quote:Op woensdag 28 september 2005 13:42 schreef ctrl_fuck het volgende:
.vooral dat laatste plaatje is leuk
quote:
Bek houwe, kutnewbie.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:41 schreef ctrl_fuck het volgende:
.ja flikker maar dicht dit topic, wordt toch niks meer
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:11 schreef Ori het volgende:
[[url=http://x4.putfile.com/9/27008074698-thumb.jpg]afbeelding][/url]
een echte Donald Duck slopenquote:
.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik reageer hier zomaar
wees blij dat er geen 'verkapte tvp' onder staat.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:03 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
http://putfile.com/pic.php?pic=9/27010594779.jpg&s=x4
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:03 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
http://putfile.com/pic.php?pic=9/27010594779.jpg&s=x4
.inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef Dead-Doll het volgende:
[[url=http://x4.putfile.com/9/27011354629-thumb.png]afbeelding][/url]
Ok, flauw..
.wannabee veldmuis dacht ik zo...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:43 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
.stfu met je puntje aan het begin van een zin
.stfu met je gothic schminkquote:Op woensdag 28 september 2005 18:43 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Haha kutnewbie.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef ctrl_fuck het volgende:
[..]
.stfu met je gothic schmink
.en jij moet al helemaal je bek houden veldmuis
Gezegt? omg.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef JosvG het volgende:
[afbeelding]
een beetje inspiratieloos, maar ach, boeiend
Alsof ik zin heb om een matige strip een keer over te lezen voor typo'squote:
.dat irriteerd mij ook zoquote:Op woensdag 28 september 2005 18:43 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:40 schreef ctrl_fuck het volgende:
.wat een niet-grappig kutstripje nlboy
Idd erg flauwquote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef Dead-Doll het volgende:
[[url=http://x4.putfile.com/9/27011354629-thumb.png]afbeelding][/url]
Ok, flauw..
.wat is de jeugd nog lekker makkelijk beïnvloedbaar hequote:Op woensdag 28 september 2005 22:41 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk.![]()
heb daarom die weggehaalt
Nah...vind het achteraf eigenlijk wel lullig tegenover Yildiz om dat te gaan posten.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef ctrl_fuck het volgende:
[..]
.wat is de jeugd nog lekker makkelijk beïnvloedbaar he
.lul d'r maar omheenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:52 schreef nlboy het volgende:
[..]
Nah...vind het achteraf eigenlijk wel lullig tegenover Yildiz om dat te gaan posten.![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 03:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
[afbeelding]
Opgelicht via marktplaats
ik moest echt lachenquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 03:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
[afbeelding]
Opgelicht via marktplaats
Dat komt omdat ik tegenwoordig een snelkoppeling naar onzin in me browser heb staanquote:Op donderdag 29 september 2005 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik signaleer een stijging van het aantal topics in ONZ wat de tranen over mijn wangen doet rollen
Hihi jepquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:16 schreef Klonk het volgende:
geeft een heel andere betekenis aan de naam Kwak
Ik vraag me serieus af wat de echt tekst van dit stripje was.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Donald en Dagobert on LSD part 1
[afbeelding]
Ja idd. Heel vaag stripje.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:18 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat de echt tekst van dit stripje was.![]()
die originele tekening is getekend door iemand die voor de lol 's donald duck is gaan tekenen, als je de website bekijkt waar-ie officieel vandaan komt kun je dat zien, grappigquote:
Ik vind niks bij die site?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:27 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
die originele tekening is getekend door iemand die voor de lol 's donald duck is gaan tekenen, als je de website bekijkt waar-ie officieel vandaan komt kun je dat zien, grappig
Niet de site van de user die deze DD bewerkt heeft, maar de site waar het originele plaatje vandaan komt. Google maar 's op donald duck (bij afbeeldingen) en dan kom je deze tegen.quote:
Gevonden! Bedankt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:52 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Niet de site van de user die deze DD bewerkt heeft, maar de site waar het originele plaatje vandaan komt. Google maar 's op donald duck (bij afbeeldingen) en dan kom je deze tegen.
LOL@ hee dat bordje was net nog groenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
<span style="position: relative; left: -5px; top: 8px;"><hr style="height: 1px; width: 590px; color: rgb(163, 158, 145);"></span>ik hou van leuke muziek, lekker eten en leuke vakantie
maar niet van stomme muziek, vies eten en stomme vakantie...
www.wormsex.org/samplepictures/worm21.jpg
Berwerk een Duck-stripje!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:28 schreef stijgende_ster het volgende:
Dit was eerder al eens een heel gaaf topic!
Ik had ze al gepostquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:33 schreef Herald het volgende:
[..]
Berwerk een Duck-stripje!
Bewerk een stripje. Part deux.
Bewerk een stripje. Deel III.
Ga je gang zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:19 schreef Zeurberus het volgende:
Niemand, maar dan ook helemaal niemand die tot nu toe de moeite neemt om het allerlaatste 'uit' om te soepen naar 'FoK'
Schande!
Lijkt me goed te doen - morgen. Jammer dat die dumpertdingen zo glimmen.quote:Op maandag 3 december 2007 23:11 schreef slindenau het volgende:
Iemand zin om deze te soepen?
Moraalridders bij de Donald Duck
Mocht iemand de originele 4MP versie van deze plaatjes willen (zonder dumpert logo), stuur me een PM.
Die van dumpert is van mij, en die glimmen dus ook ja...sorryquote:Op maandag 3 december 2007 23:18 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
Lijkt me goed te doen - morgen. Jammer dat die dumpertdingen zo glimmen.
Aub, quick-n-dirty maar zonder Dumpert logoquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:01 schreef jmac het volgende:
ah tof. doe eens een strip met lege balonnetjes!
Crap, je bent me voor!quote:
Dies ergquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:40 schreef Sjoe538 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf behoorlijk inspiratieloos dus maar weer een recent onderwerp gebruikt.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:15 schreef Batsnek het volgende:
Kvond transformers leuker.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:15 schreef Batsnek het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Idd geniaal ditquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:57 schreef Rossoneri het volgende:
Even het hele topic doorgelezen![]()
Serieus wist niet dat deze geniale reeks er al langer was!
quote:
Het was iets dat Zwarte Magika de zwaartekracht had omgedraaid, of zo iets.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:18 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat de echt tekst van dit stripje was.![]()
90 graden gedraait zelfsquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:53 schreef Birra het volgende:
[..]
Het was iets dat Zwarte Magika de zwaartekracht had omgedraaid, of zo iets.
Briljante strip dat, net zoals die ene waar magica ze betoverd en als er iets wordt uitgesproken met hun naam dat vergeten ze dan:') bv. lopen dubbeltje fietsen briljantquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
90 graden gedraait zelfs. Maar uiteindelijk draait ze de zwaartekracht echt om in die strip ja...vallen ze naar boven
.
Ga zelf dan painten of flikker op uit dit topicquote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef ctrl_fuck het volgende:
[..]
.stfu met je gothic schmink
.en jij moet al helemaal je bek houden veldmuis
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:55 schreef _Nerva_ het volgende:
[..]
Ga zelf dan painten of flikker op uit dit topic
quote:Op maandag 12 mei 2008 17:37 schreef _Nerva_ het volgende:
[..]
Ja hij heeft 15 posts ofzo in dit topic gemaakt en niet 1 paint..
quote:Op maandag 12 mei 2008 17:37 schreef _Nerva_ het volgende:
[..]
Ja hij heeft 15 posts ofzo in dit topic gemaakt en niet 1 paint..
Haha geweldigquote:Op maandag 12 mei 2008 22:42 schreef Lookbehind het volgende:
Om maar even de lijst tvp's te doorbreken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
roflsquote:Op maandag 12 mei 2008 22:42 schreef Lookbehind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:42 schreef Lookbehind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lool die pwned alle strips hierquote:Op maandag 12 mei 2008 22:42 schreef Lookbehind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
wat lul jij nou?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:54 schreef Henkmanz het volgende:
Sorry sequencial, maar je hebt je hoogtepunt wel gehad.
Bedankt hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:54 schreef Henkmanz het volgende:
Sorry sequencial, maar je hebt je hoogtepunt wel gehad.
Geeft ook niksquote:Op maandag 19 mei 2008 08:48 schreef Sequencial het volgende:
Tja, ik kan niet zo veel nieuwe stripjes meer vinden en probeer er nog maar wat van te maken. Maar je mag gewoon over de mijne heen painten hoor
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:39 schreef Arnoutvanh het volgende:
Leuke (matige) variant op de 'komt een man bij de dokter' grap..
[ afbeelding ]
Was dit niet die strip met Zitunsteekjeloz? In ieder geval met die handschoenen waardoor alles in goud veranderdequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:39 schreef Arnoutvanh het volgende:
Leuke (matige) variant op de 'komt een man bij de dokter' grap..
[ afbeelding ]
Dat eerste weet ik zo niet meer...maar hij is wel met die handschoenen ja (gekregen van zoeen oude vent, dagobert kan er uiteindelijk niet meer tegen en stopt ze in de grond...waardoor hij goudgele graan kreeg -> goudgele broodjes)quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Was dit niet die strip met Zitunsteekjeloz? In ieder geval met die handschoenen waardoor alles in goud veranderde?!
Ja dat is met Zitunsteekjelos en z'n broers.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:32 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat eerste weet ik zo niet meer...maar hij is wel met die handschoenen ja (gekregen van zoeen oude vent, dagobert kan er uiteindelijk niet meer tegen en stopt ze in de grond...waardoor hij goudgele graan kreeg -> goudgele broodjes).
quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:50 schreef Scuidward het volgende:
[ afbeelding ]
Verkapte zoek-de-slecht-verbeterde-typfout post
Je weet toch wel dat 'de neefjes' van 'oom' Donald neefjes van Donald zijn...niet z'n kinderenquote:
ben je nou echt zo dom of doe je alsof?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat 'de neefjes' van 'oom' Donald neefjes van Donald zijn...niet z'n kinderen?
Verder is "Oma Duck" niet de moeder van Donald, noch de Oma van de Neefjes.
(check de stamboom ff zou ik zeggen)
HIj heeft wel een punt anders.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:19 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ben je nou echt zo dom of doe je alsof?
Het hele punt van deze stripjes is dat je ze alles kan laten zeggen. Denk je nou echt mensen niet weten wie oma duck is en in welke relatie ze tot de neefjes en donald staat?quote:
dat 4de plaatjequote:
quote:
Grappige dingen laten zeggen: primaquote:Op maandag 26 mei 2008 00:12 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Het hele punt van deze stripjes is dat je ze alles kan laten zeggen. Denk je nou echt mensen niet weten wie oma duck is en in welke relatie ze tot de neefjes en donald staat?sufkutjes
Ow god, ik lach me kapotquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:15 schreef Batsnek het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2008 00:50 schreef slindenau het volgende:
[..]
Grappige dingen laten zeggen: prima
Onjuiste dingen laten zeggen: is gewoon dom
En ja, je zou kunnen denken dat Oma de moeder is van Donald...want dat is tenminste niet uit de naam af te leiden (kijk Oom en Neefjes is nogal obvious natuurlijk).
Dat laatste plaatje, ik besterf hetquote:Op woensdag 28 september 2005 13:40 schreef Sjoe538 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf behoorlijk inspiratieloos dus maar weer een recent onderwerp gebruikt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |