Hihi jepquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:16 schreef Klonk het volgende:
geeft een heel andere betekenis aan de naam Kwak
Ik vraag me serieus af wat de echt tekst van dit stripje was.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Donald en Dagobert on LSD part 1
[afbeelding]
Ja idd. Heel vaag stripje.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:18 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat de echt tekst van dit stripje was.![]()
die originele tekening is getekend door iemand die voor de lol 's donald duck is gaan tekenen, als je de website bekijkt waar-ie officieel vandaan komt kun je dat zien, grappigquote:
Ik vind niks bij die site?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:27 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
die originele tekening is getekend door iemand die voor de lol 's donald duck is gaan tekenen, als je de website bekijkt waar-ie officieel vandaan komt kun je dat zien, grappig
Niet de site van de user die deze DD bewerkt heeft, maar de site waar het originele plaatje vandaan komt. Google maar 's op donald duck (bij afbeeldingen) en dan kom je deze tegen.quote:
Gevonden! Bedankt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:52 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Niet de site van de user die deze DD bewerkt heeft, maar de site waar het originele plaatje vandaan komt. Google maar 's op donald duck (bij afbeeldingen) en dan kom je deze tegen.
LOL@ hee dat bordje was net nog groenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
<span style="position: relative; left: -5px; top: 8px;"><hr style="height: 1px; width: 590px; color: rgb(163, 158, 145);"></span>ik hou van leuke muziek, lekker eten en leuke vakantie
maar niet van stomme muziek, vies eten en stomme vakantie...
www.wormsex.org/samplepictures/worm21.jpg
Berwerk een Duck-stripje!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:28 schreef stijgende_ster het volgende:
Dit was eerder al eens een heel gaaf topic!
Ik had ze al gepostquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:33 schreef Herald het volgende:
[..]
Berwerk een Duck-stripje!
Bewerk een stripje. Part deux.
Bewerk een stripje. Deel III.
Ga je gang zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:19 schreef Zeurberus het volgende:
Niemand, maar dan ook helemaal niemand die tot nu toe de moeite neemt om het allerlaatste 'uit' om te soepen naar 'FoK'
Schande!
Lijkt me goed te doen - morgen. Jammer dat die dumpertdingen zo glimmen.quote:Op maandag 3 december 2007 23:11 schreef slindenau het volgende:
Iemand zin om deze te soepen?
Moraalridders bij de Donald Duck
Mocht iemand de originele 4MP versie van deze plaatjes willen (zonder dumpert logo), stuur me een PM.
Die van dumpert is van mij, en die glimmen dus ook ja...sorryquote:Op maandag 3 december 2007 23:18 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
Lijkt me goed te doen - morgen. Jammer dat die dumpertdingen zo glimmen.
Aub, quick-n-dirty maar zonder Dumpert logoquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:01 schreef jmac het volgende:
ah tof. doe eens een strip met lege balonnetjes!
Crap, je bent me voor!quote:
Dies ergquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:40 schreef Sjoe538 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf behoorlijk inspiratieloos dus maar weer een recent onderwerp gebruikt.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:15 schreef Batsnek het volgende:
Kvond transformers leuker.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:15 schreef Batsnek het volgende:
Kvond transformers leuker.
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |