Ja, van de kinderpostzegels bijvoorbeeldquote:Op donderdag 29 september 2005 07:44 schreef daniman het volgende:
tja...ik ben zowiezo al niet zo kaartverstuurderig. Maar misschien toch maar weer eens echte kaarten versturen dan...
Psies... en ik wil die van 2005 zienquote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef Troel het volgende:
LET OP: nu alleen nog 2004!
Nee nog (net) niet voor z'n ogen. Maar toen met 4 maanden is er ook een flink stuk af gegaan, dan had het nu zeker in z'n ogen gehangen. Als dat gebeurt zal ik dat gedeelte wel een beetje bijknippen denk ik. Zie wel hoe dat gaat.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef Githa het volgende:
Dat groeit idd ook lekker door maar het hangt nog niet voor zijn ogen ofzo ? ....dat was bij Jordy wel...zo onhandig.
Bij Noah springt het ook nog wat omhoog, net als bij david maar bij Jordy valt het gewoon futloos en kaarsrecht naar beneden, zo stijl dat het is.
Het probleem met knippen was dat die schaar zo machtig interessant is![]()
maaruh zo wordt het wel erg off-topic hesorry
hier komen ze elke week ook 2 a 3 keer aan de deurquote:Op donderdag 29 september 2005 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Psies... en ik wil die van 2005 zien
Ik krijg hier verdorie minstens 100 keer per jaar ongewild een collecte of goede doelverkoper aan de deur, en nu WIL ik er een aan de deur, komen ze niet
Oew, jullie zitten hier in de buurt, stuur Djen eens even naar Ijsselsteinquote:Op donderdag 29 september 2005 11:46 schreef Anitra het volgende:
kinderpostzegels is idd groep 7 en 8. Djen doet het voor het eerst dit jaar en ze is helemaal trots want ze heeft haar eerste envelop vol
Dat baby-achtige is zeker leukquote:Op donderdag 29 september 2005 11:38 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee nog (net) niet voor z'n ogen. Maar toen met 4 maanden is er ook een flink stuk af gegaan, dan had het nu zeker in z'n ogen gehangen. Als dat gebeurt zal ik dat gedeelte wel een beetje bijknippen denk ik. Zie wel hoe dat gaat.
Kon je Jordy niet afleiden ergens mee?
Noah's haar hangt ook gewoon naar voren, plat enzow. Behalve als ik er gel in doe, of als dus de wind door z'n haren gaatMaar ik vind het niet stom staan bij hem ofzow. Is nog lekker een beetje baby-achtig
En soms doe ik er lekker wat gel in, maar dan is het echt al een heel mannetje
Dat baby-achtige is soms ook nog wel even leuk
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:49 schreef Troel het volgende:
Overigens:
De beste tien ziekenhuizen (rtlnieuws)
1. Onze Lieve Vrouwe Gasthuis (Amsterdam)
2. Ziekenhuis Hilversum (Hilversum)
3. Ziekenhuis Nij Smellinghe (Drachten)
4. Slingeland Ziekenhuis (Doetinchem)
5. Rode Kruis Ziekenhuis (Beverwijk)
6. Elkerliek Ziekenhuis (Helmond)
7. Deventer Ziekenhuis (Deventer)
8. Sint Antonius Ziekenhuis (Nieuwegein)
9. Haaglanden Ziekenhuis (Den Haag)
10. Franciscus Ziekenhuis (Roosendaal)
Hier is Morris geborenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:49 schreef Troel het volgende:
Overigens:
De beste tien ziekenhuizen (rtlnieuws)
1. Onze Lieve Vrouwe Gasthuis (Amsterdam)
Mijn vriendin heeft ze ook eens thuis gehad, ja, ik weet niet of het mylene was of een ander merk, maar diegene op wie het gedemonstreerd werd een van haar studiegenoten kreeg na een half uur allerlei rare uitslag en vlekken van het spulquote:Op donderdag 29 september 2005 12:31 schreef moussy het volgende:
Oh ja, Mylene, ben ik ook geweest. Een kennis van ons is verzot op zulke party'sMylene make up en rommel stinkt. Ik had er een vloeibare oogschaduw besteld (jawel!!) en die stonk naar muffe schimmel. Kreeg niet eens een nieuwe
kon dus zo de vuilnisbak in
Ja, open ff een ik ga naaien topicquote:Op donderdag 29 september 2005 12:41 schreef Troel het volgende:naaimachine gearriveerd
Met voetpedaal.
Ow sorry, dit had natuurlijk in een nieuw topic gemoeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Dutsj... Die His- en Hers fiets is ook wel erg hoor..
(hebben jullie ook van die matching trainingspakkies?)
W ~ H ~ T
ja halloooo, wat is het dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:02 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Oriflame..![]()
Ik zit vorig jaar in een groep met 8 meiden, onze mentrix heeft toen ons een ochtendje Oriflame cadeau gedaan!
Daarom wil ik, als ik naar het ziekenhuis moet om te bevallen, niet naar Weert, al is het maar een kwartiertje rijden. Ik ga liever naar Geldrop, half uurtje rijdenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:13 schreef Troel het volgende:
De tien slechtste ziekenhuizen, zelfde bron
1. Sint Jans Gasthuis (Weert)
2. Ruwaard van Putten Ziekenhuis (Spijkenisse)
3. Vlietland Ziekenhuis (Schiedam)
4. IJsselmeer Ziekenhuizen (Lelystad)
5. 't Lange Land Ziekenhuis (Zoetermeer)
6. Talma Sionsberg (Dokkum)
7. Gemini Ziekenhuis (Den Helder)
8. Flevoziekenhuis (Almere)
9. Refaja Ziekenhuis (Stadskanaal)
10. Laurentius Ziekenhuis (Roermond)
aha, ik dacht al dat het een variant van Origami wasquote:
snoopy wist niet war oriflame was dus dacht ze dat het met origami te maken hadquote:Op donderdag 29 september 2005 14:31 schreef jessie het volgende:
Ja dat snap ik maar weet heeft dat met make-up te maken
*PROEST* Ik wist het , natuurlijk zwaar bergafwaards gegaan sinds mijn vertrekquote:Op donderdag 29 september 2005 14:13 schreef Troel het volgende:
De tien slechtste ziekenhuizen, zelfde bron
1. Sint Jans Gasthuis (Weert)
2. Ruwaard van Putten Ziekenhuis (Spijkenisse)
3. Vlietland Ziekenhuis (Schiedam)
4. IJsselmeer Ziekenhuizen (Lelystad)
5. 't Lange Land Ziekenhuis (Zoetermeer)
6. Talma Sionsberg (Dokkum)
7. Gemini Ziekenhuis (Den Helder)
8. Flevoziekenhuis (Almere)
9. Refaja Ziekenhuis (Stadskanaal)
10. Laurentius Ziekenhuis (Roermond)
Ik zag twee dingen die nu tijdens de dwaze dagen afgeprijsd waren naar de normale prijs!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:08 schreef Lois het volgende:
Nee ik vond de boekjes ook niet zo geweldig dit jaar, ik hoorde daar ook al een heleboel collega's over klagen. Het lijkt wel of de echte aanbiedingen er niet meer zo zijn, ik vind sommige dingen in het boekje evengoed nog enorm duur.![]()
Hier was gisteravond bij de Hema een 'vaste klanten' koopavond met 20% korting!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:49 schreef Karin het volgende:
Ik ben toevallig gisteravond nog in de Hema geweest (leuk joh zo'n personeelskoopavond met 20% korting) en het enige wat er hing in zijn maat was een beige broekje, die heb ik maar meegenomen. Voor de rest hing er dus gewoon niets in zijn maat, zeer triest.
Oef ik zou me echt in de Bijenkorf willen begeven tijdens de 3 dwaze dagen.
Labeltjes er aan laten zitten en op de vaste klantendag terugbrengen en weer meenemen. Dat vertelde ze mij laatst bij de hemaquote:Op donderdag 29 september 2005 21:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hier was gisteravond bij de Hema een 'vaste klanten' koopavond met 20% korting!(kreeg maandag een uitnodiging mee, toen had ik dus alles al gekocht wat ik nodig had
)
Ja, dat heerst momenteel. De Bulgaarse haaruitval griep. Erg besmettelijk. Ramen en deuren sluiten en niet nog meer mensen besmetten gaarne.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:54 schreef babyfeet het volgende:
een domme vraag misschien maar heerst er op dit moment haaruitval?
en zo ja hoeveel ?
eerst haalde ik mijn hand door mijn haar en toen had ik al een hoop vast en toen ging ik het borstelen had hem leeg gemaakt om te weten hoeveel het was en schrok best wel heel erg veel dus...
en het is nu nagel bijten tot dat de huisarts terug belt er is inderdaad iets te zien en nu hoop ik niet dat het hetzelfde is als vorige keer ofzo..
maar iets anders dat ik nog niet weet jullie snappen wel wat ik bedoel
Oww die vond ik ook zó leuk. Jammer dat ik nog geen kindjes hebquote:Op donderdag 29 september 2005 20:35 schreef Meaghan het volgende:
Ik kon het niet laten en heb de tafel met stoeltjes besteld bij de Bijenkorfbesteld ja, heb een pesthekel aan drukte en gestress. Het zal toch eens tijd worden dat de kinderen eindelijk hun eigen stekkie hebben
![]()
[afbeelding]
ixus 50 (fotocamera) van 399 voor 399... checken ze die niet voor ie gedrukt wordt ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik zag twee dingen die nu tijdens de dwaze dagen afgeprijsd waren naar de normale prijs!
(een apple iBook was nu 999 euro.. duh! dat is ie standaard bij apple ook! en er was nog iets dat normaal dezelfde prijs heeft).
Nee, ben je helemaal zeg, hij kost 86 euro. En hij komt bij oma te staan, daar is een speelplein en bovendien heeft hij daar wat vriendjes om mee buiten te spelen. Bij ons in de straat zijn geen kinderen van zijn leeftijd helaas, alleen kleintjes. Maar oma woont vlakbijquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:32 schreef lady-wrb het volgende:
86 euro per persoon? en waar komtie te staan? bij jou of bij qltel
Een keertjequote:Op vrijdag 30 september 2005 11:46 schreef babyfeet het volgende:
zo en ik heb weer voor de verandering een infectie..
dus de dokter zo dat ben je wel vatbaar voor he..
ik zo ja en dat al vanaf januarie he..
dus hij zei daar moeten we maar een keertje op terug komen ja dat vind ik dus ook
Goed hè, hij weet het niet, is een verrassingquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:42 schreef babyfeet het volgende:
wat een gave skelter zeg voor christan
Dat vind ik eigenlijk ook, de mensen met Nee/Nee stickers weten in zo een geval ook van niets.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:42 schreef babyfeet het volgende:
dat is balen zeg randa ze hadden zoiets in een apparte brief moeten zetten vind ik...
Apotheek bellen en even vragen!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:55 schreef babyfeet het volgende:
Ja daar kom ik nu dus ook achter de medicijnen beginnen dus al te werken en alles in mijn hoofd doet pijn ik heb zelfs kiespijn op dit moment dus het is nu een flink gevecht in mijn kop
heb barstende hoofdpijn maar ik weet dus niet ofdat je paracetamol mag nemen met die medicijnen staat er dus niet bij
Huh, wat voor operatie dan? Micha heeft ook er ook vaak last van...quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:00 schreef Rewimo het volgende:
Ja dat mag hoor (ik heb al heel wat bijholteontstekingen gehad - ben er na 2 operaties eindelijk vanaf). Stomen helpt vaak ook goed, heet water in een bak, handdoek over je hoofd en snuiven maar
Water en brood met pindakaas en uien, kan je zo een week op voortquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:21 schreef jessie het volgende:
Kelere wat heb jij een duur dagje gehad Mous!!! Dat word een weekie op water en brood nu zeker
Ik vind het echt retestoer hoor!!!!!
Soms ook tweequote:Op vrijdag 30 september 2005 20:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Water en brood met pindakaas en uien, kan je zo een week op voort
We kijken weer eens naar dezelfde programma'squote:Op vrijdag 30 september 2005 20:30 schreef jessie het volgende:
Lol easy, ik vind BB wel leuk hoor, maar zo betrokken ben ik nou ook weer niet
*ik heb geen leven meer als het afgelopen is, alle leuke programma's komen in 1 keer, Expeditie, terra incogninog wat, de bouw en BB natuurlijk*
vind ik ook, dat zie je veel minder snel over het hoofd (of je moet je post nooit lezenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:42 schreef babyfeet het volgende:
dat is balen zeg randa ze hadden zoiets in een apparte brief moeten zetten vind ik...
Nee, dat kan, na een paar dagen komt het ineens allemaal los. Volhouden maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:44 schreef babyfeet het volgende:
met mij gaat het redelijk nog veel hoofdpijn maar geen snot te bekennen![]()
stoom lekker maar er komt niks![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:38 schreef Jonnetje het volgende:Beetje heeeele trage reactie, maar niet meer online geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Dutsj... Die His- en Hers fiets is ook wel erg hoor..
(hebben jullie ook van die matching trainingspakkies?)![]()
Nee, we hebben nog geen matching campingsmokings.
we hebben nog niet iets gevonden wat ook mooi bij de fiets past.
Als je niet lacht, ben je dood.
Hoe dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:58 schreef dutchie het volgende:
En dan komt het soms een beetje vreemd uit mijn mond.
Dat op de foto was alleen nog maar het stukje achter de bankquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Hee Mous, waar wou je dat ding nog neerzetten gezien de foto's in het fototopic?![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:46 schreef Rottdog het volgende:
Japanse tuinen kun je ook gewoon plat gooien![]()
En dat mag mee naar bed?quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:48 schreef _evenstar_ het volgende:
thanxnu ik nog
nog 12 weekjes.. zou ik de eer van alleen maar achterklein zonen voor me oma in stand houden of nie
nog even geduld
![]()
Dat ik geduld moet hebbenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:22 schreef snoopy het volgende:
LB, je hebt gelijk. Als er zoveel aan te veranderen is zou ik verder zoeken. Jou wensen lijken me niet zo heel erg zeldzaam. Wat zegt die makelaar ervan?
En dat is volgens mij het grootste struikelblok later.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:16 schreef E.T. het volgende:
(geestelijk mankeert ze niks).
Denk ik ook, lijkt me vreselijk om geestelijk gezond te zijn en toch behandeld te worden alsof je dat niet bent. Want ik denk niet dat mensen haar serieus zouden nemen, of dat ze ooit een leuke baan zal krijgen, laat staan het opbouwen van een sociaal leven. Verschrikkelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:54 schreef moussy het volgende:
En dat is volgens mij het grootste struikelblok later.
Nee, daarom zet je als ouders alles op alles. Ik had hetzelfde gedaan hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar je weet van tevoren niet hoe het kind in elkaar steekt.
Maar als het kindje geboren is, zou het dan niet anders zijn, inderdaad zoals rewimo zegt? Ik weet het niet, maar ik kan me voorstellen dat het anders is als het kindje er al is...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:51 schreef Igraine het volgende:
In dat geval zou ik kiezen voor het afbreken van de zwangerschap, instinctief in leven houden van mijn kind geloof ik niet in in dit soort gevallen (bijv ook siamese tweeling of i.d.)
Voor sommigen misschien wel, maar voor mij niet. Dan heb ik het wel over dit soort schrijnende gevallen hè..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als het kindje geboren is, zou het dan niet anders zijn, inderdaad zoals rewimo zegt? Ik weet het niet, maar ik kan me voorstellen dat het anders is als het kindje er al is...
Ik ook. Maar niet meer of minder dan voor ouders die kiezen het gevecht wel aan te gaan... het lijkt mij sowieso een gruwelijke keuze waar je voor gesteld wordt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:01 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben dan ook vol bewondering voor de ouders van Nick uit het topic van Captain_Chaos... Ik lees net dat ze Nick hebben laten gaan, omdat hem een vreselijk zware toekomst te wachten stond. Alle respect!
Ik weet het niet. In het eerste geval zou ik denk ik ook nee zeggen, wat heeft een kind aan zo'n leven (zonder iemand te willen beledigen - erg glad ijs dit)? In het tweede geval ligt het wat mij betreft heel erg aan het soort handicap. Met sommige is beter te leven dan met andere denk ik. Maar dat is voor iedereen anders.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:53 schreef Luchtbel het volgende:
Frappant.
Zou men het kind dat niks snapt en lichamelijk gehandicapt is wel in leven houden maar het kind dat alles snapt en lichamelijk gehandicapt is niet?
Tuurlijk ligt het aan het soort handicap, maar even het meisje uit de documentaire als voorbeeld genomen...Dan zou ik kiezen voor euthanasie of als het van tevoren zichtbaar is (wat wel moet bij een dergelijke ernstige afwijking volgens mij) afbreken van de zwangerschap. Of ze nu wel of niet geestelijk 100% bij zou zijn vind ik in dat geval niet uitmaken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet het niet. In het eerste geval zou ik denk ik ook nee zeggen, wat heeft een kind aan zo'n leven (zonder iemand te willen beledigen - erg glad ijs dit)? In het tweede geval ligt het wat mij betreft heel erg aan het soort handicap. Met sommige is beter te leven dan met andere denk ik. Maar dat is voor iedereen anders.
Zeker glad ijs, ik heb er verder ook niets over te zeggen hoor. Het zet me aan het denken over de manier waarop er tegen mensen gezegd wordt die met zulke situatieszitten na een geboorte, hou hoop, hou vol enzo. Het klinkt zo raar, als we de andere weg ook kunnen begrijpen. Maar ja misschien moet ik even niet meer nadenken.quote:
Ik zou alles in leven houden, tis en blijft mn kind, maar dat verhaal kennen jullie welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:53 schreef Luchtbel het volgende:
Frappant.
Zou men het kind dat niks snapt en lichamelijk gehandicapt is wel in leven houden maar het kind dat alles snapt en lichamelijk gehandicapt is niet?
Ja maar ook al zou je zelf misschien een andere keus gemaakt hebben, wil dat natuurlijk niet zeggen dat je iemand niet oprecht alle sterkte toewenst en respect voor hun keuze kan opbrengen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:16 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Zeker glad ijs, ik heb er verder ook niets over te zeggen hoor. Het zet me aan het denken over de manier waarop er tegen mensen gezegd wordt die met zulke situatieszitten na een geboorte, hou hoop, hou vol enzo. Het klinkt zo raar, als we de andere weg ook kunnen begrijpen. Maar ja misschien moet ik even niet meer nadenken.
Nee dat bedoel ik niet, dat kan. Ik bedoel de woorden die soms gebruiktworden, automatisch. Hou vol, hou hoop enzovoorts. Terwijl misschien sterkte en hou moed gepaster zijn. Je weet niet of mensen wel hoop willen houden enzo. ik kan me niet goed uitdrukken maar ik bedoel net ff wat anders dan wat jij nu zegt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:25 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja maar ook al zou je zelf misschien een andere keus gemaakt hebben, wil dat natuurlijk niet zeggen dat je iemand niet oprecht alle sterkte toewenst en respect voor hun keuze kan opbrengen.
Toch?
Oh, ok. Dan begrijp ik niet precies wat je bedoelt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:28 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet, dat kan. Ik bedoel de woorden die soms gebruiktworden, automatisch. Hou vol, hou hoop enzovoorts. Terwijl misschien sterkte en hou moed gepaster zijn. Je weet niet of mensen wel hoop willen houden enzo. ik kan me niet goed uitdrukken maar ik bedoel net ff wat anders dan wat jij nu zegt.
Ik ook niet meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:34 schreef Igraine het volgende:
[..]
Oh, ok. Dan begrijp ik niet precies wat je bedoelt.
![]()
Ik snap het geloof ik wel. Je bedoelt dat je niet weet of mensen zelf nog wel zo gelukkig zijn met de keuze die ze gemaakt hebben, achteraf?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:28 schreef Luchtbel het volgende:
Nee dat bedoel ik niet, dat kan. Ik bedoel de woorden die soms gebruiktworden, automatisch. Hou vol, hou hoop enzovoorts. Terwijl misschien sterkte en hou moed gepaster zijn. Je weet niet of mensen wel hoop willen houden enzo. ik kan me niet goed uitdrukken maar ik bedoel net ff wat anders dan wat jij nu zegt.
Het is me nu duidelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:06 schreef Luchtbel het volgende:
Nee dat bedoel ik helemaal niet. Ik bedoel dat als er zo'n situatie is buitenstaanders vaak meteen roepen, hou vol! hou hoop!
Willen andere mensen wel doorgaan, waarvoor zouden ze volhouden en waar moeten ze op hopen? Het zijn in mijn ogen woorden voor mensen die iets moeten doorzetten, terwijl dat helemaal niet hoeft.
Ja, zo ontzettend sneu, niemand die hem goed en gericht kon helpen. Gelukkig zat ie nu wel vast, zodat hije en dak boven zn hoofd had... Ik ging nog harder janken bij het idee dat het mijn kinderen ook zou kúnnen overkomenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:11 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dat heeft mij ook wakker gehouden maandag.
Vooral ook dat hij wist dat ie langzaam aan het doodraaien was.
Dat je dat doet met 2 kinderenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:00 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben vanmiddag kleren wezen kopen met m`n mannen. Jeetje wat een opgave zeg!
Ik heb 2 broeken, wat shirts en een vest voor Jasper gevonden en schoenen voor Tom.
Volgende week ga ik voor kleren voor Tom en schoenen voor Jasper want dat moet ook nog. *nu al moe wordt van het zoeken en struinen door de winkels met 2 niet meewerkende kinderen in het vooruitzicht*
Zo zie je maar wat een wijntje niet kan doenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:41 schreef jessie het volgende:
Maar Snoopy, dat plastic zakje vind ik geniaal
Ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:41 schreef snoopy het volgende:
Ik heb vakantieen zit nu alvast aan een wijntje om in te komen
![]()
Ga maar eens zoken onder de ziekte van Connquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:19 schreef clauwheee het volgende:
Tot slot dacht de arts aan een tekort van het bijnierschorshormoon (?) en daar ben ik ook op geprikt. Mocht dat wel zo zijn moet ik daarvoor behandeld worden (geen idee van hoe en wat, dat kwam dan wel weer eventueel).
Hé thanxquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:36 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ga maar eens zoken onder de ziekte van Conn
http://www.nvacp.nl/page.php?main=2&sub=27&subsub=31 toevallig is mijn moeder er net op getest vandaar.
Volgens mij heb ik Zabb daar ook over gehoordquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:27 schreef E.T. het volgende:
en na alle domme spelletjes heb ik een nieuwe verslaving.. sodoku-online..![]()
vind ze nog maar moeilijkMaar heb net wel een nieuwe tijd neergezet: onder de 10 minuten voor een 'easy'
Oe, waar speel je dat??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:27 schreef E.T. het volgende:
en na alle domme spelletjes heb ik een nieuwe verslaving.. sodoku-online..![]()
vind ze nog maar moeilijkMaar heb net wel een nieuwe tijd neergezet: onder de 10 minuten voor een 'easy'
www.websodoku.comquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:57 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oe, waar speel je dat??
"easy" moet lukken voor mij
18 minuten voor mijn allereerste Sudokuquote:
Het is wel erg ja, als ik hier een spel lees moet ik het meteen proberen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
18 minuten voor mijn allereerste SudokuIk voel geloof ik een nieuwe verslaving opkomen...
Neem jij ze nooit mee dan? Je moet toch passen? Of neem jij 1 kind per keer meequote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:36 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat je dat doet met 2 kinderenRespect!
![]()
Ik pas alleen de schoenen bij de kinderenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:00 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Neem jij ze nooit mee dan? Je moet toch passen? Of neem jij 1 kind per keer mee
Of ben ik gewoon een beetje dom bezig?![]()
Die sodoku begin ik niet aan, ik kan niks met getallen, dat snap ik nooit![]()
Klopt! Sudoku is echt verslavend!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Zabb daar ook over gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |