quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Gewoon niet lezenquote:
Knopje end doet wonderenquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Puik plan. Wel veel scrollen elke keer
Argh, ik dacht dat neurenberg genoeg was in eind jaren 40 qua taalnazii'squote:
Totdat je op Fok! terecht kwam.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Argh, ik dacht dat neurenberg genoeg was in eind jaren 40 qua taalnazii's
Dat rijtje rechterknoppen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Knopje end :flint:
Waar zit die?
Fuck yeah.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Totdat je op Fok! terecht kwam.
Wtf zoek je hier dan nogquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Fuck yeah.
Ik haat die bejaarde crew hier (naast jan)
Ik ben vanochten om 4 uur opgestaan om naar mn werk te gaan en geen middagdutje gedaan. vergeef je me om het feit dat ik geen idee heb waar je het over hebt, afgezien van een end knopje?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat rijtje rechterknoppen?
Bijna onderaan?
Ik vergeef je allesquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben vanochten om 4 uur opgestaan om naar mn werk te gaan en geen middagdutje gedaan. vergeef je me om het feit dat ik geen idee heb waar je het over hebt, afgezien van een end knopje?
Ik moet toch wat naast mijn niet-sociale leven?quote:
Hm.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik vergeef je alles
Bij mijn laptop zit rechts een knopje onder page up en page down een endknop die je meteen naar onder de page laat gaan
Ga dammen, schaken voor mijn part zelfs hinkelen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moet toch wat naast mijn niet-sociale leven?
Succesquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm.
Ik ga op het voetenend van mn bed zoekn naar een End knopje
Heb jij überhaupt die foto's gezien?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ga dammen, schaken voor mijn part zelfs hinkelen.
Doe iets zonder dat je hier loopt af te geven op alles en iedereen.
Dat je Janetje mist okay, maar zo zeiken als je nu doet slaat nergens op.
Welke foto's?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt die foto's gezien?
Alsof je een zelfmoord 1 on 1 ziet.
Dat gevoel heb ik dan.
Wacht maar op die foto's van Wortel + Bever.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Welke foto's?
Heb vandaag wel een filmpje gezien van genocide
Werd ik niet vrolijker van.
Heej, ik wil zo gaan slapenquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Wacht maar op die foto's van Wortel + Bever.
Ha, feel the wrath!quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej, ik wil zo gaan slapen
* Waarom heb k meteen rare plaatjes in mijn hoofd?
Mag ik ook buut of pas zeggenquote:
Neen, ik zal ervoor zorgen dat jij die foto's in je mail hebt morgen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mag ik ook buut of pas zeggen
Please?
Haha, en daar ga je de fout in, je hebt mijn mailadres niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, ik zal ervoor zorgen dat jij die foto's in je mail hebt morgen.
Mening bijstellen kan dan ook.
roel die foto's waren ranzig jah, en toch ben ik het met PS eens ..quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ga dammen, schaken voor mijn part zelfs hinkelen.
Doe iets zonder dat je hier loopt af te geven op alles en iedereen.
Dat je Janetje mist okay, maar zo zeiken als je nu doet slaat nergens op.
Trustenquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:30 schreef petre86 het volgende:
oja ik ging al een 50 minuten geleden plat ofzo.. trusten gezelschap van uitersten
sorry Snakey !!quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:45 schreef sararaats het volgende:
TT aangepast, gaarne geen olie op het vuur deponeren.!
Oeh, die lust ik wel!quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:32 schreef Talietje het volgende:
ja Jupiler is wel oke maar mijn voorkeur gaat uit naar Kilkenny
[afbeelding]
wat vinden jullie daarvan
Iers bierquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:32 schreef Talietje het volgende:
ja Jupiler is wel oke maar mijn voorkeur gaat uit naar Kilkenny
[afbeelding]
wat vinden jullie daarvan
aye Guinness ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Iers bier
Murphys is ook goed
Ik was om half 12 thuis na om 6 uur vanavond vertrokken te zijn... Ik had geen zin meer om weg te gaan..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:12 schreef DaMook het volgende:
Hoi ik lig al in bed na het stappenhad er echt geen zin in vandaag
Ik zat om 6 uur bij een maat te zuipen en we gingen om half10 naar de kroeg maar ik had er echt geen zin inquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik was om half 12 thuis na om 6 uur vanavond vertrokken te zijn... Ik had geen zin meer om weg te gaan..
Om half 10 stond ik bij de halte van de NSbus..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zat om 6 uur bij een maat te zuipen en we gingen om half10 naar de kroeg maar ik had er echt geen zin in
Zeg je tegen iemand die net van een crematie komt..quote:
Ik leg je het vuur na aan de schenen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg je tegen iemand die net van een crematie komt..
Ik ben altijd al een heethoofd geweest..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik leg je het vuur na aan de schenen.
*kuch*hoi*kuch*quote:
Vurig is niets mis mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een heethoofd geweest..
was geen grapje trouwens, die crematie
heej sara, alles okay aan jouw kant van de grens?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:21 schreef sararaats het volgende:
hoi PrintScreen en iedereen die nog online is !!!!!!
ja hoor. ik vertrek straks (om 9u) naar Knokke Heist.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
heej sara, alles okay aan jouw kant van de grens?
autofoto's maken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor. ik vertrek straks (om 9u) naar Knokke Heist.
En dan ga je wat doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor. ik vertrek straks (om 9u) naar Knokke Heist.
Ach, zolang je niet het verkeerde hoekje omgaat met die vurigheid..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vurig is niets mis mee.
Sorry dan, en gecondoleerd.
nee, relaxen aan zeequote:
Kies meestal voor linksaf bij Hoevelakenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, zolang je niet het verkeerde hoekje omgaat met die vurigheid..
Zag je nergens meer, begon me al zorgen te maken.quote:
Ik moest vanavond rechtsaf bij Bunde..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kies meestal voor linksaf bij Hoevelaken
Das niet verkeerd, hopen dat het weer bij jullie beter is dan hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee, relaxen aan zeeik ben tot woensdag weg.
@ PrintScreen: dat ga ik dus doen in Knokke-Heist
ik heb nog wat verlof voor ik stage ga doen.
Beetje domme vraag misschien... maaruh een crematie in de avond?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moest vanavond rechtsaf bij Bunde..
Da´s lief, maar niet nodig hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zag je nergens meer, begon me al zorgen te maken.
het wordt goed weer vanaf maandag (denk ik)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das niet verkeerd, hopen dat het weer bij jullie beter is dan hier
Get in line!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:32 schreef sararaats het volgende:
ik moet iets opbiechten: ik vind nikky leuk
(sla me nu maar dood) maar ik ben al verliefd op iemand anders (iemand die niet van FOK! is)
mij best. ik ben toch niet verliefd op haar.quote:
Neuh.. crematie was gistermiddag, maar was hier nogal ver vandaan..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beetje domme vraag misschien... maaruh een crematie in de avond?
Beterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da´s lief, maar niet nodig hoor
Ik ben in Spanje op vakantie bij m´n zus
Iedereen vind nikky leuk, das een meid die je wel aardig moet vindenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:32 schreef sararaats het volgende:
ik moet iets opbiechten: ik vind nikky leuk
(sla me nu maar dood) maar ik ben al verliefd op iemand anders (iemand die niet van FOK! is)
Hoop jequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
het wordt goed weer vanaf maandag (denk ik)
Okay, wist dat je weg was maar niet precies waarvoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. crematie was gistermiddag, maar was hier nogal ver vandaan..
Vanmiddag laat vertrokken naar Maastricht. Daarom was ik er een paar daagjes niet..
Fijn dat je de verjaardag van mijn schoonzusje zo leuk vindquote:
er daarna in een aparte post het er over hebben welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:49 schreef PrintScreen het volgende:
Damn, 5 posts samenvoegen kan je toch geen postopkrikken noemen
Bedacht ik me toen ik op invoeren had gekliktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
er daarna in een aparte post het er over hebben wel
hehe.. neuh.. morgen heb ik visite
* knuf geeft aan DaMookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:53 schreef DaMook het volgende:
HoiIk heb een beetje verdriet, meer als gister zelfs
Maar maak je niet druk ik kom er wel overheen
Vorige keer was jij in Tilburg met diegene toch? Veel plezier in ieder geval!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat is er in tilburg dan morgen?
neuh.. morgen komt er iemand stappen hier in enschede![]()
![]()
!
Dat was het idee er achter jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beter
Zie je je zus toch nog nadat jullie elkaar door je werk mis zijn gelopen
ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bedacht ik me toen ik op invoeren had geklikt
Leuke en lieve visite dus?
Daaromquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* knuf geeft aan DaMook
Tuurlijk kom je er overheen, Fok!kers laten zich niet klein krijgen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat was het idee er achter jaMaar nu heb ik last van m'n voet en moet ik minimaal drie dagen ermee omhoog zitten
Geen flauw idee wat er mee is gebeurd, ik werd er gisteren mee wakker
Trusten DaMook, sleep wellquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
DaaromMaar nu ga ik iig slapen
Truste
neeeejquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vorige keer was jij in Tilburg met diegene toch? Veel plezier in ieder geval!
[..]
Neuh.. maar ik denk dan wordt mn post wat duidelijkerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
Okay, wist dat je weg was maar niet precies waarvoor.
Je bent me geen uitleg verschuligd hoor
[..]
Nee, het zit aan de bovenkant. Opgezwollen enzo, ik kan niet op m´n voetzool steunen, alleen op m´n hiel. Echt heel iritant! Ik hinkel nu door het huis als ik wat nodig hebquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:01 schreef petre86 het volgende:
@rpp/hans:
geen verborgen doorn oid in je voet gehad? of iets anders? en dan iets achterblijven en gaan ontsteken..
dàt had een bekenden van me die ik vandaag in de trein tegenkwam.. op krukken
hele voet dik en kloppen..
Voor BeFfers is vaak enige uitleg wel noodzaak jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. maar ik denk dan wordt mn post wat duidelijker
Zullen we dan samen een eindje hinkelen/strompelen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, het zit aan de bovenkant. Opgezwollen enzo, ik kan niet op m´n voetzool steunen, alleen op m´n hiel. Echt heel iritant! Ik hinkel nu door het huis als ik wat nodig heb
Da's niet handig, het is bij mij ook links. Nu kunnen we niet op elkander leunenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zullen we dan samen een eindje hinkelen/strompelen?
Mijn linkerenkel is gaar
Maar na 3 keer vertellen is het meestal wel duidelijk toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Voor BeFfers is vaak enige uitleg wel noodzaak ja
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar na 3 keer vertellen is het meestal wel duidelijk toch?
*PS wandelstok aangeeft..
Kutzooi dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's niet handig, het is bij mij ook links. Nu kunnen we niet op elkander leunen
Immerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kutzooi dus
Mentaal leunen kan toch nog wel?
Weet waar je aan begintquote:
Nee!! Het was algemeen.. in het algemeen weten BeFfers het na 3 keer wel..quote:
Tot zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
MedeBeFfers ik ben slapen
Sweet dreams of een goede nacht en tot later
Goed idee! Ik ga het bedje ook maar eensch opzoekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
MedeBeFfers ik ben slapen
Sweet dreams of een goede nacht en tot later
Voeg me es toe .quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:31 schreef Janetje het volgende:
Even for the record.. ik vond BeF zielig lopen vanavond..
Donequote:
Je bent er optijd uitquote:
Dat heb je met al die gehandicapten!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:31 schreef Janetje het volgende:
Even for the record.. ik vond BeF zielig lopen vanavond..
Ik heb ook net lekker gebierd..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb trouwens wel lekker Belgisch bier hier. Palm
Goedenavond!quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:14 schreef JDude het volgende:
Ik heb alweer drie uur in de auto gezeten. Goeiemorgen!
Eten. Goed plan!quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:10 schreef Janetje het volgende:
Goedenavond!
Ik zit met een fucked-up stem en compleet brak een broodje gezond te eten..
Biert(r)ap!quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:00 schreef rompompom het volgende:
Trap! Bier!
En maar HJ tappen!quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:13 schreef DaMook het volgende:
Ik heb als het goed is vanaf vandaag een PerfectDraft met Dommelsch
Ons pap wil er Dommelsch op (valt me mee dat ie geen bav erop wil), dus neem ik ook genoegen met Dommelschquote:
Gewoon een keer zelf aanschaffen. Dan komt-ie vast wel tot inkeer!quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ons pap wil er Dommelsch op (valt me mee dat ie geen bav erop wil), dus neem ik ook genoegen met DommelschAl zal er ook af en toe wel HJ
opzitten
Ons pap was eerst van de Bavaria, maar ik ben al zover dat we alleen nog maar Dommelsch hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gewoon een keer zelf aanschaffen. Dan komt-ie vast wel tot inkeer!
Nee, men is niet bepaald enthousiast inderdaadquote:
Mietje!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, men is niet bepaald enthousiast inderdaad
Ik haak ook weer af; mijn wekker gaat om negen uur
Inderdaad zeg, de mijne gaat al om kwart voor zeven!quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:04 schreef Janetje het volgende:
Mietje!!
Over timing gesprokenquote:
jah zeg.. de mietjes zijn nu eenmaal niet zo actief na een weekend hequote:Op maandag 3 oktober 2005 01:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker actief hier wilde je zeggen
Hier niet nee..quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker actief hier wilde je zeggen
Waar wel?quote:
Eldersquote:
Ach, een bekend verschijnsel hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:25 schreef petre86 het volgende:
*checkt
is dingetje online? uhuh
ahaaaaaaa!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
*checkt
is dingetje online? uhuh
ahaaaaaaa!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]whehhehee..
Nee ik ben niet met dingetje bezig..
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:27 schreef Quatertemper het volgende:
Lollig!
Bier en Frituur, daar houd ik van.
Fijn.. herinner me er even aan...quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
en niet met mij.. hmmm en KS is wèl met mij bezig.. ( op msn he )..
is er nog een andere man in je leven?
Veul ehmm.. plezier..quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:30 schreef JDude het volgende:
Ik ben slapen... morgen een eh, leuke dag voor de boeg
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:32 schreef petre86 het volgende:
die JDude was ook op msn druk he
oeh janetje toch!!
Komt goed!quote:
Die heb ik niet op msn..quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
die JDude was ook op msn druk he
oeh janetje toch!!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:30 schreef JDude het volgende:
Ik ben slapen... morgen een eh, leuke dag voor de boeg
meet irl morgenquote:
Momenteel niet..quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:32 schreef Quatertemper het volgende:
Word hier nog wel een biertje gedronken?
Waarom heet dit topic dan bier en frituur?quote:
Ik moest even zeggen dat hij niet 'dingetje' maar cerror heet..quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
*checkt
is dingetje online? uhuh
ahaaaaaaa!
Het is iets van een tja.. utopie?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:35 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Waarom heet dit topic dan bier en frituur?
quote:
oké, je bent met Roel bezig op msn dus?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moest even zeggen dat hij niet 'dingetje' maar cerror heet..
Tja, ik drink bier.quote:
Ik ga wel íemand meeten jaquote:
Dan doe je het beter dan ik..quote:
klik op link voor frituur!quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nee ik blijf hier, anders moet het ik met al die sukkels daar delen, wil jij ook nog iets
staat tevens nog 8 kilo patat![]()
en 23 kroketten 5 loempia's en een zak bitterballen
Wie ben je nou?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:42 schreef Quatertemper het volgende:
Zo'n meet lijkt me wel grappig.
Ja, zoek zelf maar uit Bren.quote:
De mijne gaat nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, de mijne gaat al om kwart voor zeven!
Ja doeiquote:
Luie verpleegster.quote:
Dood kan je het niet noemen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:50 schreef DaMook het volgende:
Ik aanbid bren even en meteen is het topic dood
Het maakt nog een paar laatste stuiptrekkinkjes voor het in zijn langzame pijnloze dood glijdt..quote:
Daar houd ik van.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het maakt nog een paar laatste stuiptrekkinkjes voor het in zijn langzame pijnloze dood glijdt..
Jij houdt van stuiptrekkende stervende topics?quote:
Jij niet danquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij houdt van stuiptrekkende stervende topics?
Man ik geil erop!quote:
Je bent eng.quote:
Dat zijn toch alle beffersquote:
[SC]Mag niet meer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zijn toch alle beffers
ER moet weer eens een nieuwe reeks komenHelaas hebben we SG al gehad
Ach ga huilen ukkie..quote:
Wat nah ukkie?quote:
Ik heb BMWnogwat wel op msnquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:08 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
[SC]Mag niet meer.
Alsof DP weer terugkomt.
Dan weet ik dat weer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb BMWnogwat wel op msnDie gaat tegenwoordig door het leven als _Moder8or_ en is FP mod
Maar hij is wel (fp)mod gewordenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Dan weet ik dat weer.
Die gozer faked zo kanker als hij moet.
Heejquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb BMWnogwat wel op msnDie gaat tegenwoordig door het leven als _Moder8or_ en is FP mod
Je hebt van die doorzettertjes.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar hij is wel (fp)mod gewordenDat ben ik nog steeds niet
Niets denk ik, maar ik weet dat BMWnogwat fp mod isquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej
Wat heeft BMW cq AMD met DP te maken
Okay.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niets denk ik, maar ik weet dat BMWnogwat fp mod isdacht ik ineens aan
Hoi PS![]()
Aan de andere kant is het niet grappig maar de logische lijn die momenteel gevolgd word.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Okay.
Grappig dat iemand waar heel Fok! geen geloof meer in heeft mod is geworden
DaMook
JIj?quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:20 schreef Quatertemper het volgende:
Ik stel me wel kandidaat voor mod volgende keer.
ukkiequote:
Terrut, ga's heen ofzulks.quote:
Iddquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Okay.
Grappig dat iemand waar heel Fok! geen geloof meer in heeft mod is geworden
DaMook
Je bent niet de eerste en zeker niet de laatste die zulks tegen mij gezegd heeft of zal zeggen..quote:
Absoluut, het geloof in jou is nog minderquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
IddIk had al veel eerder mod moeten zijn
Heb jij me geblokt op msn btw ? Ik zie jou niet meerquote:
Pfrt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste en zeker niet de laatste die zulks tegen mij gezegd heeft of zal zeggen..
Ik weiger pertinent..
Ik ben nooit meer op msnquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb jij me geblokt op msn btw ? Ik zie jou niet meer
*keigoed zwerft..quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:24 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Pfrt.
Ga een zwerfkei nadoen ofzoiets.
Nou jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Absoluut, het geloof in jou is nog minder
Ow vandaarquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben nooit meer op msn
Daar kan je AMD deels de schuld van geven
Dat mag ik toch wel hopen dat je net zo een zielige fantast bent als AMD.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou jaDat zal dan mischien nog wel meevallen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow vandaar
Ik was al aan het kijken of ik je toevallig gedelete had ofzo, maar dat is volgens mij niet
Je bent gewoon lief.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:30 schreef Janetje het volgende:
Waarom zijn er toch nog steeds mensen in de veronderstelling dat ik liefzou zijn?
quote:
Ik ben niet zielig en ook geen fantastquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat mag ik toch wel hopen dat je net zo een zielige fantast bent als AMD.
Zeg eens wat danquote:[..]Dat zou ook nog kunnen ja.
Bij mij sta je iig nog gewoon in mijn lijst.
Nee, maar toch.quote:
De beste redenering in tijden..quote:
Ik ben gewoon goed.quote:
Jij bent niet liefquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:30 schreef Janetje het volgende:
Waarom zijn er toch nog steeds mensen in de veronderstelling dat ik liefzou zijn?
Goed zo..quote:
quote:
Ehmm.. nee, tenzij het over mijn gemoedstoestand gaat..quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:41 schreef DaMook het volgende:
[..]Jij bent geil
![]()
(of mag dat ook niet)
quote:
Nee maar die heb ik ook geen momenteelquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:43 schreef Quatertemper het volgende:
Zo DaMook, was dat je versiertruc? :")
Iddquote:
Beter dan moi in iedergeval.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee maar die heb ik ook geen momenteel
Alles ter geruststelling voor jouquote:
Alleen voor fokradioquote:
Doe je goedquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:13 schreef Zebbie het volgende:
Het is niet moeilijk, maar gewoon té weinig zin.
Het is hooguit een half uurtje werk en ik schuif het al vanaf half 3 voor me uit
NU ga ik beginnenquote:
Auw.quote:
Een causaal verband is desalniettemin niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:07 schreef Alexxxxx het volgende:
last van je nek hebben niet [13.gif]
ik moest lachnequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Een causaal verband is desalniettemin niet uit te sluiten.
Ik had tot vanmiddag verband om mijn voet!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Een causaal verband is desalniettemin niet uit te sluiten.
Welnee, dat is 200 pas. Dat moet voor de jaarwisseling nog net lukkenquote:
Pessimist.quote:
Reanimatie lijkt niet meer voldoende te zijn?quote:
Zout op met je negatieve prognoses..quote:
Bingo, testsubject!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Reanimatie lijkt niet meer voldoende te zijn?
Wel ZONDER de [SC] tags hè, anders mag het niet. En alleen tussen 12 en zes 's nachtsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:22 schreef DaMook het volgende:
Ow gelukkigAnders moesten we weer een nieuwe SC bedenken
Truste Cquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:23 schreef cerror het volgende:
Ik ga maffen, spater.
Fotoboeken zijn kutquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel ZONDER de [SC] tags hè, anders mag het niet. En alleen tussen 12 en zes 's nachts
Wat een sneue zooi was dat eigenlijk
We zouden trouwens ook, in plaats van bij iedereen te fotoboeken, hier kunnen ouwehoeren. Dat houdt het centraal enzo
* Hartslag lijkt weer enigzins terug te komenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel ZONDER de [SC] tags hè, anders mag het niet. En alleen tussen 12 en zes 's nachts
Wat een sneue zooi was dat eigenlijk
We zouden trouwens ook, in plaats van bij iedereen te fotoboeken, hier kunnen ouwehoeren. Dat houdt het centraal enzo
* DaMook gaat kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Mjah.. mn foborate stijgt iets te snel nu...
Door dubieuze personen (valt ook als enkelvoud op te vatten) ook, mag ik wel zeggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Mjah.. mn foborate stijgt iets te snel nu...
Hoi!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Hartslag lijkt weer enigzins terug te komen
* Pols is voelbaar
* Ademhaling iets versneld maar niet verontrustend
BeF leeft
In het verleden behaalde resultaten zijn geen garanties voor de toekomst
Heej {HK}quote:
Sweet dreams DaMookquote:
Trusten, dat geldt tevens voor de overige slapers. Dat komt neer op iedereen behalve ik zeg maarquote:
Mooi zo, hondje ook in goede doen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej {HK}![]()
Met mijzelf okay
Hoe is het met jou, en vooral met je voet?
Weet je al wat de oorzaak was?
Onzichtbaar zijn is niet fijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Trusten, dat geldt tevens voor de overige slapers. Dat komt neer op iedereen behalve ik zeg maar
Hondje is alleen maarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooi zo, hondje ook in goede doen?
Geen flauw idee, maar het lijkt bijna voorbij. Ik kan weer gewon lopen en alleen als ik heel gek doe heb ik er nog last van. Dus dat laat ik nog maar even achterwege dan
Beter door werklui wakker worden dan door elke dag weer door de hond van de burenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga ook maar eens.. alleen is ook maar alleen, en om 7:00 staat er iemand bij de buurman gaten in de muur te boren omdat ie CV krijgt
truste lieve mensen en de resthet ga jullie goed
Hondjes zijn liefquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hondje is alleen maar
Gelukkig maar, alhoewel het vaag blijft
Doen we samen niet gek, ik heb nog steeds last van mijn ribben als ik over de streep ga
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hondjes zijn lief
Nog steeds last van je ribben?Is dat normaal of ben je wel bij een fysio ofzo bezig nu?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is normaal, als ik de grens overga voel ik het, voor de rest heb ik er weinig of geen last van
Als je die peuk maar niet in je nest laat flikkeren!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:51 schreef DaMook het volgende:
Ik sta nog heel even een peuk te roken op mijn kamer met mijn laptop
Mocht ik dalijk ineens niets meer zeggen ben ik in slaap gevallen
Je leert zo wel de grenzen kennenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Wat is het rustig op Essel de laatste tijd trouwens? Ligt mede aan mij moet ik zeggen, maar ook anderen haken af!
Neuj die heb ik in het raam opgerooktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je die peuk maar niet in je nest laat flikkeren!
trute ook voor jou DaMookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neuj die heb ik in het raam opgerookt
Maar ik ben nu wel moe en ga toch maar slapen
Nogmaals trute allemaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |