Jason Patric!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:19 schreef Sheridana het volgende:
[b[Wie is deze kanj...eh man?[/b]
[afbeelding]
EG WEL!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jason Patric!
Ha, nou, als ik dat uitroepteken niet getikt had, was ik vast eerder geweest.
Pamela Anderson?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke rondborstige dame was gister jarig?
Deze komt het dichst bij.quote:
Erika Eleniak?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Deze komt het dichst bij.
Arty +1quote:
Okee dan. Ik had ook nog Yasmine Bleeth en Brook Burns in de pijplijn (no pun intended).quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Arty +1
Alstu: http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/265/quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:34 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ga er vandoor.
Ik ga ervandoor.
Ik ga er van door.
Welke is het nu eigenlijk?
Ach, what the heck, gewoon:
Wel terustenquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:34 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ga er vandoor.
Ik ga ervandoor.
Ik ga er van door.
Welke is het nu eigenlijk?
Ach, what the heck, gewoon:
Oh dacht dat we je al kwijt waren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:40 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Wel terusten
Welterus ten
Welterusten!!
Neuh, moest rebooten...stom ADSLquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh dacht dat we je al kwijt waren.
Ja!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:42 schreef Sheridana het volgende:
The upside of anger?
of niet....ik lees volgens mij meer over films dan dat ik ze daadwerkelijk zie...echt schandalig!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja!
Dan moet je 'm haast wel gezien hebben...
Sheridana + 1
Alweer!?!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:48 schreef Sheridana het volgende:
of niet....ik lees volgens mij meer over films dan dat ik ze daadwerkelijk zie...echt schandalig!!
anyway...ik ga ook zo naar mijn warme bedje...dusse....
Doe gek en geef me 12 films met Bruce W...oh en maar 1 Die Hard aub....
Is dat de zwager van Kurt Russel?quote:
K, thanx, heb net mijn drankje over mijn beeldscherm uitgeproest.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat de zwager van Kurt Russel?
Dat zou je denken hè, maar het is het broertje van Typo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat de zwager van Kurt Russel?
Ai dat is de tweede keer dat een fokdame dat doet door een post van mij.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
K, thanx, heb net mijn drankje over mijn beeldscherm uitgeproest.....
mr_a +1quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:50 schreef mr_anonimous het volgende:
12 Monkeys
Last boyscout
Pulp Fiction
Whole nine yards
Whole ten yards
Color of the night
Four Rooms
Bandits
Last Man Standing
Sixth Sense
Unbreakable
Die Hard
D'r zijn dus gewoon mensen nòg trager. Da's een hart onder de riem.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:55 schreef victorinox het volgende:
Die Hard
Bandits
Pulp Fiction
Four Rooms
Sin City
Loaded Weapon: Part 1
Over the Hedge
Hostage
Moonlighting
Charlie's Angels: Full Throttle
Hudson Hawk
The Sixt Sense
Unbreakable
Ik vind het een mooi lijstje hoor!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:57 schreef victorinox het volgende:
Zit ik fucking 5 minuten mijn hoofd voor niets te pijnigen.
Blijk ik nog een hoop bekende films gemist te hebben.
A Bronx Talequote:Op vrijdag 30 september 2005 01:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Om Vic ook nog aan een puntje te helpen:
Noem maar 12 films met Robert De Niro
En dan ook nog eens flink opscheppen door er 20 te noemen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:03 schreef Sheridana het volgende:
Ik kan het niet laten!!!!
Sorry Vic!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:07 schreef victorinox het volgende:
The Godfather
Heat
Scarface
Any Given Sunday
The Devils Advocate
Natural Born Killers??quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:11 schreef victorinox het volgende:
Welke film?hit in face and other body locations with tire iron flash scene of evil and torture with blood/gore flash scene of rape
Dat is goed.quote:
Welke film?quote:Plenty of effort was expended creating lances that would splinter convincingly without taking out the stunt riders as well. The body of each lance was scored so it would break easily, and the tips were made of balsa wood. Each was also hollowed out, and the hole filled with balsa chips and (obviously uncooked) linguini to make convincing splinters.
The initial scene of the two knight's jousting in the first scene of the movie is actually footage ofstunt double in an accident. During filming of a later scene in the movie, the lance of the stunt double's opponent moved off target and hit him in the head. The double fell to the ground unconscious. The entire footage was used for the introduction.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:29 schreef victorinox het volgende:
A Knight's Tale?
Nope...quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:55 schreef Mennosson het volgende:
[afbeelding] Goeiemorgen
Alien vs Antz ??
Jouw eerste antwoord zat behoorlijk dichtbij...quote:
Herken je de acteur niet?quote:
Dat is goed.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:27 schreef RuneRose het volgende:
Alien Resurection?
Yep, ik was net te laat met mijn reactie...quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:28 schreef Sheridana het volgende:
Das resurrection toch?
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:07 schreef Sheridana het volgende:
Ace Ventura
One Flew over the Cuckoos Nest
Death to Smoochy
Grease
that's right mr!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:25 schreef Mennosson het volgende:
4 acteurs/actrices en 1 regisseur?
neequote:Op vrijdag 30 september 2005 10:25 schreef Mennosson het volgende:
4 acteurs/actrices en 1 regisseur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |