Ik was om half 12 thuis na om 6 uur vanavond vertrokken te zijn... Ik had geen zin meer om weg te gaan..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:12 schreef DaMook het volgende:
Hoi ik lig al in bed na het stappenhad er echt geen zin in vandaag
Ik zat om 6 uur bij een maat te zuipen en we gingen om half10 naar de kroeg maar ik had er echt geen zin inquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik was om half 12 thuis na om 6 uur vanavond vertrokken te zijn... Ik had geen zin meer om weg te gaan..
Om half 10 stond ik bij de halte van de NSbus..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zat om 6 uur bij een maat te zuipen en we gingen om half10 naar de kroeg maar ik had er echt geen zin in
Zeg je tegen iemand die net van een crematie komt..quote:
Ik leg je het vuur na aan de schenen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg je tegen iemand die net van een crematie komt..
Ik ben altijd al een heethoofd geweest..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik leg je het vuur na aan de schenen.
*kuch*hoi*kuch*quote:
Vurig is niets mis mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een heethoofd geweest..
was geen grapje trouwens, die crematie
heej sara, alles okay aan jouw kant van de grens?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:21 schreef sararaats het volgende:
hoi PrintScreen en iedereen die nog online is !!!!!!
ja hoor. ik vertrek straks (om 9u) naar Knokke Heist.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
heej sara, alles okay aan jouw kant van de grens?
autofoto's maken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor. ik vertrek straks (om 9u) naar Knokke Heist.
En dan ga je wat doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor. ik vertrek straks (om 9u) naar Knokke Heist.
Ach, zolang je niet het verkeerde hoekje omgaat met die vurigheid..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vurig is niets mis mee.
Sorry dan, en gecondoleerd.
nee, relaxen aan zeequote:
Kies meestal voor linksaf bij Hoevelakenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, zolang je niet het verkeerde hoekje omgaat met die vurigheid..
Zag je nergens meer, begon me al zorgen te maken.quote:
Ik moest vanavond rechtsaf bij Bunde..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kies meestal voor linksaf bij Hoevelaken
Das niet verkeerd, hopen dat het weer bij jullie beter is dan hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee, relaxen aan zeeik ben tot woensdag weg.
@ PrintScreen: dat ga ik dus doen in Knokke-Heist
ik heb nog wat verlof voor ik stage ga doen.
Beetje domme vraag misschien... maaruh een crematie in de avond?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moest vanavond rechtsaf bij Bunde..
Da´s lief, maar niet nodig hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zag je nergens meer, begon me al zorgen te maken.
het wordt goed weer vanaf maandag (denk ik)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das niet verkeerd, hopen dat het weer bij jullie beter is dan hier
Get in line!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:32 schreef sararaats het volgende:
ik moet iets opbiechten: ik vind nikky leuk
(sla me nu maar dood) maar ik ben al verliefd op iemand anders (iemand die niet van FOK! is)
mij best. ik ben toch niet verliefd op haar.quote:
Neuh.. crematie was gistermiddag, maar was hier nogal ver vandaan..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beetje domme vraag misschien... maaruh een crematie in de avond?
Beterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da´s lief, maar niet nodig hoor
Ik ben in Spanje op vakantie bij m´n zus
Iedereen vind nikky leuk, das een meid die je wel aardig moet vindenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:32 schreef sararaats het volgende:
ik moet iets opbiechten: ik vind nikky leuk
(sla me nu maar dood) maar ik ben al verliefd op iemand anders (iemand die niet van FOK! is)
Hoop jequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
het wordt goed weer vanaf maandag (denk ik)
Okay, wist dat je weg was maar niet precies waarvoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. crematie was gistermiddag, maar was hier nogal ver vandaan..
Vanmiddag laat vertrokken naar Maastricht. Daarom was ik er een paar daagjes niet..
Fijn dat je de verjaardag van mijn schoonzusje zo leuk vindquote:
er daarna in een aparte post het er over hebben welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:49 schreef PrintScreen het volgende:
Damn, 5 posts samenvoegen kan je toch geen postopkrikken noemen
Bedacht ik me toen ik op invoeren had gekliktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
er daarna in een aparte post het er over hebben wel
hehe.. neuh.. morgen heb ik visite
* knuf geeft aan DaMookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:53 schreef DaMook het volgende:
HoiIk heb een beetje verdriet, meer als gister zelfs
Maar maak je niet druk ik kom er wel overheen
Vorige keer was jij in Tilburg met diegene toch? Veel plezier in ieder geval!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat is er in tilburg dan morgen?
neuh.. morgen komt er iemand stappen hier in enschede![]()
![]()
!
Dat was het idee er achter jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beter
Zie je je zus toch nog nadat jullie elkaar door je werk mis zijn gelopen
ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bedacht ik me toen ik op invoeren had geklikt
Leuke en lieve visite dus?
Daaromquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* knuf geeft aan DaMook
Tuurlijk kom je er overheen, Fok!kers laten zich niet klein krijgen
| Forum Opties | |