Ah, jullie zorgen ervoor dat er allemaal films door komen die ik niet gezien heb...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
2. As Good As It Gets - Deceiver
Dat doen we goed, Mike.
Uiteraard.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:43 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Kun je ook even de TT aanpassen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:58 schreef California het volgende:
4. Deceiver - Grosse Pointe Blank.
Ja, ik word er ook niet blij vanquote:
Ik niet. Straks wint-ie gewoon de finale met 1-0. Wat zegt dat dan over wat de fokkers de beste film van 1997 vinden?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:51 schreef Durbin het volgende:
Maar ik vind het wel erg komisch om te zien dat Mat i syn op zo'n manier heel ver kan gaan komen.![]()
agreed.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:05 schreef BJB het volgende:
Achtste finale
2. [6-10] Lost Highway - The Game
Belachelijk.
Abre los ojos staat zelfs nog hoger dan dit alles, maar heeft het ook niet gehaald... Dus er is nog niks zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:43 schreef Sokolsky het volgende:
Gorro's top1000:
148 The Sweet Hereafter [Atom Egoyam, 1997]
159 The Game [David Fincher, 1997]
178 La vita e bella [Robert Benigni, 1997]
266 Mat i syn (Mother and Son) [Aleksandr Sokurov, 1997]
360 LA Confidential [Curtis Hanson, 1997]
Mat i syn gaat het tournament niet winnen.
Het systeem heeft inderdaad zijn mankementen, maar ik blijf erbij dat je niet kunt oordelen over films die je niet gezien hebt en daarom niet klakkeloos voor de bekendere kan stemmen. Je kunt de film gaan kijken, alleen is het er niet één die je overal even kunt kopen/huren downloaden misschien wel, maar ik ben daar niet zo in thuis.. Hoe had je dit op willen lossen? Een idee?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:23 schreef Gillingham het volgende:
Zowel Cube als Abre Los Ojos op één stem eruit, door dezelfde film nota bene!
Twee bijzondere, steengoede films...
Dat mag niet gebeuren in mijn ogen...
Het systeem werkt dus zowel theoretisch als praktisch niet.
Fabulousbakerboy natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2005 23:43 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Mat i syn krijgt mijn steun!
Mijn favoriete film uit 1997. Geniaal.
Fabulousbakerboy natuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:07 schreef Sokolsky het volgende:
Door wie is Mat i syn ondersteund?
Minstens 3 stemmen per koppel? Zeker in een verder gevorderd stadium dan de eerste of tweede ronde. Lijkt me wel zo redelijk, liever nog 5.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:04 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Het systeem heeft inderdaad zijn mankementen, maar ik blijf erbij dat je niet kunt oordelen over films die je niet gezien hebt en daarom niet klakkeloos voor de bekendere kan stemmen. Je kunt de film gaan kijken, alleen is het er niet één die je overal even kunt kopen/huren downloaden misschien wel, maar ik ben daar niet zo in thuis.. Hoe had je dit op willen lossen? Een idee?![]()
Zoiets had ik ook bedacht ja..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Minstens 3 stemmen per koppel? Zeker in een verder gevorderd stadium dan de eerste of tweede ronde. Lijkt me wel zo redelijk, liever nog 5.
Bovendien kan het niet zo zijn dat 2 mensen een film nomineren en er vervolgens maar 1 meedoet aan het toernooi.
Ik lever nu wel kritiek enzo, maar die is uiteraard opbouwend, ik ben natuurlijk allang dankbaar dat je dit toernooi organiseert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |