Bigamie is verbodenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:30 schreef Shreever het volgende:
[..]
eens bedoelde ik maar es is ook goed
Nee want jij wilde het nieuwe deel doen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:44 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dan gebruik je die toch als nieuwe TT
dan lig je elkaar maar in de wegquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als het breed genoeg is kan de capaciteit verdubbeld worden naar 2 tegelijk.
meer meer en minder kanaalquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maak er maar een meer van i.p.v. een kanaal
![]()
Passen en meten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan lig je elkaar maar in de weg
wat een bekentenis op de vrijdagquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:46 schreef Shreever het volgende:
[..]
Mag ik op je reservelijstje dan![]()
Meer in de rondte dus. Leerzaam ditquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maak er maar een meer van i.p.v. een kanaal
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die is van vorig jaar (valt wel mee dus), maar de kleur van mijn haar wil nog weleens wisselenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die foto in je fobo is dan ook al lekker gedateerd dus.![]()
Doegies!quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:47 schreef Shreever het volgende:
Anyway ik moet echt we, kleren inpakken, kiddo naar school brengen en dan eindelijk helemaal weekend voor mezelf
Spreek jullie nog wel![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah vandaar. Wat is het nu?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Die is van vorig jaar (valt wel mee dus), maar de kleur van mijn haar wil nog weleens wisselen.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:47 schreef Shreever het volgende:
Anyway ik moet echt we, kleren inpakken, kiddo naar school brengen en dan eindelijk helemaal weekend voor mezelf
Spreek jullie nog wel![]()
Mijn reservelijstje vul ik liever met mannen dan met vrouwen eigenlijk (ouderwets hèquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:46 schreef Shreever het volgende:
[..]
Mag ik op je reservelijstje dan![]()
Precies, dat zijn dus lagere kosten voor de boten omdat er nu twee tegelijk door kunnen. Tevens gaat het ook twee keer zo snel waardoor het personeel ook nog 's nachts kan slapen.quote:
Iets roods...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |