Vertel jij dat anders binnen twee weken aan mijn leerlingen als ze hun rapport voorgeschoteld krijgen?quote:
Video-conferencing (of zoiets)quote:Op donderdag 29 september 2005 12:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vertel jij dat anders binnen twee weken aan mijn leerlingen als ze hun rapport voorgeschoteld krijgen?
Ik kan alleen maar zachtjes knuffelen.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:05 schreef Godlike02 het volgende:
Ik moet even komen knuffelen van buzzer!
Wie komt er met me knuffelen?![]()
En waag het niet om mijn stadsgenoot niet serieus te nemen![]()
* indahnesia.com steekt voorzichtig handje uitquote:Op donderdag 29 september 2005 12:05 schreef Godlike02 het volgende:
Welcome to the single side of thingsquote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan niet eens alles meer bijlezen, al zou ik het willen![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:05 schreef Godlike02 het volgende:
hey Troelquote:Op donderdag 29 september 2005 12:06 schreef Troel het volgende:allemaal.
Oew, rapporten zijn altijd leuk!
troel met jou knuffel ik altijdquote:Op donderdag 29 september 2005 12:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zachtjes knuffelen.
* Godlike02 pakt je hand en trekt me naar me toe voor een knuffel!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com steekt voorzichtig handje uit
Die heb ik nog niet gezien, en ik hoop dat die niet door de TPG is rondgebrachtquote:Op donderdag 29 september 2005 12:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
de intertoysgids is al 2 weken geleden in mn brievenbus gevallen![]()
okee danquote:Op donderdag 29 september 2005 12:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
* Godlike02 pakt je hand en trekt me naar me toe voor een knuffel!
Laten we elkaar nou geen Homo noemen![]()
* Pheno ook nog niet, maar wij hebben dan ook een nee stickerquote:Op donderdag 29 september 2005 12:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, en ik hoop dat die niet door de TPG is rondgebracht.
buzzer, ik ben er tussenuit geweest (echt waar? ja echt waarquote:
Lijkt me heel goed, ik verzamel alle gebuisden van mij wel in een heel grote zaal op schoolquote:
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno ook nog niet, maar wij hebben dan ook een nee sticker
Klinkt gezellig !quote:Op donderdag 29 september 2005 12:05 schreef Godlike02 het volgende:
Wij hebben geen intertoys, dus dan krijg je ook niets.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno ook nog niet, maar wij hebben dan ook een nee sticker
Aan mijn nieuwe huis komt het ookquote:Op donderdag 29 september 2005 12:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |