Ja, van de kinderpostzegels bijvoorbeeldquote:Op donderdag 29 september 2005 07:44 schreef daniman het volgende:
tja...ik ben zowiezo al niet zo kaartverstuurderig. Maar misschien toch maar weer eens echte kaarten versturen dan...
Psies... en ik wil die van 2005 zienquote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef Troel het volgende:
LET OP: nu alleen nog 2004!
Nee nog (net) niet voor z'n ogen. Maar toen met 4 maanden is er ook een flink stuk af gegaan, dan had het nu zeker in z'n ogen gehangen. Als dat gebeurt zal ik dat gedeelte wel een beetje bijknippen denk ik. Zie wel hoe dat gaat.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef Githa het volgende:
Dat groeit idd ook lekker door maar het hangt nog niet voor zijn ogen ofzo ? ....dat was bij Jordy wel...zo onhandig.
Bij Noah springt het ook nog wat omhoog, net als bij david maar bij Jordy valt het gewoon futloos en kaarsrecht naar beneden, zo stijl dat het is.
Het probleem met knippen was dat die schaar zo machtig interessant is![]()
maaruh zo wordt het wel erg off-topic hesorry
hier komen ze elke week ook 2 a 3 keer aan de deurquote:Op donderdag 29 september 2005 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Psies... en ik wil die van 2005 zien
Ik krijg hier verdorie minstens 100 keer per jaar ongewild een collecte of goede doelverkoper aan de deur, en nu WIL ik er een aan de deur, komen ze niet
Oew, jullie zitten hier in de buurt, stuur Djen eens even naar Ijsselsteinquote:Op donderdag 29 september 2005 11:46 schreef Anitra het volgende:
kinderpostzegels is idd groep 7 en 8. Djen doet het voor het eerst dit jaar en ze is helemaal trots want ze heeft haar eerste envelop vol
Dat baby-achtige is zeker leukquote:Op donderdag 29 september 2005 11:38 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee nog (net) niet voor z'n ogen. Maar toen met 4 maanden is er ook een flink stuk af gegaan, dan had het nu zeker in z'n ogen gehangen. Als dat gebeurt zal ik dat gedeelte wel een beetje bijknippen denk ik. Zie wel hoe dat gaat.
Kon je Jordy niet afleiden ergens mee?
Noah's haar hangt ook gewoon naar voren, plat enzow. Behalve als ik er gel in doe, of als dus de wind door z'n haren gaatMaar ik vind het niet stom staan bij hem ofzow. Is nog lekker een beetje baby-achtig
En soms doe ik er lekker wat gel in, maar dan is het echt al een heel mannetje
Dat baby-achtige is soms ook nog wel even leuk
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:49 schreef Troel het volgende:
Overigens:
De beste tien ziekenhuizen (rtlnieuws)
1. Onze Lieve Vrouwe Gasthuis (Amsterdam)
2. Ziekenhuis Hilversum (Hilversum)
3. Ziekenhuis Nij Smellinghe (Drachten)
4. Slingeland Ziekenhuis (Doetinchem)
5. Rode Kruis Ziekenhuis (Beverwijk)
6. Elkerliek Ziekenhuis (Helmond)
7. Deventer Ziekenhuis (Deventer)
8. Sint Antonius Ziekenhuis (Nieuwegein)
9. Haaglanden Ziekenhuis (Den Haag)
10. Franciscus Ziekenhuis (Roosendaal)
Hier is Morris geborenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:49 schreef Troel het volgende:
Overigens:
De beste tien ziekenhuizen (rtlnieuws)
1. Onze Lieve Vrouwe Gasthuis (Amsterdam)
Mijn vriendin heeft ze ook eens thuis gehad, ja, ik weet niet of het mylene was of een ander merk, maar diegene op wie het gedemonstreerd werd een van haar studiegenoten kreeg na een half uur allerlei rare uitslag en vlekken van het spulquote:Op donderdag 29 september 2005 12:31 schreef moussy het volgende:
Oh ja, Mylene, ben ik ook geweest. Een kennis van ons is verzot op zulke party'sMylene make up en rommel stinkt. Ik had er een vloeibare oogschaduw besteld (jawel!!) en die stonk naar muffe schimmel. Kreeg niet eens een nieuwe
kon dus zo de vuilnisbak in
Ja, open ff een ik ga naaien topicquote:Op donderdag 29 september 2005 12:41 schreef Troel het volgende:naaimachine gearriveerd
Met voetpedaal.
Ow sorry, dit had natuurlijk in een nieuw topic gemoeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Dutsj... Die His- en Hers fiets is ook wel erg hoor..
(hebben jullie ook van die matching trainingspakkies?)
W ~ H ~ T
ja halloooo, wat is het dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:02 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Oriflame..![]()
Ik zit vorig jaar in een groep met 8 meiden, onze mentrix heeft toen ons een ochtendje Oriflame cadeau gedaan!
Daarom wil ik, als ik naar het ziekenhuis moet om te bevallen, niet naar Weert, al is het maar een kwartiertje rijden. Ik ga liever naar Geldrop, half uurtje rijdenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:13 schreef Troel het volgende:
De tien slechtste ziekenhuizen, zelfde bron
1. Sint Jans Gasthuis (Weert)
2. Ruwaard van Putten Ziekenhuis (Spijkenisse)
3. Vlietland Ziekenhuis (Schiedam)
4. IJsselmeer Ziekenhuizen (Lelystad)
5. 't Lange Land Ziekenhuis (Zoetermeer)
6. Talma Sionsberg (Dokkum)
7. Gemini Ziekenhuis (Den Helder)
8. Flevoziekenhuis (Almere)
9. Refaja Ziekenhuis (Stadskanaal)
10. Laurentius Ziekenhuis (Roermond)
aha, ik dacht al dat het een variant van Origami wasquote:
snoopy wist niet war oriflame was dus dacht ze dat het met origami te maken hadquote:Op donderdag 29 september 2005 14:31 schreef jessie het volgende:
Ja dat snap ik maar weet heeft dat met make-up te maken
*PROEST* Ik wist het , natuurlijk zwaar bergafwaards gegaan sinds mijn vertrekquote:Op donderdag 29 september 2005 14:13 schreef Troel het volgende:
De tien slechtste ziekenhuizen, zelfde bron
1. Sint Jans Gasthuis (Weert)
2. Ruwaard van Putten Ziekenhuis (Spijkenisse)
3. Vlietland Ziekenhuis (Schiedam)
4. IJsselmeer Ziekenhuizen (Lelystad)
5. 't Lange Land Ziekenhuis (Zoetermeer)
6. Talma Sionsberg (Dokkum)
7. Gemini Ziekenhuis (Den Helder)
8. Flevoziekenhuis (Almere)
9. Refaja Ziekenhuis (Stadskanaal)
10. Laurentius Ziekenhuis (Roermond)
Ik zag twee dingen die nu tijdens de dwaze dagen afgeprijsd waren naar de normale prijs!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:08 schreef Lois het volgende:
Nee ik vond de boekjes ook niet zo geweldig dit jaar, ik hoorde daar ook al een heleboel collega's over klagen. Het lijkt wel of de echte aanbiedingen er niet meer zo zijn, ik vind sommige dingen in het boekje evengoed nog enorm duur.![]()
Hier was gisteravond bij de Hema een 'vaste klanten' koopavond met 20% korting!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:49 schreef Karin het volgende:
Ik ben toevallig gisteravond nog in de Hema geweest (leuk joh zo'n personeelskoopavond met 20% korting) en het enige wat er hing in zijn maat was een beige broekje, die heb ik maar meegenomen. Voor de rest hing er dus gewoon niets in zijn maat, zeer triest.
Oef ik zou me echt in de Bijenkorf willen begeven tijdens de 3 dwaze dagen.
Labeltjes er aan laten zitten en op de vaste klantendag terugbrengen en weer meenemen. Dat vertelde ze mij laatst bij de hemaquote:Op donderdag 29 september 2005 21:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hier was gisteravond bij de Hema een 'vaste klanten' koopavond met 20% korting!(kreeg maandag een uitnodiging mee, toen had ik dus alles al gekocht wat ik nodig had
)
Ja, dat heerst momenteel. De Bulgaarse haaruitval griep. Erg besmettelijk. Ramen en deuren sluiten en niet nog meer mensen besmetten gaarne.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:54 schreef babyfeet het volgende:
een domme vraag misschien maar heerst er op dit moment haaruitval?
en zo ja hoeveel ?
eerst haalde ik mijn hand door mijn haar en toen had ik al een hoop vast en toen ging ik het borstelen had hem leeg gemaakt om te weten hoeveel het was en schrok best wel heel erg veel dus...
en het is nu nagel bijten tot dat de huisarts terug belt er is inderdaad iets te zien en nu hoop ik niet dat het hetzelfde is als vorige keer ofzo..
maar iets anders dat ik nog niet weet jullie snappen wel wat ik bedoel
Oww die vond ik ook zó leuk. Jammer dat ik nog geen kindjes hebquote:Op donderdag 29 september 2005 20:35 schreef Meaghan het volgende:
Ik kon het niet laten en heb de tafel met stoeltjes besteld bij de Bijenkorfbesteld ja, heb een pesthekel aan drukte en gestress. Het zal toch eens tijd worden dat de kinderen eindelijk hun eigen stekkie hebben
![]()
[afbeelding]
ixus 50 (fotocamera) van 399 voor 399... checken ze die niet voor ie gedrukt wordt ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik zag twee dingen die nu tijdens de dwaze dagen afgeprijsd waren naar de normale prijs!
(een apple iBook was nu 999 euro.. duh! dat is ie standaard bij apple ook! en er was nog iets dat normaal dezelfde prijs heeft).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |