Vertel jij dat anders binnen twee weken aan mijn leerlingen als ze hun rapport voorgeschoteld krijgen?quote:
Video-conferencing (of zoiets)quote:Op donderdag 29 september 2005 12:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vertel jij dat anders binnen twee weken aan mijn leerlingen als ze hun rapport voorgeschoteld krijgen?
Ik kan alleen maar zachtjes knuffelen.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:05 schreef Godlike02 het volgende:
Ik moet even komen knuffelen van buzzer!
Wie komt er met me knuffelen?![]()
En waag het niet om mijn stadsgenoot niet serieus te nemen![]()
* indahnesia.com steekt voorzichtig handje uitquote:Op donderdag 29 september 2005 12:05 schreef Godlike02 het volgende:
Welcome to the single side of thingsquote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan niet eens alles meer bijlezen, al zou ik het willen![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:05 schreef Godlike02 het volgende:
hey Troelquote:Op donderdag 29 september 2005 12:06 schreef Troel het volgende:allemaal.
Oew, rapporten zijn altijd leuk!
troel met jou knuffel ik altijdquote:Op donderdag 29 september 2005 12:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zachtjes knuffelen.
* Godlike02 pakt je hand en trekt me naar me toe voor een knuffel!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com steekt voorzichtig handje uit
Die heb ik nog niet gezien, en ik hoop dat die niet door de TPG is rondgebrachtquote:Op donderdag 29 september 2005 12:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
de intertoysgids is al 2 weken geleden in mn brievenbus gevallen![]()
okee danquote:Op donderdag 29 september 2005 12:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
* Godlike02 pakt je hand en trekt me naar me toe voor een knuffel!
Laten we elkaar nou geen Homo noemen![]()
* Pheno ook nog niet, maar wij hebben dan ook een nee stickerquote:Op donderdag 29 september 2005 12:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, en ik hoop dat die niet door de TPG is rondgebracht.
buzzer, ik ben er tussenuit geweest (echt waar? ja echt waarquote:
Lijkt me heel goed, ik verzamel alle gebuisden van mij wel in een heel grote zaal op schoolquote:
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno ook nog niet, maar wij hebben dan ook een nee sticker
Klinkt gezellig !quote:Op donderdag 29 september 2005 12:05 schreef Godlike02 het volgende:
Wij hebben geen intertoys, dus dan krijg je ook niets.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno ook nog niet, maar wij hebben dan ook een nee sticker
Aan mijn nieuwe huis komt het ookquote:Op donderdag 29 september 2005 12:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen.
Eigen schuld, dikke bult moet jij niet mee zittenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lijkt me heel goed, ik verzamel alle gebuisden van mij wel in een heel grote zaal op school![]()
Het zal echt een slagveld worden, ik zie het nu al aankomen
soit, de meeste hebben het aan zichzelf te danken: regels niet naleven, huistaken niet of te laat indienen, te laat komen in de les, niet studerne voor toetsen
Maar toch... ik ben niet graag diegene die iedereen een tekort geeft
euj Mutzquote:
Is er weer wat veranderd?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Jij bent bezorgd over de sfeer hier in GCSC, maar dit helpt ook niet erg toch?
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Jaaaaaaa hoor, ik zit weer door het slotje
Je hebt voortaan een collega: Mukie, die is daar ook goed inquote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Reclame met adres is geloof ik niet van belang voor de postbodequote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef leonieke het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of er daar echt rekening mee wordt gehouden met die nee-sticker...
Van sommige mensen weet ik dat ze zo'n sticker hebben en toch zie ik de postbode er nog reclame in droppen.
Soit, ik vind het persoonlijk leuk om af en toe eens in zo'n foldertjes te bladeren. Ideetjes opdoen enzo![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb zelf ook geen sticker, maar de reclame die via de TPG komt gooi ik gewoon weer in de bakken (en dan nog komt er belachelijk veel binnen).quote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij hebben geen intertoys, dus dan krijg je ook niets.
overigens kregen we bij aanmelding bij de gemeente een ja nee en een nee nee sticker
en Renesite kan het ook.. dusseeh..quote:Op donderdag 29 september 2005 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt voortaan een collega: Mukie, die is daar ook goed in
Mijn pinguin, wat doe jequote:Op donderdag 29 september 2005 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moet trouwens nieuwe avatars bij users gaan koppelen...
Is het weer zover??quote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef Duderinnetje het volgende:
van die weet ik dat het Pheno is.. maar al die nieuwe toestroom.. daar ken ik nog geen namen bijquote:
Oe hier ben ik dus niet alleenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee dat vind ik ook weer flauw. Het was er maar eentje (deze keerquote:
Tuurlijk mag je een voorstel doen... Jij bent DUDEquote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef Duderinnetje het volgende:
In de herhaling:
Leonieke, mag ik een goedbedoeld voorstel doen? Kijk, als je iets negatief benadert, wordt het er vaak niet beter op. Is het een idee om gewoon even af te wachten en dan ten minste het voordeel van de twijfel te geven aan de nieuwkomers?
Jij bent bezorgd over de sfeer hier in GCSC, maar dit helpt ook niet erg toch?
Misschien lukt het je niet de boel positief te zien, maar laat het dan even gaan en kom straks weer even kijken als je uit je boze bui bent.
Snap je wat ik bedoel?
Hé Mukiequote:
Ik denk dat ik het het makkelijkst heb, ik kan ze al koppelenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
van die weet ik dat het Pheno is.. maar al die nieuwe toestroom.. daar ken ik nog geen namen bij![]()
Dan moeten die mensen klagen. Als ze op kantoor niet weten dat de postbode de reclame gewoon bezorgd ondanks een 'nee'-sticker, en kunnen ze hem/haar dus ook niet op zijn lazer geven... Reclame bezorgen bij een 'nee'-sticker is echt heel erg foutquote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef leonieke het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of er daar echt rekening mee wordt gehouden met die nee-sticker...
Van sommige mensen weet ik dat ze zo'n sticker hebben en toch zie ik de postbode er nog reclame in droppen.
Soit, ik vind het persoonlijk leuk om af en toe eens in zo'n foldertjes te bladeren. Ideetjes opdoen enzo![]()
ik wist dat die ging komenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt voortaan een collega: Mukie, die is daar ook goed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |