Sterker nog, die is zo dood als Piet Bambergen!quote:Op donderdag 29 september 2005 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
En Hannibal doen we niet aan , dies ziek.
Hooligan.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:51 schreef S-Two het volgende:
Ook nog een speciale rol voor mij TLK?
Het slimme plan van TLK moet dan op de Fok! radio komenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:01 schreef Nolius het volgende:
Waterdicht plan!
Niks meer aan doen!
Zou perfect zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 23:10 schreef Adelante het volgende:
ik blaas de balonnen wel op, die leggen we onder z'n dekens, zo valt het niet op dattie weg is en denken ze dattie nog steeds in z'n bed ligt!
misschien ook leuk om er dan een briefje bij te doen als ze het ontdekt hebben
Zeg nou niks , we willen hem reddenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:15 schreef zoalshetis het volgende:
zeg gewoon tegen amerika dat we een ranzige moslimterrorist hebben, genaamd yildiz, een nederlander met turkse naam. dan kan ie naar q-bay. kijken of meneer dan nog hard lacht.
ik ga van het geld een stichting oprichten die zorgt dat er een media offensief komt tegen al die gekke linkse partijtjes in nl.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeg nou niks , we willen hem redden
Ja jij mag het geld besteden om de apparatuur te kopen. die 3 ton
Dat busje is van de Pliesie.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:54 schreef Gizmore het volgende:
Strak plan TLK, maar goed, wat doe je als je eenmaal buiten bent? Je hebt dat busje toch wel gepantserd met oude vuilnisbakken om m kogelvrij te krijgen?Ik bedoel, de politie zal alles in het werk stellen om zo'n levensgevaarlijke terrorist weer in de cel te krijgen
Zodra bekent is wanneer hij voorkomtquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:50 schreef Echo99 het volgende:
TLK![]()
Ik ben aanwezig. Wannneer gaan we?
Jij hebt te vaak Vet Hard gekekenquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat busje is van de Pliesie.
Ikga met een elastiek naar beneden pik Yildiz op en dan zo terug naar de heli.
Ok Dos37 als co-pilootquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:05 schreef BrauN het volgende:
Dus ik moet helicopterpiloot zijn? Ach, als dat hetzelfde is als autorijden, plus een knopje voor omhoog/omlaag, dan is het vast te doen.
Ik wil trouwens graag Dos37 als co-piloot hebben, voor de communicatie met de luchtverkeersleiding en de grondtroepen.
Ik heb er nu al zin in.
Dit moet dus naar General Chat !quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:49 schreef DaveMasteR het volgende:
Donner kijkt weer meeZe draaien overuren zo.Want wat is echt en wat is onzin op Fok! , he Yildiz!
Hey collegaquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:56 schreef Thieske het volgende:
Hoi ik ben agent. Jammer voor jullie maar ik zal het plan doorvertellen aan m'n collega's zodat er een peleton extra ME'rs opgeroepn kan worden.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:19 schreef Boeman het volgende:
zit er geen plisie opt dak?
zonee:
"Ich liebe es wenn ein Plan funktioniert!"
Als we gewoon allemaal verkleed gaan als Pino hebben ze ons niet doorquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:10 schreef longinus het volgende:
Zou de AIVD (als ze dit topic tenminste kunnen vinden) er nou de humor van inzien of staan we nu al genoteerd als leden van een criminele organisatie omdat we een uitbraak plannen?
en bedanktquote:
Ow dan sta ik nu zeker ook op de lijstquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:10 schreef longinus het volgende:
Zou de AIVD (als ze dit topic tenminste kunnen vinden) er nou de humor van inzien of staan we nu al genoteerd als leden van een criminele organisatie omdat we een uitbraak plannen?
Was hem gewoonquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:30 schreef ARKON het volgende:
ik bescherm jullie wel met mijn peniskrachtveld.
Kut ik hoop niet dat ze in mijn fotoboek kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:10 schreef longinus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:58 schreef most_wanted het volgende:
We/Jullie kunnen anders ook een stel trainingstassen voor de rechtbank neer pleuren.
Misschien is ie dan te redden.Met een heleboel ballonnen zodat men door de ballonnen de verdachte niet meer zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:58 schreef most_wanted het volgende:
We/Jullie kunnen anders ook een stel trainingstassen voor de rechtbank neer pleuren.
Misschien is ie dan te redden.Mijn heli idee is veel effectiever !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:22 schreef sannydude het volgende:
[afbeelding]
is veel beter dan die wannabe tank
We redden hem van de gevangenis.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:47 schreef Gamedemon het volgende:
De groeten van yildiz!
[[url=http://img157.imageshack.us/img157/1885/yildiz1mr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heli met raket aandrijvingquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:28 schreef Fok_you het volgende:
een A-team actie zonder dat er van een fiets een bananenraketwerper wordt gebouwd ofzo???
no freaking way![]()
Die rechtse heeft wel wat weg van MMquote:
Airwolf! Ik ben Hawke en blaas de rechtbank op nadat Yildiz is geredquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heli met raket aandrijving
Junkie bouwt zijn scooter aandrijving op mijn heli !quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:03 schreef De_Ananas het volgende:
Kunnen we niet beter met JunkieSietzes scooter wegvluchten? Hij boekt de politie er toch zo uit.![]()
zwarte kip @ geenstijlquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:45 schreef longinus het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/advokaat.jpg]afbeelding][/URL]
Ik moet hem toch even plaatsen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |