Je had 'm kunnen laten winnen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:51 schreef Gorro het volgende:
Ik zal jullie verlossen van Mat i syn, hoewel de macht om hem elke keer een ronde verder te sturen leuk was
Maar Abre Los Ojos vind je ook beter...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:53 schreef Gorro het volgende:
[..]
Had gekund, maar The Sweet Hereafter is beter
Die vond ik op het moment dat ik de top 1000 gemaakt heb beter. Dat wil niet zeggen dat ik op elk moment als je mij vraagt welke van de twee beter is Abre los ojos zal antwoorden. Ik heb ze allebei een even hoog cijfer (9) gegeven.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:04 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar Abre Los Ojos vind je ook beter...
Toch is die niet doorgegaan.
Ïk ook niet. Dit is denk ik het tournament met de minste mensen die kunnen stemmen in de halve finale (en finale) ooit.quote:
Je loopt een beetje op de zaken vooruit; in de finale kan iedereen gewoon stemmen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 16:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ïk ook niet. Dit is denk ik het tournament met de minste mensen die kunnen stemmen in de halve finale (en finale) ooit.
Ik weet niet of The Sweet Hereafter zoveel bekender is dan Grosse Pointe Blanke.quote:Op zondag 23 oktober 2005 20:59 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Je loopt een beetje op de zaken vooruit; in de finale kan iedereen gewoon stemmen.
Gewoon weg met die onzin regel dat je niet mag stemmen als je 1 van beide niet gezien hebt. Het gaat er namelijk niet om of je film goed vind of niet, maar of je een film beter vind.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:04 schreef laurenzo85 het volgende:
Hoe had je dit op willen lossen? Een idee?![]()
Hm. Die tweede zin spreekt volgens mij de eerste zin 100% tegen. Ik kan namelijk alleen maar vergelijken wanneer ik kan vergelijken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:03 schreef ranja het volgende:
Gewoon weg met die onzin regel dat je niet mag stemmen als je 1 van beide niet gezien hebt. Het gaat er namelijk niet om of je film goed vind of niet, maar of je een film beter vind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |