Ja, jammer dat het nergens op gefundeerd is. Maar inderdaad, dat soort theoriën hebben ze graag in TRU.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:24 schreef mgerben het volgende:
Mooie theorie.
Schopje naar TRU wellicht?
zeg maar leeftijd van je ziel ofzo, die gaat dan gewoon naar nieuw lichaam en gaat verder.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:24 schreef BennyNL het volgende:
ik snap je redenatie niet..waarom zouden slimme mensen ouder zijn?
ik geloof er niet in, maar denk wel dat het in de toekomst mogelijk zal zijn.
-->ONZquote:Op donderdag 29 september 2005 14:24 schreef mgerben het volgende:
Mooie theorie.
Schopje naar TRU wellicht?
Als mongool?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:36 schreef Waterkipje het volgende:
die worden geboren natuurlijk...
beetje filosoferen kan geen kwaad natuurlijk, maar wat moeten we hier nou mee?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:36 schreef Waterkipje het volgende:
die worden geboren natuurlijk...
of bedoel je nieuwe zielen? mja ik weet niet, die bestaan gewoon nog niet zolang als anderen.
quote:Ian Stevenson (geboren op 31 Oktober 1918 te Montréal, Canada) is één van de belangrijkste, zoniet de belangrijkste, onderzoekers ivm reïncarnatie in de hedendaagse tijd.
[..]
Gedurende 40 jaar heeft hij zo’n 2500 gevallen van vermoedelijke reïncarnatie onderzocht en een hele reeks boeken en publicaties geschreven over dat onderzoek.
Zijn ‘gevallen’ waren vrijwel allemaal jonge kinderen die zich een (het) vorige leven herinnerden.
Zijn onderzoek bestond erin de gegevens die de kinderen verstrekten over hun vorige leven te vergelijken met getuigenissen van familie, kennissen, buren enz, maar ook met gemeente-archieven, geboorteregisters, politieverslagen, medische rapporten uit ziekenhuizen,enz.
Deze vergelijkende studie is zeer indrukwekkend en geeft overvloedige en overtuigende bewijzen voor het bestaan van reïncarnatie.
Andere planetenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:46 schreef UncleScorp het volgende:
In den beginne waren er 'n paar mensen ... nu 'n paar miljard ... hoe verklaar je dat dan ?
mja da weet ik nog niet, verzin is wat.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:46 schreef UncleScorp het volgende:
In den beginne waren er 'n paar mensen ... nu 'n paar miljard ... hoe verklaar je dat dan ?
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:46 schreef UncleScorp het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |