[..]
Nee want jij wilde het nieuwe deel doen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:44 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dan gebruik je die toch als nieuwe TT
dan lig je elkaar maar in de wegquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als het breed genoeg is kan de capaciteit verdubbeld worden naar 2 tegelijk.
meer meer en minder kanaalquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maak er maar een meer van i.p.v. een kanaal
![]()
Passen en meten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan lig je elkaar maar in de weg
wat een bekentenis op de vrijdagquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:46 schreef Shreever het volgende:
[..]
Mag ik op je reservelijstje dan![]()
Meer in de rondte dus. Leerzaam ditquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maak er maar een meer van i.p.v. een kanaal
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die is van vorig jaar (valt wel mee dus), maar de kleur van mijn haar wil nog weleens wisselenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die foto in je fobo is dan ook al lekker gedateerd dus.![]()
Doegies!quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:47 schreef Shreever het volgende:
Anyway ik moet echt we, kleren inpakken, kiddo naar school brengen en dan eindelijk helemaal weekend voor mezelf
Spreek jullie nog wel![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah vandaar. Wat is het nu?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Die is van vorig jaar (valt wel mee dus), maar de kleur van mijn haar wil nog weleens wisselen.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:47 schreef Shreever het volgende:
Anyway ik moet echt we, kleren inpakken, kiddo naar school brengen en dan eindelijk helemaal weekend voor mezelf
Spreek jullie nog wel![]()
Mijn reservelijstje vul ik liever met mannen dan met vrouwen eigenlijk (ouderwets hèquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:46 schreef Shreever het volgende:
[..]
Mag ik op je reservelijstje dan![]()
Precies, dat zijn dus lagere kosten voor de boten omdat er nu twee tegelijk door kunnen. Tevens gaat het ook twee keer zo snel waardoor het personeel ook nog 's nachts kan slapen.quote:
Iets roods...quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Precies, dat zijn dus lagere kosten voor de boten omdat er nu twee tegelijk door kunnen. Tevens gaat het ook twee keer zo snel waardoor het personeel ook nog 's nachts kan slapen.![]()
![]()
24 uur erin hangenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]Waar heb jij het nou over? Ik ga niet overnachten in de vochtigheid hoor
![]()
Damn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]Waar heb jij het nou over? Ik ga niet overnachten in de vochtigheid hoor
![]()
Jawel mijn Vader.quote:
je bedoelt:quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:19 schreef Shreever het volgende:
Spektakel.quote:
hoiquote:
GMTAquote:
En wat heb je gegeten?quote:
van de maand zelfsquote:
Een echt vrijdagmaaltje.quote:
Daar kom ik mijn bed niet voor uitquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:36 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized heeft voor zijn Iglo brandbrief een irischeque van 7,50 euro gekergen van Unilever.
Iglo Viscuisine. Ik doe het in de magnetron. Droogt het helemaal op ofzo. Toen ik het er uit haalde was er letterlijk niks van over.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hadden ze je een kut-product geleverd
![]()
Droge vis is niet lekker.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Iglo Viscuisine. Ik doe het in de magnetron. Droogt het helemaal op ofzo. Toen ik het er uit haalde was er letterlijk niks van over.
whehequote:Op vrijdag 30 september 2005 13:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Iglo Viscuisine. Ik doe het in de magnetron. Droogt het helemaal op ofzo. Toen ik het er uit haalde was er letterlijk niks van over.
Beetje zoals mijn tosti's dusquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
bummerquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:45 schreef Jaguarized het volgende:
Er was dus helemaal niks van over en de magnetronschaal helemaal zwart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |