Dit is ook niet alles, er zijn gewoon 55 films vrijgelootquote:Op woensdag 28 september 2005 22:58 schreef BJB het volgende:
Haha, djeez.. als dít alles isWat een kutjaar zeg.
Omdat er 73 films meedoen en ik moet zorgen dat ik op een aantal van 64 kom, zullen er 9 moeten afvallen. Zodoende zijn er 9 duels, waardoor er na deze eerste ronde nog het gewenste aantal van 64 overblijven. Degene die nu niet meedoen, stromen dan de 2e ronde in, zeg maar..quote:Op donderdag 29 september 2005 00:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vrijgeloot als in automagisch door naar de tweede ronde? Dit is een voornominatie ofzo?
whehe zie het, groot toernooi..quote:Op donderdag 29 september 2005 23:02 schreef Sokolsky het volgende:
Jawel hoor, maar je moet het wel het topic lezen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef laurenzo85 het volgende:
* Eerste Ronde
1. Bacheha - Ye aseman (Children of Heaven) - Lolita
2. As Good As It Gets - Funny Games
3. Orgazmo - The Devil's Advocate
4. Deconstructing Harry - Titanic
5. Cop Land - The Fifth Element
6. Amistad - Wishmaster
7. Event Horizon - Orphans
8. Face/Off - The Full Monty
9. Romy and Michele's High School Reunion - Cube
Wat doe je?quote:
Nee hoor, hij heeft gewoon toevallig in de eerste ronde gelootquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:49 schreef kamagurka het volgende:
19. Seven Years in Tibet - As Good As It Gets ... en as good as it gets zat in de voorrondes![]()
![]()
Dan is t goed... op basis van kwaliteit kan t niet geweest zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:55 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft gewoon toevallig in de eerste ronde geloot
De rest mag ik niet stemmen.quote:1. Hana-bi - Hercules
2. Grosse Pointe Blank - Amistad
3. Abre Los Ojos - Carne Trémula
4. Liar Liar - U-Turn
5. Vegas Vacation - The Game
6. The Devil's Advocate - Contact
7. Donnie Brasco - Batman & Robin
8. Alien: Resurrection - Men in Black
9. Jackie Brown - Con-Air
10. The Spanish Prisoner - Boogie Nights
11. Karakter - Austin Powers: International Man of Mystery
12. L.A. Confidential - Bean
13. The Wings of the Dove - Cheun gwong tsa sit (Happy Together)
14. Scream 2 - The Ice Storm
15. La Vita è bella - A Life Less Ordinary
16. Fever Pitch - The Boxer
17. Face/Off - Chasing Amy
18. Cube - Spice World: The Movie
19. Seven Years in Tibet - As Good As It Gets
20. Gattaca - The Fifth Element
21. Ta'm e guilass (The Taste of Cherry) - Dobermann
22. All Stars - Wag the Dog
23. The Rainmaker - The Man Who Knew Too Little
24. Suicide Kings - The Lost World: Jurassic Park
25. Mononoke-hime (Princess Mononoke) - Midnight in the Garden of Good and Evil
26. Spawn - Bacheha - Ye aseman (Children of Heaven)
27. Prefontaine - Event Horizon
28. Lost Highway - Wilde
29. Deceiver - Starship Troopers
30. Good Will Hunting - Titanic
31. Kundun - The Sweet Hereafter
32. Mat i syn - 12 Angry Men
1.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:27 schreef Sai het volgende:
* Tweede ronde
28. Lost Highway - Wilde Lost Highway vind ik de minste 'vage' Lynch
Echt geweldig is het niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:27 schreef Sai het volgende:
Wat een matig jaar.. Er zit helemaal niets bij waarvan ik denk 'ja goh, dat zou echt een goede winnaar zijn'. Ik moet nog flink wat kijken natuurlijk, maar echt veel verwacht k niet. The Ice Storm of Boogie Nights dan maar.
O zo. Stom van me.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:08 schreef California het volgende:
Minste vage.
Same here. Vandaag was ook de bedoeling.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gaat die nog dicht vandaag. Ik heb zin om te stemmen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:01 schreef laurenzo85 het volgende:
* Derde ronde
1. The Wings of the Dove - Men in Black
2. As Good As It Gets - Deceiver
3. L.A. Confidential - Gattaca
4. Good Will Hunting - Grosse Pointe Blank
5. Jackie Brown - La Vita è bella
6. Bacheha - Ye aseman (Children of Heaven) - Dobermann
7. The Devil's Advocate - Mononoke-hime (Princess Mononoke)
8. Lost Highway - Face/Off
9. Fever Pitch - Suicide Kings
10. The Man Who Knew Too Little - Wag the Dog
11. The Ice Storm - Prefontaine
12. Cube - Mat i syn
13. Donnie Brasco - Boogie Nights
14. The Sweet Hereafter - U-turn
15. Abre Los Ojos - Hana-bi
16. Karakter - The Game
De ronde loopt tot donderdag
Verzoekje om TT aan te passen en succes weer![]()
Ja, behalve dat ik een e achter Point vergat.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat doen we goed, Mike.
Mag ik u op dequote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik een e achter Point vergat.
Ah, jullie zorgen ervoor dat er allemaal films door komen die ik niet gezien heb...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat doen we goed, Mike.
Uiteraard.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:43 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Kun je ook even de TT aanpassen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:58 schreef California het volgende:
4. Deceiver - Grosse Pointe Blank.
Ja, ik word er ook niet blij vanquote:
Ik niet. Straks wint-ie gewoon de finale met 1-0. Wat zegt dat dan over wat de fokkers de beste film van 1997 vinden?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:51 schreef Durbin het volgende:
Maar ik vind het wel erg komisch om te zien dat Mat i syn op zo'n manier heel ver kan gaan komen.![]()
agreed.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:05 schreef BJB het volgende:
Achtste finale
2. [6-10] Lost Highway - The Game
Belachelijk.
Abre los ojos staat zelfs nog hoger dan dit alles, maar heeft het ook niet gehaald... Dus er is nog niks zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:43 schreef Sokolsky het volgende:
Gorro's top1000:
148 The Sweet Hereafter [Atom Egoyam, 1997]
159 The Game [David Fincher, 1997]
178 La vita e bella [Robert Benigni, 1997]
266 Mat i syn (Mother and Son) [Aleksandr Sokurov, 1997]
360 LA Confidential [Curtis Hanson, 1997]
Mat i syn gaat het tournament niet winnen.
Het systeem heeft inderdaad zijn mankementen, maar ik blijf erbij dat je niet kunt oordelen over films die je niet gezien hebt en daarom niet klakkeloos voor de bekendere kan stemmen. Je kunt de film gaan kijken, alleen is het er niet één die je overal even kunt kopen/huren downloaden misschien wel, maar ik ben daar niet zo in thuis.. Hoe had je dit op willen lossen? Een idee?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:23 schreef Gillingham het volgende:
Zowel Cube als Abre Los Ojos op één stem eruit, door dezelfde film nota bene!
Twee bijzondere, steengoede films...
Dat mag niet gebeuren in mijn ogen...
Het systeem werkt dus zowel theoretisch als praktisch niet.
Fabulousbakerboy natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2005 23:43 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Mat i syn krijgt mijn steun!
Mijn favoriete film uit 1997. Geniaal.
Fabulousbakerboy natuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:07 schreef Sokolsky het volgende:
Door wie is Mat i syn ondersteund?
Minstens 3 stemmen per koppel? Zeker in een verder gevorderd stadium dan de eerste of tweede ronde. Lijkt me wel zo redelijk, liever nog 5.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:04 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Het systeem heeft inderdaad zijn mankementen, maar ik blijf erbij dat je niet kunt oordelen over films die je niet gezien hebt en daarom niet klakkeloos voor de bekendere kan stemmen. Je kunt de film gaan kijken, alleen is het er niet één die je overal even kunt kopen/huren downloaden misschien wel, maar ik ben daar niet zo in thuis.. Hoe had je dit op willen lossen? Een idee?![]()
Zoiets had ik ook bedacht ja..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Minstens 3 stemmen per koppel? Zeker in een verder gevorderd stadium dan de eerste of tweede ronde. Lijkt me wel zo redelijk, liever nog 5.
Bovendien kan het niet zo zijn dat 2 mensen een film nomineren en er vervolgens maar 1 meedoet aan het toernooi.
Ik lever nu wel kritiek enzo, maar die is uiteraard opbouwend, ik ben natuurlijk allang dankbaar dat je dit toernooi organiseert.
Ik kan enkel in de finale stemmen als LAC tegen TSH komt.. Verwacht nu ook niet al te veel stemmen meer eigenlijk..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:16 schreef victorinox het volgende:
Ik ken maar één film van de vier.
Dus het houd voor mij op...
Je had 'm kunnen laten winnen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:51 schreef Gorro het volgende:
Ik zal jullie verlossen van Mat i syn, hoewel de macht om hem elke keer een ronde verder te sturen leuk was
Maar Abre Los Ojos vind je ook beter...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:53 schreef Gorro het volgende:
[..]
Had gekund, maar The Sweet Hereafter is beter
Die vond ik op het moment dat ik de top 1000 gemaakt heb beter. Dat wil niet zeggen dat ik op elk moment als je mij vraagt welke van de twee beter is Abre los ojos zal antwoorden. Ik heb ze allebei een even hoog cijfer (9) gegeven.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:04 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar Abre Los Ojos vind je ook beter...
Toch is die niet doorgegaan.
Ïk ook niet. Dit is denk ik het tournament met de minste mensen die kunnen stemmen in de halve finale (en finale) ooit.quote:
Je loopt een beetje op de zaken vooruit; in de finale kan iedereen gewoon stemmen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 16:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ïk ook niet. Dit is denk ik het tournament met de minste mensen die kunnen stemmen in de halve finale (en finale) ooit.
Ik weet niet of The Sweet Hereafter zoveel bekender is dan Grosse Pointe Blanke.quote:Op zondag 23 oktober 2005 20:59 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Je loopt een beetje op de zaken vooruit; in de finale kan iedereen gewoon stemmen.
Gewoon weg met die onzin regel dat je niet mag stemmen als je 1 van beide niet gezien hebt. Het gaat er namelijk niet om of je film goed vind of niet, maar of je een film beter vind.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:04 schreef laurenzo85 het volgende:
Hoe had je dit op willen lossen? Een idee?![]()
Hm. Die tweede zin spreekt volgens mij de eerste zin 100% tegen. Ik kan namelijk alleen maar vergelijken wanneer ik kan vergelijken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:03 schreef ranja het volgende:
Gewoon weg met die onzin regel dat je niet mag stemmen als je 1 van beide niet gezien hebt. Het gaat er namelijk niet om of je film goed vind of niet, maar of je een film beter vind.
Het is inderdaad een behoorlijk matig jaar, maar wat vond je niet goed aan L.A. Confidential dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:09 schreef kamagurka het volgende:
LA Confidential
ook matige film, maar da's het hele jaar![]()
En ik vergeet het meestal uit mezelf te doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:21 schreef laurenzo85 het volgende:
Kan een mod ook hier even de TT aanpassen? Ik vergeet het altijd meteen te vragen![]()
K vond het een behoorlijk doorsnee film noir, met de nadruk op een langdradige plot en weinig echt uitmuntende acteerprestaties. Behalve de verassende rol van kim dan misschien, maar heeft iemand als Lauren Bacall of Faye Dunaway dat al niet veel mooier gedaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is inderdaad een behoorlijk matig jaar, maar wat vond je niet goed aan L.A. Confidential dan?
Nee hoor, want als het goed is stemmen er nu alleen mensen die beide films gezien hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:06 schreef Arcee het volgende:
The Sweet Hereafter
L.A. C. wint omdat meer mensen die gezien hebben.
Als het goed is wel, ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee hoor, want als het goed is stemmen er nu alleen mensen die beide films gezien hebben.
Als ik zie wie er tot nu toe gestemd hebben, geloof ik dat ook.quote:
Mja, ik ook wel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Als ik zie wie er tot nu toe gestemd hebben, geloof ik dat ook.
Het is ook een beetje 'zoals de waard is..' he?quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:19 schreef Mike het volgende:
Het is ook een beetje 'zoals de waard is..' he?Jij was de enige, naast Gorro, die stemde op het paar met 'Mat i syn' erbij. Ik gok dat je die niet gezien had.
Ik ben het eens met [betreffende mod].quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ja, ik ging hier nog op reageren, maar ik was het vergeten.
Leuk, leuk, leuk (winnaar, tournament, organisator)
En ik weer met [betreffende mod].quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:13 schreef Mike het volgende:
Ik ben het eens met [betreffende mod].
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |