Ik heb dat niet geschreven, maar ik denk dat ik 't wel kan beantwoorden. Ik gok dat het om woonwagenkamp bewoners gaat...quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:06 schreef The_Viper het volgende:
Wat is een kamper, als ik vragen mag?
1.iemand die uit Kampen komt?
2. iemand die gek is op kamperen?
3. vul in ......
Het feit dat men de tas ter plekke heeft opengemaakt zonder daarbij het station te ontruimen en de EOD in te schakelen geeft aan dat men geen rekening hielt met een serieuze dreiging. Ook uit de brief valt niet op te maken dat het om een serieuze dreiging zou gaan. Waarom dan toch die aanname dat er misschien wel een volgende keer komt waarbij er wel sprake is van een serieuze dreiging? Waarom steekt de spoorwegpolitie deze energie niet in de bestrijding van het echte leed, zoals het opsporen van zakkenrollers?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:38 schreef Keromane het volgende:
Nee. De tas is met een reden achtergelaten en er zat een directe boodschap bij. Als politie/justitie niet weet wie de afzender is dan vormt dit direct een risico. Voor hetzelfde geld gaat de plaatser van de tas een volgende keer verder om z'n boodschap kracht bij te zetten, dus wil men graag weten wie die tas heeft neergezet. De boodschap lijkt overigens op verklaringen van de UNA-bomber, al zijn Yildiz en die man natuurlijk niet te vergelijken.
waarom?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:17 schreef whosvegas het volgende:
Ik heb het topic voor een deel terug gelezen en wat ik niet begrijp: waarom hebben mods niet in gegrepen![]()
Ze hadden het topic op slot moeten gooien en Yildiz een (tijdelijke) ban moeten geven.
Wat heeft Yildiz op dit forum misdaan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:17 schreef whosvegas het volgende:
Ik heb het topic voor een deel terug gelezen en wat ik niet begrijp: waarom hebben mods niet in gegrepen![]()
Ze hadden het topic op slot moeten gooien en Yildiz een (tijdelijke) ban moeten geven.
Het plannen van een strafbare actiequote:Op zondag 2 oktober 2005 19:32 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Wat heeft Yildiz op dit forum misdaan?
bier = op en winkels = dichtquote:Op zondag 2 oktober 2005 06:41 schreef yvonne het volgende:
En btw, wat is een pschychologisch dieptepunt
Is er al een veroordeling uitgesprokenquote:en een studentikoze actie wordt bestraft met een zware boetedoening..
Vergelijk het dan maar met iemand die ten onrechte aangifte doet van pedofilie.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef Drugshond het volgende:
Een pedofiel (gisteren bij Nova) mag 20 jr vrij rondlopen, en een studentikoze actie wordt bestraft met een zware boetedoening..
Het feit dat deze zaak nog immers loopt doet (bijna) het ergste vrezen... denk je zelf niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef whosvegas het volgende:
Is er al een veroordeling uitgesproken
Kun je een aantal concrete voorbeelden noemen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Vergelijk het dan maar met iemand die ten onrechte aangifte doet van pedofilie.
Nee, het gaat me om het beginsel; de wet naar je hand zetten ten laste van de gemeenschap.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kun je een aantal concrete voorbeelden noemen.
Dan moet je bij Verdonk zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, het gaat me om het beginsel; de wet naar je hand zetten ten laste van de gemeenschap.
Ben ik ook wle benieuwd naar eigenlijk, Yildiz hoe staat het er voor?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is nu de situatie ?
straf ?
de situatie is als volgt:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is nu de situatie ?
straf ?
we gaan je nog steeds redden als je straf krijgt dan komt de sig terug !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:39 schreef Yildiz het volgende:
[..]
de situatie is als volgt:
jij hebt je sig aangepast
oh, en geen deel 3 openen svp
Ik denk dat de Fok!kers dat met hun burgervrijheden zelf wel ff uitmaken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:39 schreef Yildiz het volgende:
oh, en geen deel 3 openen svp
Ik zal er dan niet reagerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |