25 keer per ongelukquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, maar ik doe het perongeluk en jij bewust.![]()
Hell no, vooral niet op die klankenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:13 schreef Jaguarized het volgende:
hey d_h en tt
tt: vervelend he, wakker worden?
Ik heb nog 40 minuten echt werk, daarna rust, slapen, weet ik veelquote:
nu wel weer jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:17 schreef Jaguarized het volgende:
Hey we zaten er weer met ons eigen cliqueje.![]()
edit.
alsof je daar vrolijk van wordtquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:17 schreef Jaguarized het volgende:
edit.
Sorry hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:17 schreef Jaguarized het volgende:
edit.
Een foutmeldingquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:20 schreef Jaguarized het volgende:
Hey d_h, jij bent IT-er he? Ik kreeg gister toen ik je mailde onderstaande melding vlak voordat je antwoorde:
----- The following addresses had successful delivery notifications -----
<emailadres> (relayed to non-DSN-aware mailer)
----- Transcript of session follows -----
<emailadres>... relayed; expect no further notifications
Weet jij wat dit is?
mailadres bestaat nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:20 schreef Jaguarized het volgende:
Hey d_h, jij bent IT-er he? Ik kreeg gister toen ik je mailde onderstaande melding vlak voordat je antwoorde:
Weet jij wat dit is?
Nee want dan zou dolle_hond niet geantwoord kunnen hebben.quote:
zou goed met een DSN-server te maken kunnen hebben, als je leesbevestiging of ontvangstbevestiging wil hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:20 schreef Jaguarized het volgende:
Weet jij wat dit is?
Dat had ik wel aangevinkt, leesbevestiging en ontvangstbevestiging.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zou goed met een DSN-server te maken kunnen hebben, als je leesbevestiging of ontvangstbevestiging wil hebben.
geen idee hoe dat bij yahoo is geregeld, kan me voorstellen dat ze die niet willen uitsturen.
was dat met of zonder snijbloemenvoedsel?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kan t niet precies duiden
bedorven bloemenwater of zo?
van mij krijg je ook nooit een leesbevestiging of wat dan ook.. al zou je erom vragen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat had ik wel aangevinkt, leesbevestiging en ontvangstbevestiging.
Maar naar jou mail ik vanaf Gmail. Die doen dat volgens mij ook niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
van mij krijg je ook nooit een leesbevestiging of wat dan ook.. al zou je erom vragen.
en als het wel kon zou ik het uitschakelenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar naar jou mail ik vanaf Gmail. Die doen dat volgens mij ook niet.![]()
bij mij ook niet, ik lees nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
van mij krijg je ook nooit een leesbevestiging of wat dan ook.. al zou je erom vragen.
geen ideequote:Op vrijdag 30 september 2005 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
was dat met of zonder snijbloemenvoedsel?
alvast smakelijk etenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:32 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga even even ontbijten over 1 minuut 3 seconden.
Smakelijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:32 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga even even ontbijten over 1 minuut 3 seconden.
ikke ook.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:39 schreef Pheno het volgende:
* Pheno moet nog even wachten voor de lunch
da's sociaalquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:45 schreef Pheno het volgende:
Niet dat ik te klagen heb: soepje en een zalmsalade
En het kost me niets, op een wandeling na.
1 a 2x in de week mag ik mee eten met de cursisten, dat is
hier op school doen ze helaas geen lunches meerquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:45 schreef Pheno het volgende:
Niet dat ik te klagen heb: soepje en een zalmsalade
En het kost me niets, op een wandeling na.
1 a 2x in de week mag ik mee eten met de cursisten, dat is
dat is te begrijpen met zo'n nachtquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil naar huis, voel me niet lekker.
Als je je echt niet lekker voelt gewoon gaan meisquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil naar huis, voel me niet lekker.
open jij dan eensquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:57 schreef Shreever het volgende:
Goedemiddag allemaal
Wat een ongelovelijke slaapverwekkende TT![]()
Er moet toch wel iets beters verzonnen kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |