Ze zijn al bangquote:Op donderdag 29 september 2005 11:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hier was tenminste nog een beetje verloop, als je naar GCSC kijkt dan kom je daar niet eens tussen... Leuk zeg
ik wilde t al niet zeggen, maar dat gevoel had/heb ik dus ookquote:Op donderdag 29 september 2005 11:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hier was tenminste nog een beetje verloop, als je naar GCSC kijkt dan kom je daar niet eens tussen... Leuk zeg
ik durf er bijna geld op in te zettenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:29 schreef Frezer het volgende:
Maar stel dat we nu met z'n alleen naar één ander topic gaan, en met ongeveer de zelfde frequentie doorposten, wordt het dan niet belachelijk druk in zo'n topic?![]()
Jaquote:Op donderdag 29 september 2005 11:29 schreef Frezer het volgende:
Maar stel dat we nu met z'n alleen naar één ander topic gaan, en met ongeveer de zelfde frequentie doorposten, wordt het dan niet belachelijk druk in zo'n topic?![]()
ik snap wel wat je bedoelt (en wat kliek(je) eigenlijk een kutwoord) .quote:Op donderdag 29 september 2005 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ervaring met enkele![]()
Zit jij trouwens niet bij net zo min als DH en nog wat andere.
En zoals Muus al zei kleikjes zijn slecht!
Dit was wel het topic met het meeste nieuwe bloed.
Je leest nu GC SC en je ziet de weerstand al![]()
Alleen maar vermakelijker![]()
Ik heb daar ook enkele keer erg gezellig gehad
Enkele users moest je andere keer alleen erg duidelijk maken dat ze niet zo op hun kliekje gericht moeten zijn![]()
Maar dat ligt niet aan de reeks maar aan de betreffende users
volgens mij kan je het dan helemaal niet meer volgen......quote:Op donderdag 29 september 2005 11:29 schreef Frezer het volgende:
Die Leonieke in elk geval wel,quote:
Zitten al aantal in GC SC hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 11:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik durf er bijna geld op in te zetten
dat bijna iedereen naar het R&P SC gaat, aangezien we daar wel opgenomen worden...
Dat zou kwa tempo van dat topic nog niet zo'n ramp zijn. Maar als je met z'n allen naar een vlot lopend topic gaat wordt dat erg leuk geloof ik,quote:Op donderdag 29 september 2005 11:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik durf er bijna geld op in te zetten
dat bijna iedereen naar het R&P SC gaat, aangezien we daar wel opgenomen worden...
dat lijkt zo, maar als je het verloop van afgelopen jaar kijkt, zijn er toch ook daar heel wat nieuwe bijgekomen en anderen weer verdwenen. Misschien niet in zo'n rap tempo als hier, maar verloop is er wel degelijk, en er zijn recentelijk ook een aantal nieuwe bijgekomen die gewoon leuk meeposten. Ik denk dat het gevoel aan beide kanten wel heerst, maar ik denk geheel ten onrechte..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wilde t al niet zeggen, maar dat gevoel had/heb ik dus ook
onbekend maakt onbemind (en de een heeft dat wat sterker dan een ander) maar ze is echt wel oke hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 11:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die Leonieke in elk geval wel,.
Met alle respectquote:Op donderdag 29 september 2005 11:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik snap wel wat je bedoelt (en wat kliek(je) eigenlijk een kutwoord) .
de bedoeling was toch al om veel actiever te gaan modden in de slowchat, en dat gaan we dusa ook doen, op postopkrikken, bashen, flamen etc.. De bedoeling is dat GCSC leuk moet zjin voor een ieder die er actief meepost (en nu kun je het nooit iedereen naar de zin maken, maar er naar streven is geen zonde )
En alles wat nieuw is, of verandert is in de ogen van velen per definitie eng en gevaarlijk, maar als we dat overboord zetten, en gewoon lekker mee gaan posten komt het allemaal best goed denk ik
En dat soort mensen die een posthistorie hebben als:quote:Op donderdag 29 september 2005 11:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja.. we moeten ook wat realistisch zijn eh. ALS ze hier komen, wordt het één en al bagger. Ik zei vanmorgen wel om te lachen dat ze al hun liedjes posten, maar hoe meer ik die topics lees, hoe meer ik het moet vaststellen. Ofwel liedjes ofwel hun eten.
Dit kan hier ook wel eens gebeuren, maar niet in elk topic... En hier ga ik geen zin in hebben
Worden de Gijsjes dan ook opgeheven?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik snap wel wat je bedoelt (en wat kliek(je) eigenlijk een kutwoord) .
de bedoeling was toch al om veel actiever te gaan modden in de slowchat, en dat gaan we dusa ook doen, op postopkrikken, bashen, flamen etc.. De bedoeling is dat GCSC leuk moet zjin voor een ieder die er actief meepost (en nu kun je het nooit iedereen naar de zin maken, maar er naar streven is geen zonde )
En alles wat nieuw is, of verandert is in de ogen van velen per definitie eng en gevaarlijk, maar als we dat overboord zetten, en gewoon lekker mee gaan posten komt het allemaal best goed denk ik
Wil je het meemaken dat we daar nu spontaan met zn allen komen binnen vallenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat lijkt zo, maar als je het verloop van afgelopen jaar kijkt, zijn er toch ook daar heel wat nieuwe bijgekomen en anderen weer verdwenen. Misschien niet in zo'n rap tempo als hier, maar verloop is er wel degelijk, en er zijn recentelijk ook een aantal nieuwe bijgekomen die gewoon leuk meeposten. Ik denk dat het gevoel aan beide kanten wel heerst, maar ik denk geheel ten onrechte..
als ik daar nu eventjes lees...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat lijkt zo, maar als je het verloop van afgelopen jaar kijkt, zijn er toch ook daar heel wat nieuwe bijgekomen en anderen weer verdwenen. Misschien niet in zo'n rap tempo als hier, maar verloop is er wel degelijk, en er zijn recentelijk ook een aantal nieuwe bijgekomen die gewoon leuk meeposten. Ik denk dat het gevoel aan beide kanten wel heerst, maar ik denk geheel ten onrechte..
JoeyT als relnichtquote:Op donderdag 29 september 2005 11:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wil je het meemaken dat we daar nu spontaan met zn allen komen binnen vallen![]()
Alsof dat ooit anders is geweest!quote:
leonieke is Belg, daar kan ze ook niets aan doenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik daar nu eventjes lees...
dan wordt daar nu al heel duidelijk aangegeven dat ze liever hebben dat wij oprotten ipv bij hun komen
om t maar even cru te zeggen
Als of ik me ooit laat tegen houdenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
leonieke is Belg, daar kan ze ook niets aan doen
Ze is wel aardig hoor
Beetje aparte opmerking van haar, dat dan weer wel
kan wel zijn dat ze belg is,quote:Op donderdag 29 september 2005 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is wel aardig hoor
Ik ben er even geweest.... net....quote:
Dan kunnen ze DIG, SHO, GAM en alle andere SC's er ook wle bijgooien, dat gaat problemen gevenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:48 schreef Misstique het volgende:
Tis wel leuk om nu de stampij in al die topics te volgen![]()
Ben benieuwd wanneer R&P SC wordt dichtgegooid en alles wordt geintegreerd..
Anders gaan we met alle Fok!kers gewoon in 1 topic SC'eenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kunnen ze DIG, SHO, GAM en alle andere SC's er ook wle bijgooien, dat gaat problemen geven
Ga je nu ook nog een beetje de rascist uithangen?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is wel aardig hoor
Als jij dat dan ook doet in plaats van je druk maken over een topicje,quote:
Je hebt gelijk Mukie!quote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef Mukie het volgende:
Denk niet dat het zo'n goede indruk maakt als je daar in GCSC gaat afreageren.
Het is kut dat Singles wordt opgeheven, om het zo maar ff te zeggen.
Maar als je gaat trappen, is dat precies wat er verwacht wordt.
Dan kan er nl gezegd worden: zie je nu wel.
Bah ik maak er nu geen woorden meer aan vuil hiero
sommige mensen zijn nu eenmaal niet lekker spontaan en vriendelijk van aardquote:Op donderdag 29 september 2005 11:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Mukie!![]()
Alleen jammer dat er dan wel GCSC'ers hier komen afreageren...
Ik snap het meisse, ik snap het volkomenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef Ynske het volgende:
we zijn welkom...
laat me niet lachen
t druipt er nu al vanaf dat ze ons liever kwijt dan rijk zijn
Muuk je hebt gelijk, trappen etc is niet nodig, maar daarom vroeg ik ook waarom dat er zo gereageerd werd
dat t niet leuk is, jah klopt
en jah we moeten allemaal een plek vinden die we prettig vinden
maar ben eventjes realistisch,
in gcsc geven ze al aan dat ze liever zonder ons waren gebleven
zo ook in de r&p sc
dat is neit aanvallend bedoeld, iedereen kent elkaar daar, heeft een kliekje, en wil lieveer niet met een andere kliek opgezadelt worden...
maar ach
laat ook maar
Dat is niet afreageren dat is een mening gevenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Mukie!![]()
Alleen jammer dat er dan wel GCSC'ers hier komen afreageren...
Godtquote:Op donderdag 29 september 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is niet afreageren dat is een mening geven
Ieder zn goed recht.
Ik vond het alleen knap dat ze het al niks vond zonder de mensen te kennen
En dan vind ik zo een reactie niet gepast
Wat de boer niet kent, dat vreet ie niet, dat ideequote:Op donderdag 29 september 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ieder zn goed recht.
Daar doelde ik ook opquote:Op donderdag 29 september 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Of we starten een SC op het Godtforum.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:01 schreef Misstique het volgende:
We kunnen ook allemaal verhuizen naar GGT in SEX,
daar zit toch niemand meer![]()
en is ook SC geworden..
O, dan zou ik er wel aardig tussen passen, daar.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:57 schreef Mukie het volgende:
sommige mensen zijn nu eenmaal niet lekker spontaan en vriendelijk van aard
Ik heb geen problemen met de meestequote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, dat vreet ie niet, dat idee
Misschien komt het nog wel en zo niet, nou dan hebben we wat meer tijd over om te onsinglen
ik snap je punt wel, maar het is ook wat ik al eerder postte: ieder topic heeft zijn eigen kliek(je) en dat is veilig en vertrouwd voor de vaste kliekers. Hier in deze reeks is er een enorm verloop en aanwas en dat zijn 'jullie'(niet zo bedoeld als het er staat) zo gewend,, terwijl dat in GCSC over het algemeen veel geleidelijker gaat, maar er is wel degelijk sprake van verloop en aanwas.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef Ynske het volgende:
we zijn welkom...
laat me niet lachen
t druipt er nu al vanaf dat ze ons liever kwijt dan rijk zijn
Muuk je hebt gelijk, trappen etc is niet nodig, maar daarom vroeg ik ook waarom dat er zo gereageerd werd
dat t niet leuk is, jah klopt
en jah we moeten allemaal een plek vinden die we prettig vinden
maar ben eventjes realistisch,
in gcsc geven ze al aan dat ze liever zonder ons waren gebleven
zo ook in de r&p sc
dat is neit aanvallend bedoeld, iedereen kent elkaar daar, heeft een kliekje, en wil lieveer niet met een andere kliek opgezadelt worden...
maar ach
laat ook maar
Postopkrikkenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:06 schreef buzzer het volgende:
Godverdorie, als ik nog eens wat weet, ik typ me de tandjes
Maar zie.. hier ga jij ervan uit dat ik hier nooit volg.. en daar ga jij dan weer de mist inquote:Op donderdag 29 september 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ieder zn goed recht.
mag ik zeggen dat dit erg sick overkomt op me?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar zie.. hier ga jij ervan uit dat ik hier nooit volg.. en daar ga jij dan weer de mist in![]()
Ik moet niet ergens posten om te weten wat er leeft in een bepaald topic
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:07 schreef foksuk1981 het volgende:
buzzer is ingezet als blauwhelm ?????
Neequote:Op donderdag 29 september 2005 12:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar zie.. hier ga jij ervan uit dat ik hier nooit volg.. en daar ga jij dan weer de mist in![]()
Ik moet niet ergens posten om te weten wat er leeft in een bepaald topic
Dat mag....quote:Op donderdag 29 september 2005 12:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat dit erg sick overkomt op me?
En dat is dan lerares: verandering van een groep is een probleemquote:Op donderdag 29 september 2005 12:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat dit erg sick overkomt op me?
Hear hear!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
Wel om mensen te leren kennen.
Als jij elke keer kijkt als het weer is rellen is dan krijg je verkeerd beeld.
Want er zijn wel degelijk hele goeie discussies geweest.
Dat gaat leuk wordenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik daar nu eventjes lees...
dan wordt daar nu al heel duidelijk aangegeven dat ze liever hebben dat wij oprotten ipv bij hun komen
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
Wel om mensen te leren kennen.
Als jij elke keer kijkt als het weer is rellen is dan krijg je verkeerd beeld.
Want er zijn wel degelijk hele goeie discussies geweest.
Amen voor deze postquote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Jaaaaaaa hoor, ik zit weer door het slotje
In de herhaling:
Leonieke, mag ik een goedbedoeld voorstel doen? Kijk, als je iets negatief benadert, wordt het er vaak niet beter op. Is het een idee om gewoon even af te wachten en dan ten minste het voordeel van de twijfel te geven aan de nieuwkomers?
Jij bent bezorgd over de sfeer hier in GCSC, maar dit helpt ook niet erg toch?
Misschien lukt het je niet de boel positief te zien, maar laat het dan even gaan en kom straks weer even kijken als je uit je boze bui bent.
Snap je wat ik bedoel?
Leonieke is een zeikwijf. Net slechts een paar pagina's van het vorige gcsc-topic gelezen. En dat was meer dan genoeg.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Amen voor deze post![]()
Niet omdat het tegen leonie is maar omdat er voor iedereen een waarheid in zit!![]()
![]()
De meesten gaan naar R&P SC en GC SC, me dunkt.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:17 schreef broer het volgende:
Is er alleen in GCSC paniek, trouwens? Want het is leuk dat buzzer zegt dat de [Singles] daar terecht kunnen, maar dat hóeft natuurlijk niet. Ik verwacht eigenlijk dat de [Singles] over het hele forum zullen uitzwermen en hun heil zoeken in de SC van een subforum dat hen interesseert. Beetje storm in een glas water, lijkt me.
Bupaquote:Op donderdag 29 september 2005 12:21 schreef Bupatih het volgende:
Mukieje bent altijd welkom in ShowChat hoor
En jij gaat overal naar toe,quote:Op donderdag 29 september 2005 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
De meesten gaan naar R&P SC en GC SC, me dunkt.
Net zoals ik een paar topics van hier helemaal heb nagelezen en heb vastgesteld wat de sfeer is.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Leonieke is een zeikwijf. Net slechts een paar pagina's van het vorige gcsc-topic gelezen. En dat was meer dan genoeg.![]()
Hoezo niet je ding?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bupa
Das lief, maar denk niet dat het zo mijn ding is als ik het zo lees
Dan blijf ik liever in USSC en PTASC
I'm like the windquote:
Ah, dan kan ik daar ook wel eens kijkenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo niet je ding?
Sven is er ook....en we hebben het eigenlijk nooit over showbizz-dingen.
Nog nieuwe openen zo?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
I'm like the wind![]()
Ik pas me overal aan![]()
*profiel bekijkt*quote:Op donderdag 29 september 2005 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik daar ook wel eens kijken
Ik lees het de komende tijd wel ff mee, maar intensief postenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo niet je ding?
Sven is er ook....en we hebben het eigenlijk nooit over showbizz-dingen.
Okéquote:Op donderdag 29 september 2005 12:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik lees het de komende tijd wel ff mee, maar intensief posten
Voor de rest ga ik er lekke rniet op in, aangezien ik liever direct blijf wat dit betreft
In eerste instantie, misschien. Omdat 'iedereen' daar naartoe gaat. Maar uit die kleine stukjes die ik daar heb gelezen, weet ik persoonlijk al dat ik me er (waarschijnlijk) niet thuis zou voelen omdat de onderwerpen me niet interesseren. Dan ga ik op zoek. Ikzelf zou bijvoorbeeld in MUZ of TTK (bestaat die?) eindigen. Ik gok dat er meer mensen zo rond gaan kijken.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:21 schreef Pheno het volgende:
De meesten gaan naar R&P SC en GC SC, me dunkt.
Lees mn topic even in TTKquote:Op donderdag 29 september 2005 12:30 schreef broer het volgende:
[..]
In eerste instantie, misschien. Omdat 'iedereen' daar naartoe gaat. Maar uit die kleine stukjes die ik daar heb gelezen, weet ik persoonlijk al dat ik me er (waarschijnlijk) niet thuis zou voelen omdat de onderwerpen me niet interesseren. Dan ga ik op zoek. Ikzelf zou bijvoorbeeld in MUZ of TTK (bestaat die?) eindigen. Ik gok dat er meer mensen zo rond gaan kijken.
dat is ook precies wat ik in mijn post aangafquote:Op donderdag 29 september 2005 12:17 schreef broer het volgende:
Is er alleen in GCSC paniek, trouwens? Want het is leuk dat buzzer zegt dat de [Singles] daar terecht kunnen, maar dat hóeft natuurlijk niet. Ik verwacht eigenlijk dat de [Singles] over het hele forum zullen uitzwermen en hun heil zoeken in de SC van een subforum dat hen interesseert. Beetje storm in een glas water, lijkt me.
kappuh!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog nieuwe openen zo?
Of gaan we gelijk lekker stoppen?
Mij boeit het niet, hier ging het toch al minder.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog nieuwe openen zo?
Of gaan we gelijk lekker stoppen?
Turkse bendequote:Op donderdag 29 september 2005 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij boeit het niet, hier ging het toch al minder.
Ik ben lunchen(je weet al wat)
Ja. Maar ik wilde het ook graag even zeggen.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:31 schreef buzzer het volgende:
dat is ook precies wat ik in mijn post aangaf
zie ook mijn post daar even...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:31 schreef petitlapin het volgende:
wat een regelrecht takkewijf is die leonieke zeg, alsof ze aandelen heeft in dat topic of zo, of gedelegeerd bestuurder. In plaats van ons gewoon te laten posten
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:33 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. En ik wil nog steeds reageren, maar kom er ff niet aan toe.
ik stop ermee hoor, ik wil daar niet al gaan beginnen met een megaruzie, al sta ik (onterecht) bekend als reluser. Ik kwam er binnen en kreeg al in no time een paar verwijten naar mijn hoofd, en ik was - al zeg ik het zelf- heel sympathiek in den beginne.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:34 schreef buzzer het volgende:
zie ook mijn post daar even...
Negeer dat nu gewoon maar even, dat lijkt me het beste... ik snap dat het niet leuk is, mddar kijk maar even de andere kant op tot het bijgedraaid is... en nee, ze heeft geen aandelen, en nee, ze is zeker geen gedelegeerd bestuurster
okequote:Op donderdag 29 september 2005 12:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Maar ik wilde het ook graag even zeggen.
ze is nu ook door verschillende mensen aangesproken op haar gedrag, en ik hhop nu ook dat het over is... negeren is in ieder geval voorlopig de beste optiequote:Op donderdag 29 september 2005 12:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik stop ermee hoor, ik wil daar niet al gaan beginnen met een megaruzie, al sta ik (onterecht) bekend als reluser. Ik kwam er binnen en kreeg al in no time een paar verwijten naar mijn hoofd, en ik was - al zeg ik het zelf- heel sympathiek in den beginne.
Ik weet niet of ik er nog ga doorposten, maar Leonieke ga ik gewoon straal negeren
Mail me dan evenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:44 schreef Tranceptor het volgende:
Als je netjes alles opeet, hou je ook geen kliekjes over.
Het topic gaat sluiten, ok vandaag nog? Van mij mogen ze.
* Tranceptor pakt alvast de stoffer en blik
Er ontstaat binnen een half jaar onder een andere noemer een gelijk topic.
oe ook meldtquote:
Dan kan PUB-singles er ook in, meer geschikt voor sommigen van ons.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:51 schreef Godlike02 het volgende:
Hebben we wel is een Singles Subforum gehad![]()
Zou wel is tijd worden.
Breuls@fok.nl toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |