quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:29 schreef Sokolsky het volgende:
Waar is ze eigenlijk?
Dat laatste plaatje komt me dan weer minder bekend voor. Moest het de acteur of de film worden? Oh, de acteur. Tja, die namen weet ik toch niet. Ik ken alleen namen van dode Japanse acteurs
Ik zou het niet weten. Misschien op vakantie of druk met werk?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:29 schreef Sokolsky het volgende:
Waar is ze eigenlijk?
Voornaam is goed!! achternaam niet.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Robert Wuhl?
Die andere meneer is de reeds overleden Lloyd Bridges...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:42 schreef Sheridana het volgende:
2 keer nee...
herken je de ander meneer op dat plaatje...? dan weet je in elk geval 1 film...
Oke...en die heeft een film gemaakt in de zeventiger jaren....de voorloper van de Naked Gun...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Das Lloyd Bridges. Maar ik vrees dat ik de film nooit heb gezien.
Daarvoor zelfs nog....het was een parodie op rampenfilms in die tijd....quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Police Squad?
Dat was Leslie...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Police Squad?
Das geen dode Japanse acteur......quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:49 schreef Sokolsky het volgende:
Airplane!
Hatsuo Udaquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:50 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Das geen dode Japanse acteur......![]()
Dan is het goed!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:51 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, het is zelfs helemaal geen acteur. Het is een filmtitel. Daar ben ik iets beter in.
Gezondheid!quote:
Ik zit met het zelfde. Die kop ken ik maar waarvan.....?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:54 schreef ArtyShock het volgende:
Ik ken z'n kop en heb 'm in verschillende rollen wel eens gezien, maar ik heb sterk het vermoeden dat ik bij Robert ... niet eens een "oh ja" heb.
Je bedoelt toch niet Rollerball?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:03 schreef Sheridana het volgende:
Oke...een van zijn laatste film...ging over een sport...die een combinatie was van 2 nogal 'amerikaanse' sporten......geproduceerd door dezelfde figuren als die van Airplane....
Nee, die bedoel ik niet....quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Rollerball?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Baseketballl
Daar probeer ik nog steeds achter te komen...het kwam van een hongaarse site...en mijn Hongaars is nogal roestig de laatste tijd....quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:11 schreef Sokolsky het volgende:
En uit welke film kwam dat eerste plaatje nou?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:15 schreef Sokolsky het volgende:
To Be or not To Be (1942), natuurlijk. Nu herken ik 't weer
Oeh oeh, puntje van tong verhaal... (tenminste zo voelt het heel ergquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Characters uit welke film
John Reilly
Sean Nokes
Danny Snyder
Michael Sullivan
Carol Martinez
Sheridana +1quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:14 schreef Sheridana het volgende:
Sleepers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |