die staat bij mij op 2.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:28 schreef r_one het volgende:
Joppiesaus
Is toch geen saus?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:33 schreef skiczukie het volgende:
Sambal.
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:33 schreef harlingen het volgende:
Met stip op nummer 1 natuurlijk Calvé sambasaus, er bestaat geen betere saus dan die saus. Heerlijk bij vlees en chips
[afbeelding]
dank u!quote:Op donderdag 29 september 2005 13:59 schreef thefunny het volgende:
Alles voor een fles Sambasaus van Calve![]()
Wanneer neem je eens een tray mee? hoef ik ze in de winkel nie meer te halenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:41 schreef zapsel het volgende:
[..]
dank u!
We maken het met liefde!![]()
![]()
*bij calve werkt*
Ik heb net de maandboodschappen gehad , een treetje knoflooksaus een tree chili-sausquote:Op donderdag 29 september 2005 14:44 schreef Noukienouk het volgende:
[..]
Wanneer neem je eens een tray mee? hoef ik ze in de winkel nie meer te halen![]()
![]()
Waarom haal je dan ook pindakaasquote:Op donderdag 29 september 2005 14:46 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik heb net de maandboodschappen gehad , een treetje knoflooksaus een tree chili-saus
een tree sambasaus
en een tree pindakaas creamie 16 potten pindakaas en ik eet t niet eens![]()
omdat ik het gratis krijg hequote:Op donderdag 29 september 2005 14:48 schreef Noukienouk het volgende:
[..]
Waarom haal je dan ook pindakaas...
![]()
Mits shoarmaquote:Op donderdag 29 september 2005 14:49 schreef Falco het volgende:
Knoflooksaus kan ik heel erg waarderen.
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:50 schreef Noukienouk het volgende:
knoflooksaus is ook erg lekker ..![]()
Alleen daarin moet ik een bepaald merk hebben.
Zo vind ik dus dat de knoflook van de Calve weer niet te vreten is
Doe eens lief tegen mijquote:Op donderdag 29 september 2005 14:54 schreef Noukienouk het volgende:
[..]
dus?!!![]()
koop je een taart kan je het vieren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |