mr_anonimous +1quote:Op donderdag 29 september 2005 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Kirsten Dunst?
De brutale moeder idd.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:40 schreef ArtyShock het volgende:
Tatum Dagelet?
In... Amsterdamned?
Nu is hij eerder komisch.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:49 schreef Sheridana het volgende:
damn, die wist ik ook.... vond ik hele enge film toen...
Ja klopt!!quote:Op donderdag 29 september 2005 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu is hij eerder komisch.
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:53 schreef Sheridana het volgende:
Amy Locane en Johnny Depp in Cry Baby?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Candice Bergen?
Oh? want?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Deze wist ik dankzij Twentemeisje hoor.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:02 schreef Sokolsky het volgende:
Dan vind ik dat die ook een half punt moet krijgen.
TM had ook al een keer foto's van haar gepost en toen had ik het ook goed gegokt.quote:
Ze heeft het niet in mijn oor gefluisterd hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:02 schreef Sokolsky het volgende:
Dan vind ik dat die ook een half punt moet krijgen.
Nou ja, kon toch zijn dat jullie gezellig samen achter de pc zaten of zo....quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze heeft het niet in mijn oor gefluisterd hoor.![]()
Nee, zo'n feest is het niet. Zit hier gewoon alleen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:06 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nou ja, kon toch zijn dat jullie gezellig samen achter de pc zaten of zo....
Sheridana +1quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:13 schreef Sheridana het volgende:
Caro Lensen, Renee Soutendijk is haar mammie
Ahhhhh....ik ook hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, zo'n feest is het niet. Zit hier gewoon alleen.
Stil hequote:
Nee, toevallig nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Warren Beatty?
Weet ik, maar bestaat er geen copyright op deze antwoorden ofzo?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze heeft het niet in mijn oor gefluisterd hoor.![]()
Er komt zo nog een plaatjequote:Op vrijdag 30 september 2005 00:22 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Weet ik, maar bestaat er geen copyright op deze antwoorden ofzo?
Hij lijkt er wel op zeg.quote:
Wil best dat punt met Twentemeisje delen hoor. Of zelfs aan haar schenken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:22 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Weet ik, maar bestaat er geen copyright op deze antwoorden ofzo?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:29 schreef Sokolsky het volgende:
Waar is ze eigenlijk?
Dat laatste plaatje komt me dan weer minder bekend voor. Moest het de acteur of de film worden? Oh, de acteur. Tja, die namen weet ik toch niet. Ik ken alleen namen van dode Japanse acteurs
Ik zou het niet weten. Misschien op vakantie of druk met werk?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:29 schreef Sokolsky het volgende:
Waar is ze eigenlijk?
Voornaam is goed!! achternaam niet.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Robert Wuhl?
Die andere meneer is de reeds overleden Lloyd Bridges...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:42 schreef Sheridana het volgende:
2 keer nee...
herken je de ander meneer op dat plaatje...? dan weet je in elk geval 1 film...
Oke...en die heeft een film gemaakt in de zeventiger jaren....de voorloper van de Naked Gun...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Das Lloyd Bridges. Maar ik vrees dat ik de film nooit heb gezien.
Daarvoor zelfs nog....het was een parodie op rampenfilms in die tijd....quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Police Squad?
Dat was Leslie...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Police Squad?
Das geen dode Japanse acteur......quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:49 schreef Sokolsky het volgende:
Airplane!
Hatsuo Udaquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:50 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Das geen dode Japanse acteur......![]()
Dan is het goed!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:51 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, het is zelfs helemaal geen acteur. Het is een filmtitel. Daar ben ik iets beter in.
Gezondheid!quote:
Ik zit met het zelfde. Die kop ken ik maar waarvan.....?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:54 schreef ArtyShock het volgende:
Ik ken z'n kop en heb 'm in verschillende rollen wel eens gezien, maar ik heb sterk het vermoeden dat ik bij Robert ... niet eens een "oh ja" heb.
Je bedoelt toch niet Rollerball?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:03 schreef Sheridana het volgende:
Oke...een van zijn laatste film...ging over een sport...die een combinatie was van 2 nogal 'amerikaanse' sporten......geproduceerd door dezelfde figuren als die van Airplane....
Nee, die bedoel ik niet....quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Rollerball?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Baseketballl
Daar probeer ik nog steeds achter te komen...het kwam van een hongaarse site...en mijn Hongaars is nogal roestig de laatste tijd....quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:11 schreef Sokolsky het volgende:
En uit welke film kwam dat eerste plaatje nou?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:15 schreef Sokolsky het volgende:
To Be or not To Be (1942), natuurlijk. Nu herken ik 't weer
Oeh oeh, puntje van tong verhaal... (tenminste zo voelt het heel ergquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Characters uit welke film
John Reilly
Sean Nokes
Danny Snyder
Michael Sullivan
Carol Martinez
Sheridana +1quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:14 schreef Sheridana het volgende:
Sleepers?
Jason Patric!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:19 schreef Sheridana het volgende:
[b[Wie is deze kanj...eh man?[/b]
[afbeelding]
EG WEL!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jason Patric!
Ha, nou, als ik dat uitroepteken niet getikt had, was ik vast eerder geweest.
Pamela Anderson?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke rondborstige dame was gister jarig?
Deze komt het dichst bij.quote:
Erika Eleniak?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Deze komt het dichst bij.
Arty +1quote:
Okee dan. Ik had ook nog Yasmine Bleeth en Brook Burns in de pijplijn (no pun intended).quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Arty +1
Alstu: http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/265/quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:34 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ga er vandoor.
Ik ga ervandoor.
Ik ga er van door.
Welke is het nu eigenlijk?
Ach, what the heck, gewoon:
Wel terustenquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:34 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ga er vandoor.
Ik ga ervandoor.
Ik ga er van door.
Welke is het nu eigenlijk?
Ach, what the heck, gewoon:
Oh dacht dat we je al kwijt waren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:40 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Wel terusten
Welterus ten
Welterusten!!
Neuh, moest rebooten...stom ADSLquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh dacht dat we je al kwijt waren.
Ja!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:42 schreef Sheridana het volgende:
The upside of anger?
of niet....ik lees volgens mij meer over films dan dat ik ze daadwerkelijk zie...echt schandalig!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja!
Dan moet je 'm haast wel gezien hebben...
Sheridana + 1
Alweer!?!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:48 schreef Sheridana het volgende:
of niet....ik lees volgens mij meer over films dan dat ik ze daadwerkelijk zie...echt schandalig!!
anyway...ik ga ook zo naar mijn warme bedje...dusse....
Doe gek en geef me 12 films met Bruce W...oh en maar 1 Die Hard aub....
Is dat de zwager van Kurt Russel?quote:
K, thanx, heb net mijn drankje over mijn beeldscherm uitgeproest.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat de zwager van Kurt Russel?
Dat zou je denken hè, maar het is het broertje van Typo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat de zwager van Kurt Russel?
Ai dat is de tweede keer dat een fokdame dat doet door een post van mij.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
K, thanx, heb net mijn drankje over mijn beeldscherm uitgeproest.....
mr_a +1quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:50 schreef mr_anonimous het volgende:
12 Monkeys
Last boyscout
Pulp Fiction
Whole nine yards
Whole ten yards
Color of the night
Four Rooms
Bandits
Last Man Standing
Sixth Sense
Unbreakable
Die Hard
D'r zijn dus gewoon mensen nòg trager. Da's een hart onder de riem.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:55 schreef victorinox het volgende:
Die Hard
Bandits
Pulp Fiction
Four Rooms
Sin City
Loaded Weapon: Part 1
Over the Hedge
Hostage
Moonlighting
Charlie's Angels: Full Throttle
Hudson Hawk
The Sixt Sense
Unbreakable
Ik vind het een mooi lijstje hoor!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:57 schreef victorinox het volgende:
Zit ik fucking 5 minuten mijn hoofd voor niets te pijnigen.
Blijk ik nog een hoop bekende films gemist te hebben.
A Bronx Talequote:Op vrijdag 30 september 2005 01:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Om Vic ook nog aan een puntje te helpen:
Noem maar 12 films met Robert De Niro
En dan ook nog eens flink opscheppen door er 20 te noemen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:03 schreef Sheridana het volgende:
Ik kan het niet laten!!!!
Sorry Vic!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:07 schreef victorinox het volgende:
The Godfather
Heat
Scarface
Any Given Sunday
The Devils Advocate
Natural Born Killers??quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:11 schreef victorinox het volgende:
Welke film?hit in face and other body locations with tire iron flash scene of evil and torture with blood/gore flash scene of rape
Dat is goed.quote:
Welke film?quote:Plenty of effort was expended creating lances that would splinter convincingly without taking out the stunt riders as well. The body of each lance was scored so it would break easily, and the tips were made of balsa wood. Each was also hollowed out, and the hole filled with balsa chips and (obviously uncooked) linguini to make convincing splinters.
The initial scene of the two knight's jousting in the first scene of the movie is actually footage ofstunt double in an accident. During filming of a later scene in the movie, the lance of the stunt double's opponent moved off target and hit him in the head. The double fell to the ground unconscious. The entire footage was used for the introduction.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:29 schreef victorinox het volgende:
A Knight's Tale?
Nope...quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:55 schreef Mennosson het volgende:
[afbeelding] Goeiemorgen
Alien vs Antz ??
Jouw eerste antwoord zat behoorlijk dichtbij...quote:
Herken je de acteur niet?quote:
Dat is goed.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:27 schreef RuneRose het volgende:
Alien Resurection?
Yep, ik was net te laat met mijn reactie...quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:28 schreef Sheridana het volgende:
Das resurrection toch?
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:07 schreef Sheridana het volgende:
Ace Ventura
One Flew over the Cuckoos Nest
Death to Smoochy
Grease
that's right mr!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:25 schreef Mennosson het volgende:
4 acteurs/actrices en 1 regisseur?
neequote:Op vrijdag 30 september 2005 10:25 schreef Mennosson het volgende:
4 acteurs/actrices en 1 regisseur?
quote:
Dat weet jij beter dan wij.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:37 schreef Frank79 het volgende:
Vroeg me af of er familieleden bij zitten?
En dat maakt samen met William Shatner dan Miss Congeniality?quote:
<wat-is-erger-dan-grappen-uitleggen:flauwe-grappen-uitleggen-modus>quote:
Arty, het is vrijdagmorgen...quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
<wat-is-erger-dan-grappen-uitleggen:flauwe-grappen-uitleggen-modus>
Wij weten toch niet wie Franks familieleden zijn...![]()
![]()
</wat-is-erger-dan-grappen-uitleggen:flauwe-grappen-uitleggen-modus>
wil je geen flauwe grappen maken voor 11.00 's ochtends....? Dan heb ik echt nog niet genoegquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
<wat-is-erger-dan-grappen-uitleggen:flauwe-grappen-uitleggen-modus>
Wij weten toch niet wie Franks familieleden zijn...![]()
![]()
</wat-is-erger-dan-grappen-uitleggen:flauwe-grappen-uitleggen-modus>
Dat kon 'm wel eens zijn. Ik kwam niet verder dan Man on Fire met Tony Scott en Rachel Ticotin.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:54 schreef Mennosson het volgende:
Rip Torn
CS ?
Barry Sonnenfeld
Will Smith
Tony Shalhoub
Men In Black II
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:53 schreef Frank79 het volgende:
Men in Black?
Will Smith en Barry Sonnenfeld?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:59 schreef Frank79 het volgende:
Yesh! Ga even wat bedenken...
Zin in iets cryptisch?
Sylvester Stallone?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:09 schreef Frank79 het volgende:
Deze held met oog voor detail is zowel sportief als oorlogszuchtig.
Ik zoek dus een acteur.![]()
Dat is de goede film.. dat wel..quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Sheen?
And we've got a winner!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef Sheridana het volgende:
Tom Berenger?
Ik heb Sniper gezien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef Sokolsky het volgende:
Ligt het aan mij dat ik al die films niet ken? (m.u.v. de laatste twee)
Major League ken je niet? Met Corbin Bernsen, Charlie Sheen...? Over dat uitgerangeerde honkbalteam...?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef Sokolsky het volgende:
En ik Major League en The Substitute. Maar daar word ik niet meteenquote:
Ligt waarschijnlijk wel aam jou, maar je mist niet veel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef Sokolsky het volgende:
Ja, dat ligt aan jou.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef Sokolsky het volgende:
Als ik nou "ja" zeg, komt dat erg hard aan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef Sokolsky het volgende:
hmmquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als ik nou "ja" zeg, komt dat erg hard aan?Nou ja, ergens wel begrijpelijk, sinds het begin van z'n carrière is het langzaam bergafwaarts gegaan met 'm. Sniper en in mindere mate Major League waren nog wel aardige films. Maar rollen als in Platoon heeft 'ie weinig meer gehad. Een hele reeks aan gaat-wel films. Ik denk dat 'ie vooral in de picture gebleven is vanwege z'n charismatische uitstraling. Een beetje het Tom Seleck verhaal...
Oh wacht... die heb ik wel gezien. Zal er nog even op stemmen dan, twijfel tussen een 3 en een 4. Hm.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Major League ken je niet? Met Corbin Bernsen, Charlie Sheen...? Over dat uitgerangeerde honkbalteam...?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:22 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Oh wacht... die heb ik wel gezien. Zal er nog even op stemmen dan, twijfel tussen een 3 en een 4. Hm.
Oh nee...?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Tja, er zitten geen dode Japanners in.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oh nee...?
http://www.imdb.com/name/nm0879776/maindetails
![]()
Die had ik wel gevonden, maar ik besloot dat het gewoon een Amerikaan was. Japanners heten meestal geen Kurt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oh nee...?
http://www.imdb.com/name/nm0879776/maindetails
![]()
Nou, niet dat ie supersterk is, maar ik vind hem best aardig hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:36 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Die had ik wel gevonden, maar ik besloot dat het gewoon een Amerikaan was. Japanners heten meestal geen Kurt.
Overigens blijk ik (na de plotomschrijving gelezen te hebben) dat ik The Substitute ook gezien heb. Dat is wel een echte 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |