is dat lieske?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
Voetballen komt later.
Eerst Big Brother.![]()
[afbeelding]
Ik kook maandag t/m donderdag altijd voor mezelfquote:Op woensdag 28 september 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Goed zo dndiek. Zelf gemaakt?
Netjes hoor. En vrijdag t/m zaterdag haal je?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik kook maandag t/m donderdag altijd voor mezelf
Nou ja, bijna altijdquote:Op woensdag 28 september 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Netjes hoor. En vrijdag t/m zaterdag haal je?
quote:
Neukbaar.quote:
Monopoly-en?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:49 schreef appelsientje het volgende:
Zo een beetje douchen lucht op...
hopelijk dat ik me morgen wat beter voel...
mooi vrouwtje trouwens.....
En nu voorbereiden voor vanavond
* rubbereend trekt PSV shirt alvast aanquote:Op woensdag 28 september 2005 19:49 schreef appelsientje het volgende:
Zo een beetje douchen lucht op...
hopelijk dat ik me morgen wat beter voel...
mooi vrouwtje trouwens.....
En nu voorbereiden voor vanavond
Oh dat kan ookquote:Op woensdag 28 september 2005 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
* rubbereend trekt PSV shirt alvast aan
Anderlecht - Betis op SPORZAquote:Op woensdag 28 september 2005 19:53 schreef golfer het volgende:
Is er vanavond nog iets leuks op de TV of kan ik met een gerust hart het drama Tanja van BB blijven volgen?![]()
quote:
ha... ha...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Keurig dndiek, een ware kok.
En Golfer, er schijnt PSV te zijn. Wat dat is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |