die staat bij mij op 2.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:28 schreef r_one het volgende:
Joppiesaus
Is toch geen saus?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:33 schreef skiczukie het volgende:
Sambal.
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:33 schreef harlingen het volgende:
Met stip op nummer 1 natuurlijk Calvé sambasaus, er bestaat geen betere saus dan die saus. Heerlijk bij vlees en chips
[afbeelding]
dank u!quote:Op donderdag 29 september 2005 13:59 schreef thefunny het volgende:
Alles voor een fles Sambasaus van Calve![]()
Wanneer neem je eens een tray mee? hoef ik ze in de winkel nie meer te halenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:41 schreef zapsel het volgende:
[..]
dank u!
We maken het met liefde!![]()
![]()
*bij calve werkt*
Ik heb net de maandboodschappen gehad , een treetje knoflooksaus een tree chili-sausquote:Op donderdag 29 september 2005 14:44 schreef Noukienouk het volgende:
[..]
Wanneer neem je eens een tray mee? hoef ik ze in de winkel nie meer te halen![]()
![]()
Waarom haal je dan ook pindakaasquote:Op donderdag 29 september 2005 14:46 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik heb net de maandboodschappen gehad , een treetje knoflooksaus een tree chili-saus
een tree sambasaus
en een tree pindakaas creamie 16 potten pindakaas en ik eet t niet eens![]()
omdat ik het gratis krijg hequote:Op donderdag 29 september 2005 14:48 schreef Noukienouk het volgende:
[..]
Waarom haal je dan ook pindakaas...
![]()
Mits shoarmaquote:Op donderdag 29 september 2005 14:49 schreef Falco het volgende:
Knoflooksaus kan ik heel erg waarderen.
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:50 schreef Noukienouk het volgende:
knoflooksaus is ook erg lekker ..![]()
Alleen daarin moet ik een bepaald merk hebben.
Zo vind ik dus dat de knoflook van de Calve weer niet te vreten is
Doe eens lief tegen mijquote:Op donderdag 29 september 2005 14:54 schreef Noukienouk het volgende:
[..]
dus?!!![]()
koop je een taart kan je het vieren![]()
de bbq king en queen?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:12 schreef Molluck het volgende:
Bij de barbeque Whiskey-Cocktail saus...maar dan ook alleen bij de barbeque...
Voor de rest eet ik Curry, maar ik mis die speciale Calvé saus die ze in zomer 2004 hadden
Dat moet je sowieso ver maken, en dan niet met knoflook uit een potje. Da's niet te eten, net zoals uit een flesje.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:50 schreef Noukienouk het volgende:
knoflooksaus is ook erg lekker ..![]()
Alleen daarin moet ik een bepaald merk hebben.
Zo vind ik dus dat de knoflook van de Calve weer niet te vreten is
Nee die zijn toch van deze zomer?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:32 schreef zapsel het volgende:
[..]
de bbq king en queen?
je kan ze in duitsland nog kopen , zelfde flesje alleen van knorr
owja diequote:Op donderdag 29 september 2005 15:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee die zijn toch van deze zomer?
Maar ik herinner me opeens weer hoe ze heten: Barbeque Beauty & Barbeque Beast, Beauty voor bij de worst en Beast voor op de biefstuk![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:42 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Ik heb onlangs de smulsaus van Calvé ontdekt en daar ben ik nu aan verslaafd![]()
[afbeelding]
Dat lijkt me dus echt niet te smullen.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:09 schreef TheTh1ng het volgende:
http://www.delekkerstesausvannederland.nl/
Frambonaise![]()
dat hebben ze wel degelijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:49 schreef tralalala het volgende:
Curry...ik snap echt niet dat ze zoiets niet bij de mac hebben![]()
waar smaakt dat naar danquote:Op donderdag 29 september 2005 15:42 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Ik heb onlangs de smulsaus van Calvé ontdekt en daar ben ik nu aan verslaafd![]()
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:10 schreef D.Rose het volgende:
laatste tijd Calve Smulsaus
lijkt op de joppiesaus
volgens mij is het een mix van mayo/curry/kerriesaus, maar ik ben een outsider dus vergeefquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:53 schreef LoggedIn het volgende:
wat is dan in godsnaam joppiesaus?iets dat op yoghurt lijkt ("joppie" lijkt op "yoghurt"
)
Klopt helemaal, en er zitten ook nog uitjes doorheenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij is het een mix van mayo/curry/kerriesaus, maar ik ben een outsider dus vergeef
me als ik er naast zit
Ik heb een pc en printer van HP, maar de saus ken ik nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:59 schreef Saryon het volgende:
trouwens, HP sauce is ook bijzonder lekker, maar wel een uitgesproken smaak, moet je van houden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |