Niet komen is geen optie dat weet M ookquote:Op donderdag 29 september 2005 15:17 schreef sigme het volgende:
Maar hij komt toch wel? Nu afhaken, dat kan toch helemaal niet![]()
Ik drink meestal wat in cafés en ga dan soms door naar een discotheek. Gewoon dat standaard gedoequote:Tsja, dat hangt er wat vanaf waar je van houdt. Maar Groningen kent geen vastgestelde sluitingstijd, dus er zijn altijd horeca gelegenheden geopend. Santana, ook al genoemd in het meet-topic, ligt centraal, vlakbij de 3 gezusters.
Ik ga al 100 jaar ofzo niet meer uit, dus mijn kennis van hippe tentjes is ehm bejaard![]()
Naar wat voor gelegenheden ga je gewoonlijk?
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Daarnaast zijn Amerikanen ook het domste volk op aarde.
Grappig, zoiets als "De grootste Nederlander".quote:Op donderdag 29 september 2005 15:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Daarnaast zijn Amerikanen ook het domste volk op aarde.
Net of Wallage bannelingen toegang tot Stad ontzegt. We zijn hier nog gewoon gastvrij & politiek correct hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 15:30 schreef MrX1982 het volgende:
Post hier privegegevens van Fok!kers
Is dat je poging om een ban te krijgen?![]()
Er zijn snellere methoden, een daarvan is tegen SSidekick zeggen dat afgewezen aziekzoekers gelijk staan aan veroordeelde criminelen.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:30 schreef MrX1982 het volgende:
Post hier privegegevens van Fok!kers
Is dat je poging om een ban te krijgen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog een interessante visie hierop trouwens:quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Monidique het volgende:
Minder positieve ontwikkeling wat noordelijker:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:58 schreef Johan_de_With het volgende:Je wil het wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterf!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:39 schreef RichardQuest het volgende:
"NSDFP" levert ook een ban op.
Hier is het nu droog. Volgens mij ben jij gewoon niet lief geweest. God's straffen zijn ongenadig.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:25 schreef MrX1982 het volgende:
Als het nou 5 minuten droog is kan ik droog naar mijn werk fietsen.
Pleeeeease God![]()
Wat een geroddel achter de schermenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:42 schreef Sidekick het volgende:
Welkom terug aapje, en nu even beter op je account passen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |