Neequote:Op donderdag 29 september 2005 12:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar zie.. hier ga jij ervan uit dat ik hier nooit volg.. en daar ga jij dan weer de mist in![]()
Ik moet niet ergens posten om te weten wat er leeft in een bepaald topic
Dat mag....quote:Op donderdag 29 september 2005 12:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat dit erg sick overkomt op me?
En dat is dan lerares: verandering van een groep is een probleemquote:Op donderdag 29 september 2005 12:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat dit erg sick overkomt op me?
Hear hear!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
Wel om mensen te leren kennen.
Als jij elke keer kijkt als het weer is rellen is dan krijg je verkeerd beeld.
Want er zijn wel degelijk hele goeie discussies geweest.
Dat gaat leuk wordenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik daar nu eventjes lees...
dan wordt daar nu al heel duidelijk aangegeven dat ze liever hebben dat wij oprotten ipv bij hun komen
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
Wel om mensen te leren kennen.
Als jij elke keer kijkt als het weer is rellen is dan krijg je verkeerd beeld.
Want er zijn wel degelijk hele goeie discussies geweest.
Amen voor deze postquote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Jaaaaaaa hoor, ik zit weer door het slotje
In de herhaling:
Leonieke, mag ik een goedbedoeld voorstel doen? Kijk, als je iets negatief benadert, wordt het er vaak niet beter op. Is het een idee om gewoon even af te wachten en dan ten minste het voordeel van de twijfel te geven aan de nieuwkomers?
Jij bent bezorgd over de sfeer hier in GCSC, maar dit helpt ook niet erg toch?
Misschien lukt het je niet de boel positief te zien, maar laat het dan even gaan en kom straks weer even kijken als je uit je boze bui bent.
Snap je wat ik bedoel?
Leonieke is een zeikwijf. Net slechts een paar pagina's van het vorige gcsc-topic gelezen. En dat was meer dan genoeg.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Amen voor deze post![]()
Niet omdat het tegen leonie is maar omdat er voor iedereen een waarheid in zit!![]()
![]()
De meesten gaan naar R&P SC en GC SC, me dunkt.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:17 schreef broer het volgende:
Is er alleen in GCSC paniek, trouwens? Want het is leuk dat buzzer zegt dat de [Singles] daar terecht kunnen, maar dat hóeft natuurlijk niet. Ik verwacht eigenlijk dat de [Singles] over het hele forum zullen uitzwermen en hun heil zoeken in de SC van een subforum dat hen interesseert. Beetje storm in een glas water, lijkt me.
Bupaquote:Op donderdag 29 september 2005 12:21 schreef Bupatih het volgende:
Mukieje bent altijd welkom in ShowChat hoor
En jij gaat overal naar toe,quote:Op donderdag 29 september 2005 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
De meesten gaan naar R&P SC en GC SC, me dunkt.
Net zoals ik een paar topics van hier helemaal heb nagelezen en heb vastgesteld wat de sfeer is.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Leonieke is een zeikwijf. Net slechts een paar pagina's van het vorige gcsc-topic gelezen. En dat was meer dan genoeg.![]()
Hoezo niet je ding?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bupa
Das lief, maar denk niet dat het zo mijn ding is als ik het zo lees
Dan blijf ik liever in USSC en PTASC
I'm like the windquote:
Ah, dan kan ik daar ook wel eens kijkenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo niet je ding?
Sven is er ook....en we hebben het eigenlijk nooit over showbizz-dingen.
Nog nieuwe openen zo?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
I'm like the wind![]()
Ik pas me overal aan![]()
*profiel bekijkt*quote:Op donderdag 29 september 2005 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik daar ook wel eens kijken
Ik lees het de komende tijd wel ff mee, maar intensief postenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo niet je ding?
Sven is er ook....en we hebben het eigenlijk nooit over showbizz-dingen.
Okéquote:Op donderdag 29 september 2005 12:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik lees het de komende tijd wel ff mee, maar intensief posten
Voor de rest ga ik er lekke rniet op in, aangezien ik liever direct blijf wat dit betreft
In eerste instantie, misschien. Omdat 'iedereen' daar naartoe gaat. Maar uit die kleine stukjes die ik daar heb gelezen, weet ik persoonlijk al dat ik me er (waarschijnlijk) niet thuis zou voelen omdat de onderwerpen me niet interesseren. Dan ga ik op zoek. Ikzelf zou bijvoorbeeld in MUZ of TTK (bestaat die?) eindigen. Ik gok dat er meer mensen zo rond gaan kijken.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:21 schreef Pheno het volgende:
De meesten gaan naar R&P SC en GC SC, me dunkt.
Lees mn topic even in TTKquote:Op donderdag 29 september 2005 12:30 schreef broer het volgende:
[..]
In eerste instantie, misschien. Omdat 'iedereen' daar naartoe gaat. Maar uit die kleine stukjes die ik daar heb gelezen, weet ik persoonlijk al dat ik me er (waarschijnlijk) niet thuis zou voelen omdat de onderwerpen me niet interesseren. Dan ga ik op zoek. Ikzelf zou bijvoorbeeld in MUZ of TTK (bestaat die?) eindigen. Ik gok dat er meer mensen zo rond gaan kijken.
dat is ook precies wat ik in mijn post aangafquote:Op donderdag 29 september 2005 12:17 schreef broer het volgende:
Is er alleen in GCSC paniek, trouwens? Want het is leuk dat buzzer zegt dat de [Singles] daar terecht kunnen, maar dat hóeft natuurlijk niet. Ik verwacht eigenlijk dat de [Singles] over het hele forum zullen uitzwermen en hun heil zoeken in de SC van een subforum dat hen interesseert. Beetje storm in een glas water, lijkt me.
kappuh!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog nieuwe openen zo?
Of gaan we gelijk lekker stoppen?
Mij boeit het niet, hier ging het toch al minder.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog nieuwe openen zo?
Of gaan we gelijk lekker stoppen?
Turkse bendequote:Op donderdag 29 september 2005 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij boeit het niet, hier ging het toch al minder.
Ik ben lunchen(je weet al wat)
Ja. Maar ik wilde het ook graag even zeggen.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:31 schreef buzzer het volgende:
dat is ook precies wat ik in mijn post aangaf
zie ook mijn post daar even...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:31 schreef petitlapin het volgende:
wat een regelrecht takkewijf is die leonieke zeg, alsof ze aandelen heeft in dat topic of zo, of gedelegeerd bestuurder. In plaats van ons gewoon te laten posten
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:33 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. En ik wil nog steeds reageren, maar kom er ff niet aan toe.
ik stop ermee hoor, ik wil daar niet al gaan beginnen met een megaruzie, al sta ik (onterecht) bekend als reluser. Ik kwam er binnen en kreeg al in no time een paar verwijten naar mijn hoofd, en ik was - al zeg ik het zelf- heel sympathiek in den beginne.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:34 schreef buzzer het volgende:
zie ook mijn post daar even...
Negeer dat nu gewoon maar even, dat lijkt me het beste... ik snap dat het niet leuk is, mddar kijk maar even de andere kant op tot het bijgedraaid is... en nee, ze heeft geen aandelen, en nee, ze is zeker geen gedelegeerd bestuurster
okequote:Op donderdag 29 september 2005 12:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Maar ik wilde het ook graag even zeggen.
ze is nu ook door verschillende mensen aangesproken op haar gedrag, en ik hhop nu ook dat het over is... negeren is in ieder geval voorlopig de beste optiequote:Op donderdag 29 september 2005 12:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik stop ermee hoor, ik wil daar niet al gaan beginnen met een megaruzie, al sta ik (onterecht) bekend als reluser. Ik kwam er binnen en kreeg al in no time een paar verwijten naar mijn hoofd, en ik was - al zeg ik het zelf- heel sympathiek in den beginne.
Ik weet niet of ik er nog ga doorposten, maar Leonieke ga ik gewoon straal negeren
Mail me dan evenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:44 schreef Tranceptor het volgende:
Als je netjes alles opeet, hou je ook geen kliekjes over.
Het topic gaat sluiten, ok vandaag nog? Van mij mogen ze.
* Tranceptor pakt alvast de stoffer en blik
Er ontstaat binnen een half jaar onder een andere noemer een gelijk topic.
oe ook meldtquote:
Dan kan PUB-singles er ook in, meer geschikt voor sommigen van ons.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:51 schreef Godlike02 het volgende:
Hebben we wel is een Singles Subforum gehad![]()
Zou wel is tijd worden.
Breuls@fok.nl toch?![]()
ik doe niet aan ircquote:Op donderdag 29 september 2005 12:55 schreef buzzer het volgende:
Een IRC kanaal openen kan ook nog (als het er al niet is)
en Tranceptor: jouw visie over kliekjes is wel de spijker op z'n kop !!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |