De ratten zullen dat niks erg vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:22 schreef moussy het volgende:
Ik snap ook niet waarom hij sokken in de vuilnisbak, stofzuiger, rattenhok, uit het raam, en in verborgen hoekjes en gaatjes propt![]()
snap het wel hoor, René gooide ze zelfs boven uit het raam en zelf draag ik ook nooit sokken![]()
Hahaha, snap jij het nou waarom Jezus zo moeilijk deed, een Danoontje werkt ook primaquote:Op zondag 25 september 2005 20:07 schreef m@x het volgende:
Laat de kinderen tot mij komen (toch Loena![]()
)
[afbeelding]
Ik zat al op zo'n opmerking te wachten Mousquote:Op zondag 25 september 2005 20:29 schreef moussy het volgende:
Oeh, komt er nu weer een rel dat er iemand niet uitgenodigd was?
Ziet er gezellig uit
quote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijke foto's!
Hier eentje van vorig weekend toen Kyra hier kwam slapen.
[afbeelding]
En zo was ze dus de hele tijd!
Niet zo vies, maar wel zo gezellig en vrolijk!
www.large.nlquote:Op woensdag 28 september 2005 22:01 schreef Anitra het volgende:
Digger wat een gaaf shirt!!!!
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:56 schreef Lishe het volgende:
Net als die van Noah. Ik wil Noah eigenlijk hebben.
*nog heel even verder off-topic, nou ja, het gaat over foto's toch?*quote:Op donderdag 29 september 2005 12:21 schreef dutchie het volgende:
Mede dankzij het feit dat het mannetje het onnavolgbare talent heeft gecreëerd om mij op mijn minst voordeligst op de foto te krijgen, dus dan pas ik liever.![]()
Dat heb ik dus ook altijd! Ik zie ze allemaalquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:24 schreef poemojn het volgende:
Omdat ik het altijd leuk vind om hier al jullie kinderen te bekijken (al reageer ik niet vaak, ik vind 't echt leuk!)
Het zijn allemaal pijpekrullen aan het wordenquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:16 schreef jessie het volgende:
Die krullen, ik ben daar zo strontjaloers op![]()
![]()
Ik ben verliefd!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:00 schreef melonovy het volgende:
Een kleine serie van Yoram:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Chiara met een spontane jaren 70 lok:
[afbeelding]
We hebben ook nog een stukje film dat ze zichzelf aan het zoenen is in de spiegel, zoooo liefquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:29 schreef texelonia het volgende:
MyrtheDie laatste badfoto en die spiegel-foto zijn echt té lief!
Die tanden zitten er al 4,5 maandquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:48 schreef Luchtbel het volgende:
Ladybos ik zat me af te vragen wat die tanden in dat mondje van dat lieve kleine meisje dedenmaar ja zo klein is ze niet meer natuurlijk, nog wel prachtig!
Klopt, maar mama moest effe het ziekenhuis inquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:55 schreef Githa het volgende:
Christanhad je mama ons niet wat vakantie foto's beloofd ?
![]()
Dat zijn stomme broekenquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:21 schreef Anitra het volgende:
Christan wat een leuke vakantie heb jij gehad!!! En je hebt tuinbroekjesJe bent gewoon een lekker ventje
Hee Mous! Volgens mij heb ik je tafelzeil gezien in Turkije!quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:38 schreef moussy het volgende:
Jaaah, nu zitten ze nog braaf aan tafel en voor de tv... maar op een dag...
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet je zeker dat je het lekker vindt, Noah?quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:44 schreef texelonia het volgende:
Lekker haring eten op de Albert Cuijp
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij keek er idd niet bij alsof ie het lekker vond, maar wel steeds zn mond weer open doen en gillen om meer!quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Weet je zeker dat je het lekker vindt, Noah?![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:40 schreef moussy het volgende:
Rewimo, het walhalla van kitsch
Hij lag er eerst in Magneet en is spastisch achter uit gekropen
[afbeelding]
Lekker he Noah
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:04 schreef Christan het volgende:
[..]
Dat zijn stomme broekenIk wil ze niet aan maar het moet van mama.
Djulian, wil jij ze hebben?![]()
Dacht dat het hier altijd zo'n zooitje was, maar jouw kinderen gooien dus ook alles op de grond om vervolgens met totaal iets anders te gaan spelen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:38 schreef moussy het volgende:
Jaaah, nu zitten ze nog braaf aan tafel en voor de tv... maar op een dag...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zijn nog wat groot voor Djulian, maar ik krijg Christan er volgende zomer toch niet meer in. Dus wat mij betreft...quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:29 schreef Anitra het volgende:
Djulian vind ze geweldig (zeg ik als zijn mama) Djulian vind ze zo lekker omdat zijn tshirt niet uit zijn broek kan en zijn zakt ook niet af
thnx, Demi's nichtje is ook een flinke meid maar (al zeg ik het zelf) een enorm schatje, leuk om die verschillen in baby's te zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:11 schreef jessie het volgende:
Demi ik vind jou zo'n prachtig poppetje![]()
![]()
Zo leuk altijd die foto's. Bo en vooral Jans waren echt van die vetkleppen en dan is zo'n klein poppetje zo aandoenlijk
(waren mijn vetkleppies overgens ook natuurlijk)
Het is net een Babywalz setjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef renzell het volgende:
Yoram en Chiara zijn inderdaad net twee waterdruppels Mel! Lief!!!
ja he allleen hij was een beetje verkoudenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:57 schreef snakelady het volgende:
Kylian, wat enorm lief zeg, echt een schatje (beide)
Mooi hoe Kylian met die prachtige blauwe kijkers boven dat brilletjes uitkijkt.
Djulian, mooi meisje jongenin een mooie jas.
oepsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:09 schreef Anitra het volgende:
Ehhh vanavond nog gechecked hij is toch echt een jongetje Snake
Waarschijnlijk bij je mooie dochterquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
oepsis ook wel duidelijk te zien ook, waar zat ik met mijn gedachten.
![]()
nouhouwquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:57 schreef bixister het volgende:
arme jordy, misschien nog een nasleep van 't ziek zijn? is ie verder weer aardig opgeknapt?
Juistquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Ooooh wat een superlieve foto van jullie, Bixister!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:40 schreef bixister het volgende:
ik vind anna vaak zoveel op kai lijken - hier bijvoorbeeld heel sterk- dat ik stiekem steeds ook een beetje naar hem kijk met 't idee dat zij er over een tijdje vast ook ongeveer zo uitziet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |