And we've got a winner!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef Sheridana het volgende:
Tom Berenger?
Ik heb Sniper gezien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef Sokolsky het volgende:
Ligt het aan mij dat ik al die films niet ken? (m.u.v. de laatste twee)
Major League ken je niet? Met Corbin Bernsen, Charlie Sheen...? Over dat uitgerangeerde honkbalteam...?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef Sokolsky het volgende:
En ik Major League en The Substitute. Maar daar word ik niet meteenquote:
Ligt waarschijnlijk wel aam jou, maar je mist niet veel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef Sokolsky het volgende:
Ja, dat ligt aan jou.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef Sokolsky het volgende:
Als ik nou "ja" zeg, komt dat erg hard aan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef Sokolsky het volgende:
hmmquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als ik nou "ja" zeg, komt dat erg hard aan?Nou ja, ergens wel begrijpelijk, sinds het begin van z'n carrière is het langzaam bergafwaarts gegaan met 'm. Sniper en in mindere mate Major League waren nog wel aardige films. Maar rollen als in Platoon heeft 'ie weinig meer gehad. Een hele reeks aan gaat-wel films. Ik denk dat 'ie vooral in de picture gebleven is vanwege z'n charismatische uitstraling. Een beetje het Tom Seleck verhaal...
Oh wacht... die heb ik wel gezien. Zal er nog even op stemmen dan, twijfel tussen een 3 en een 4. Hm.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Major League ken je niet? Met Corbin Bernsen, Charlie Sheen...? Over dat uitgerangeerde honkbalteam...?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:22 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Oh wacht... die heb ik wel gezien. Zal er nog even op stemmen dan, twijfel tussen een 3 en een 4. Hm.
Oh nee...?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Tja, er zitten geen dode Japanners in.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oh nee...?
http://www.imdb.com/name/nm0879776/maindetails
![]()
Die had ik wel gevonden, maar ik besloot dat het gewoon een Amerikaan was. Japanners heten meestal geen Kurt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oh nee...?
http://www.imdb.com/name/nm0879776/maindetails
![]()
Nou, niet dat ie supersterk is, maar ik vind hem best aardig hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:36 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Die had ik wel gevonden, maar ik besloot dat het gewoon een Amerikaan was. Japanners heten meestal geen Kurt.
Overigens blijk ik (na de plotomschrijving gelezen te hebben) dat ik The Substitute ook gezien heb. Dat is wel een echte 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |