Doe je goedquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:13 schreef Zebbie het volgende:
Het is niet moeilijk, maar gewoon té weinig zin.
Het is hooguit een half uurtje werk en ik schuif het al vanaf half 3 voor me uit

NU ga ik beginnenquote:

Een causaal verband is desalniettemin niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:07 schreef Alexxxxx het volgende:
last van je nek hebben niet [13.gif]

ik moest lachnequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Een causaal verband is desalniettemin niet uit te sluiten.

Ik had tot vanmiddag verband om mijn voet!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Een causaal verband is desalniettemin niet uit te sluiten.

Welnee, dat is 200 pas. Dat moet voor de jaarwisseling nog net lukkenquote:

Pessimist.quote:

Reanimatie lijkt niet meer voldoende te zijn?quote:

Zout op met je negatieve prognoses..quote:

Bingo, testsubject!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Reanimatie lijkt niet meer voldoende te zijn?

Wel ZONDER de [SC] tags hè, anders mag het niet. En alleen tussen 12 en zes 's nachtsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:22 schreef DaMook het volgende:
Ow gelukkigAnders moesten we weer een nieuwe SC bedenken

Truste Cquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:23 schreef cerror het volgende:
Ik ga maffen, spater.

Fotoboeken zijn kutquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel ZONDER de [SC] tags hè, anders mag het niet. En alleen tussen 12 en zes 's nachts
Wat een sneue zooi was dat eigenlijk
We zouden trouwens ook, in plaats van bij iedereen te fotoboeken, hier kunnen ouwehoeren. Dat houdt het centraal enzo

* Hartslag lijkt weer enigzins terug te komenquote:

quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel ZONDER de [SC] tags hè, anders mag het niet. En alleen tussen 12 en zes 's nachts
Wat een sneue zooi was dat eigenlijk
We zouden trouwens ook, in plaats van bij iedereen te fotoboeken, hier kunnen ouwehoeren. Dat houdt het centraal enzo

* DaMook gaat kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Mjah.. mn foborate stijgt iets te snel nu...

Door dubieuze personen (valt ook als enkelvoud op te vatten) ook, mag ik wel zeggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Mjah.. mn foborate stijgt iets te snel nu...

Hoi!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Hartslag lijkt weer enigzins terug te komen
* Pols is voelbaar
* Ademhaling iets versneld maar niet verontrustend
BeF leeft
In het verleden behaalde resultaten zijn geen garanties voor de toekomst

Heej {HK}quote:

Sweet dreams DaMookquote:

Trusten, dat geldt tevens voor de overige slapers. Dat komt neer op iedereen behalve ik zeg maarquote:

Mooi zo, hondje ook in goede doen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej {HK}![]()
Met mijzelf okay
Hoe is het met jou, en vooral met je voet?
Weet je al wat de oorzaak was?

Onzichtbaar zijn is niet fijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Trusten, dat geldt tevens voor de overige slapers. Dat komt neer op iedereen behalve ik zeg maar

Hondje is alleen maarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooi zo, hondje ook in goede doen?
Geen flauw idee, maar het lijkt bijna voorbij. Ik kan weer gewon lopen en alleen als ik heel gek doe heb ik er nog last van. Dus dat laat ik nog maar even achterwege dan

Beter door werklui wakker worden dan door elke dag weer door de hond van de burenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga ook maar eens.. alleen is ook maar alleen, en om 7:00 staat er iemand bij de buurman gaten in de muur te boren omdat ie CV krijgt
truste lieve mensen en de resthet ga jullie goed

Hondjes zijn liefquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hondje is alleen maar
Gelukkig maar, alhoewel het vaag blijft
Doen we samen niet gek, ik heb nog steeds last van mijn ribben als ik over de streep ga

quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hondjes zijn lief
Nog steeds last van je ribben?Is dat normaal of ben je wel bij een fysio ofzo bezig nu?

Gelukkig maarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is normaal, als ik de grens overga voel ik het, voor de rest heb ik er weinig of geen last van

Als je die peuk maar niet in je nest laat flikkeren!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:51 schreef DaMook het volgende:
Ik sta nog heel even een peuk te roken op mijn kamer met mijn laptop
Mocht ik dalijk ineens niets meer zeggen ben ik in slaap gevallen

Je leert zo wel de grenzen kennenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Wat is het rustig op Essel de laatste tijd trouwens? Ligt mede aan mij moet ik zeggen, maar ook anderen haken af!

Neuj die heb ik in het raam opgerooktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je die peuk maar niet in je nest laat flikkeren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |