Als we gewoon allemaal verkleed gaan als Pino hebben ze ons niet doorquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:10 schreef longinus het volgende:
Zou de AIVD (als ze dit topic tenminste kunnen vinden) er nou de humor van inzien of staan we nu al genoteerd als leden van een criminele organisatie omdat we een uitbraak plannen?
en bedanktquote:
Ow dan sta ik nu zeker ook op de lijstquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:10 schreef longinus het volgende:
Zou de AIVD (als ze dit topic tenminste kunnen vinden) er nou de humor van inzien of staan we nu al genoteerd als leden van een criminele organisatie omdat we een uitbraak plannen?
Was hem gewoonquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:30 schreef ARKON het volgende:
ik bescherm jullie wel met mijn peniskrachtveld.
Kut ik hoop niet dat ze in mijn fotoboek kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:10 schreef longinus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:58 schreef most_wanted het volgende:
We/Jullie kunnen anders ook een stel trainingstassen voor de rechtbank neer pleuren.
Misschien is ie dan te redden.Met een heleboel ballonnen zodat men door de ballonnen de verdachte niet meer zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:58 schreef most_wanted het volgende:
We/Jullie kunnen anders ook een stel trainingstassen voor de rechtbank neer pleuren.
Misschien is ie dan te redden.Mijn heli idee is veel effectiever !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:22 schreef sannydude het volgende:
[afbeelding]
is veel beter dan die wannabe tank
We redden hem van de gevangenis.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:47 schreef Gamedemon het volgende:
De groeten van yildiz!
[[url=http://img157.imageshack.us/img157/1885/yildiz1mr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heli met raket aandrijvingquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:28 schreef Fok_you het volgende:
een A-team actie zonder dat er van een fiets een bananenraketwerper wordt gebouwd ofzo???
no freaking way![]()
Die rechtse heeft wel wat weg van MMquote:
Airwolf! Ik ben Hawke en blaas de rechtbank op nadat Yildiz is geredquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heli met raket aandrijving
Junkie bouwt zijn scooter aandrijving op mijn heli !quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:03 schreef De_Ananas het volgende:
Kunnen we niet beter met JunkieSietzes scooter wegvluchten? Hij boekt de politie er toch zo uit.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |